Hvor længe sammen før frieri??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

TbCp

Vi havde været sammen i 1 år og 3 mdr. da min kæreste friede. Blev gift ca 3 mdr. senere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Majbriteriksen

Min kæreste friede på vores 3 års dag, og det er 6 år siden til sommer. Vi er stadig ikke gift, tror bare tiden går og går. Vi havde faktisk aftalt at fra han friede tl bryllup skulle der gå max 1 år, men jeg var midt i en retsag som jeg havde friprocces (staves) til og hvis vi blev gift skulle vi selv betale. Det retsag kørte over flere år, så tiden gik og vi endte med at få børnene først.

Jeg VIL vente til at vi har råd til et "ordentlig" bryllup. Hvis først jeg har været på rådhuset så skal jeg IKKE i hvid kjole og op af kirkegulvet.

Anmeld

15. februar 2011

Brams

Anonym skriver:

Hvor længe havde i været sammen, da jeres kæreste friede til jer??? Og hvornår blev i gift???

Jeg er efter hånden ved og være træt af at vente på at min kæreste skal fri til mig..

Vi havde kendt hinanden i 5 mdr. da har faldt på knæ og friede

Så tog det til gengæld lidt lang tid inden vi blev gift, da der var så mange ting vi gerne ville bruge penge på (f.eks. store rejser), så vi blev først gift 4 år senere

Anmeld

15. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg tror da vist jeg skal have sparket til min kæreste..

Anmeld

15. februar 2011

Hansen97

Anonym skriver:

Hvor længe havde i været sammen, da jeres kæreste friede til jer??? Og hvornår blev i gift???

Jeg er efter hånden ved og være træt af at vente på at min kæreste skal fri til mig..

Altså vi blev forlovet efter 1 år men først gift efter 9 år...

Anmeld

15. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

vi havde været sammen i 2 år, hvor min kæreste friede til mig på min fødselsdag. Vi blev gift 1/2 år efter ved et fantastisk kirkebryllup. Jeg blev gravid 3 mdr. efter vi blev gift

Anmeld

15. februar 2011

Lilac

Vi har været sammen i 5 ½ år og gift ½  Han friede ikke sådan på den måde, vi havde snakket meget om at vi ønskede at blive gift og en dag besluttede vi os for at nu skulle det være 

Anmeld

15. februar 2011

rk_07

Vi blev forlovet efter 4 mdr. det føltes som om vi havde været sammen i evigheder, vi klingede bare med det samme. Jeg var nede på efterskole og han ville være sikker på at jeg skulle være hans for altid. Han kom ikke ned på knæ, jeg fik ringen som en gave og så spurgte han. Senere på aftenen sys jeg det var for dårligt at han ikke var gået ned på knæ, så det gjorde han

Vi har planer om at blive gift i 2012 så er det 7 år siden han friede til mig.

Anmeld

15. februar 2011

TroldeMor<3

Anonym skriver:

Altså jeg ved godt det er MEGET utraditionelt, men min stedmor gjorde det, da hun var træt af at min far ikke havde friet til hende , altså friede til min far :b

Man siger kvinder må fri når det er skudår,  og jeg mener det er det til næste år...

Du kan jo lege lidt med ideen, hvis der ikke er sket noget til den tid, for eftersom i har været sammen så længe, er det da meget tydeligt at i nok skal blive sammen

Anmeld

15. februar 2011

isimaven

min mand var på knæ da vi havde kendt hinanden i ca. 5 år 

vi blev gift et år senere og har her til sommer 5 års bryllupsdag og har snart været sammen i 11 år 

Og i dag er vi stadig vildt forelskede  (jeg er så heldig)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.