Hvor længe sammen før frieri??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.643 visninger
33 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Anonym trådstarter

Hvor længe havde i været sammen, da jeres kæreste friede til jer??? Og hvornår blev i gift???

Jeg er efter hånden ved og være træt af at vente på at min kæreste skal fri til mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

BellaCiinea

Altså min kæreste og jeg er forlovede og blev det efter vi havde været sammen i 1 år. Vi har nu været sammen i lidt over 2 år. Vi har ingen planer pt om at blive gift, men regner ikk med at der går så længe

Anmeld

14. februar 2011

Minmio

Vi var sammen i lidt under et år da vi blev enige om at blive gift, og vi blev gift et år efter det

Anmeld

14. februar 2011

Stumpen

Vi har været sammen i 8 år og forlovet i 7 år. og der er ingen planer eller ønsker om at blive gift (foreløbelig)

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

Var jeres mand så nede på knæ og det hele???

Til efteråret har vi været sammen i 9 år..

Anmeld

14. februar 2011

o1Mutte

Vi blev forlovet efter et år.. Og snakken går lidt frem og tilbage om at blive gift, men tvivler på at det sker inden for de næste par år Har sagt at han skal ned på knæ ellers er det ikke et ''ordneligt'' frieri i mit hoved  

Hvor længe har i været sammen ?

Anmeld

14. februar 2011

JustAnotherName

Min kæreste friede, og vi blev forlovede da vi havde været sammen i 1 år.

Om et par måneder, har vi været sammen i 6 år ....Vi er stadig ikke blevet gift - Primært af den årsag, at når det skal være, så "skal det være!"....Og det koster jo en del penge, som vi bare ikke lige har på nuværende tidspunkt. Men det kommer nok en skønne dag, regner vi da med....

Anmeld

14. februar 2011

kaba

Vi blev kærester, da jeg var 18 og han 19 år. Vi blev forlovet efter 5 år (da vi var hhv 23 og 24 år), vi blev gift året efter, og da vi havde været sammen i  7 år, fik vi vores første barn. Til sommer har vi været sammen i 17 år og har tre børn 

Anmeld

14. februar 2011

Hasselnødden

Vi har været kærester i 3 år. Manden gik på knæ foran min familie juleaften 2009 hvor vi forlovede os. (Dette kom ud af det blå, troede bare han var sådan lidt småsur den dag og aften og så skyldtes det at han gik og var så spændt på hvordan han skulle gøre, han havde skrevet et tre sider langt brev, men talte fra hjertet)  Han  friede til mig ved Helligdomsklipperne på Bornholm i høj sol og temperaturer, med Elias på maven og spurgte "Vil du gifte dig med os?" og rakte mig en lille buket han havde gået og plukket mens vi gik og nød udsigten, da Elias blev 5 måneder i juni 2010  Det var så rørende  Vi skal giftes den 2. juni i år men det er hemmeligt for vores gæster da det mest af alt er Elias' navnefest

Anmeld

14. februar 2011

Silvermist

Min dejlige mand friede til mig i juli 2005

Vi blev gift i juli 2006 og den dag havde vi præcist været sammen i 7 år  

Efter brylluppet begyndte vi på project baby og jeg testede allerede positivt d. 1. oktober 2006

I dag har vi skønne Isabella født i juni 2007 og skønne Victoria født i september 2009. Begge piger er født på terminsdagen

Synes selv at vi har været ekstrem heldige med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.