Hvor længe sammen før frieri??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

BellaCiinea

Karoline skriver:

Vi blev kærester, da jeg var 18 og han 19 år. Vi blev forlovet efter 5 år (da vi var hhv 23 og 24 år), vi blev gift året efter, og da vi havde været sammen i  7 år, fik vi vores første barn. Til sommer har vi været sammen i 17 år og har tre børn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hvor længe havde i været sammen, da jeres kæreste friede til jer??? Og hvornår blev i gift???

Jeg er efter hånden ved og være træt af at vente på at min kæreste skal fri til mig..

Hvem siger at det er kæresten der har friet??
Jeg tog fusen på min, da jeg året efter vi havde mødt hinanden, friede til ham på skuddagen d. 29. feb. 2000
Men vi blev så først gift den 6. juli 2007..hehe!

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. februar 2011

Lunae

Anonym skriver:

Hvor længe havde i været sammen, da jeres kæreste friede til jer??? Og hvornår blev i gift???

Jeg er efter hånden ved og være træt af at vente på at min kæreste skal fri til mig..

Min kæreste og jeg har været sammen i knap 7 år og han har ikke friet endnu!

Anmeld

15. februar 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Daniel og jeg fandt sammen den 14. Okt. 2008 - den 14. Okt. 2009 blev vi forlovedet - 9. Okt. 2010 friede Daniel til mig foran hele hans familie og nogle venner  - 25. Okt. 2010 kom vores datter Laura til verden (ved pk) - 12. Feb. 2011 (i lørdags) blev vi gift og Laura blev døbt

Anmeld

15. februar 2011

Lillefe

Jeg har opgivet.. jeg er nået dertil nu hvor jeg bare er ligeglad egentligt.. og hvis vi skulle så tror jeg faktisk jeg hellere ville skippe en fest og gå på rådhuset uden nogen vidste det LOL  der var engang jeg drømte om det... men nu er det der ikke rigtigt mere.. *G* og vi har været sammen i 8 år!! og ud over det skal det lige siges jeg faktisk har kendt ham i 14 år! og han har været min bedste ven..

Anmeld

15. februar 2011

Lillefe

Stumpen skriver:

Vi har været sammen i 8 år og forlovet i 7 år. og der er ingen planer eller ønsker om at blive gift (foreløbelig)

Anmeld

15. februar 2011

Tina2

Thomas friede til mig på vores 5 års dag og vi blev gift 1 år og 5 mdr efter  Har 5 års bryllupsdag til aug

Anmeld

15. februar 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Vi har været sammen i 12 år, blev forlovet efter 1 år, gift i 2007... Så vi var forlovet i 7 år inden vi bleev gift...

Anmeld

15. februar 2011

Corn

Vi havde været sammen i 5 år da vi blev gift. Han havde spurgt flere gange, og jeg havde sagt nej.

April 2007, samme år vi blev gift, sagde jeg så til ham, at hvis han stadig gerne ville giftes kunne vi gøre det småt og diskret det år... Det forstod han ikke.

Vi blev gift i august 2007, men med store reception og spisning med gæster om aftenen

Anmeld

15. februar 2011

K&S

Anonym skriver:

Min mand friede til mig på vores 2 års dag - vi blev gift små 9 måneder efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.