Hvor meget øl, vin og vand til 20 mennesker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Aves.

tinasmor skriver:

hi hi, hvad du ved af i hvertfald. De unger mennesker (og man har jo selv været der) kan jo altid lige få tilsnusket sig en sjat. Og sådan er det jo for pokker. En del af at være ung.

(nej bare for sjov, håber ikke du tager det ilde op) men de smukke, unger mennsker vokser jo så hurtigt, og inden længe skal du hente ved halfester og klubfester-- Så tænker man garanteret "hvor pokker blev de børnefester af, hvor man hentede og bragte og det største problem var at finde den pokamon-gave til 30 kr)

Jaahhh, det bliver skønt med store unger der er ude og feste og hygge sig....håber da også det kommer en dag, han er bare slet ikek til det nu...tøjmærker siger ham ikke noget, pigerne er træls og fester er kedelige...men hans computer og nørdvenner er hittet, endnu...men ja, det kommer før jeg ved af det...bliver så skønt med sådan et ungt menneske og alt der hører med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

tinasmor

Eva. skriver:

Jaahhh, det bliver skønt med store unger der er ude og feste og hygge sig....håber da også det kommer en dag, han er bare slet ikek til det nu...tøjmærker siger ham ikke noget, pigerne er træls og fester er kedelige...men hans computer og nørdvenner er hittet, endnu...men ja, det kommer før jeg ved af det...bliver så skønt med sådan et ungt menneske og alt der hører med..

ja bare lad det vare lidt i nu. Det kan nogle gange gå alt for hurtigt med at blive "voksen" Min nevø som er et år yngre end din, er bare fuldstændig teenager nu. Går kun med mærketøj, går til fester i klubben, får veninder på besøg og kom sådan til at grine forleden dag da jeg så hans facebook profil hvor der under "interesser" stod: Kvinder. Ej hold nu op. Jeg kunne ikke lade være med at grine. Skøre dreng. Håber I får en dejlig fest.

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

tinasmor skriver:

ja bare lad det vare lidt i nu. Det kan nogle gange gå alt for hurtigt med at blive "voksen" Min nevø som er et år yngre end din, er bare fuldstændig teenager nu. Går kun med mærketøj, går til fester i klubben, får veninder på besøg og kom sådan til at grine forleden dag da jeg så hans facebook profil hvor der under "interesser" stod: Kvinder. Ej hold nu op. Jeg kunne ikke lade være med at grine. Skøre dreng. Håber I får en dejlig fest.

ha ha...sådanne går jeppe også i klasse med, men han gider simpelthen ikke alt det der mærke noget...tror dog også på at han er præget hjemmefra og jeg synes jo det er vildt sejt at gå imod strømmen og bare være sig selv...

Men ja, det skal nok komme...alt det med piger og druk..

Anmeld

15. februar 2011

Plysbjørnen

Albertesmor skriver:

Er det ikke fuldstændigt ligegyldigt om det hedder dåb navngivning, konfirmation eller en fest fordi mit barn er på i de voksnes rækker jeg forstår ikke helt din disposition

Jo det er det nok. Men som jeg skriver, sådan er vi jo så forskellige.

Eva vælger at holde en fest for at fejre hendes søn bliver 14 og træder ind i de voksnes rækker, det vil jeg personligt ikke gøre.

Hvis jeg valgte at min barn ikke skulle døbes, og kun have et navn, jamen så er der efter min mening ikke noget at fejre. At andre så gør det, det er jo deres valg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.