Hvor meget øl, vin og vand til 20 mennesker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.047 visninger
33 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Aves.

siger man en halv flaske vin til hver eller...det er ikke en fest hvor folk skal være fulde eller som skal vare hele natten...det er en 14 års fødselsdag.

Og hvor meget øl mon...?

Er sgu mærkeligt at jeg har et barn der bliver 14 år-....vildt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Eva. skriver:

siger man en halv flaske vin til hver eller...det er ikke en fest hvor folk skal være fulde eller som skal vare hele natten...det er en 14 års fødselsdag.

Og hvor meget øl mon...?

en kvart flaske til hver ville jeg sige... og så et par øl... det er hvad der maksimalt ville blive indtaget her:0)

Anmeld

14. februar 2011

L.J.L

Eva. skriver:

Og hvor meget øl mon...?

Hvor mange drikker ud af de 20?

Hvis ikke det er en fulde fest, så ville jeg nok købe 6 flasker rødvin og 3 flasker hvid, en kasse øl og godt med sodavand. Så er der lidt for hver. Du bestemmer jo selv om det skal være en fuldefest, folk drikker jo bare hvad der er

Anmeld

14. februar 2011

Aves.

linselouise skriver:

Hvor mange drikker ud af de 20?

Hvis ikke det er en fulde fest, så ville jeg nok købe 6 flasker rødvin og 3 flasker hvid, en kasse øl og godt med sodavand. Så er der lidt for hver. Du bestemmer jo selv om det skal være en fuldefest, folk drikker jo bare hvad der er

Det er voksne alle de 20, men tror ikke alle drikker...og købte jeg meget så ville det ikek blive drukket...vi er en familie som ikke drikker noget videre, men tænkte bare hvad der var "normalt" at man regnede ud fra..

Anmeld

14. februar 2011

Aves.

Ni-ko-li-ne skriver:

en kvart flaske til hver ville jeg sige... og så et par øl... det er hvad der maksimalt ville blive indtaget her:0)

Tak..det gør jeg.. synes det er svært at beregne og jeg ville som altid sikkert købe for meget..

Anmeld

14. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Eva. skriver:

Tak..det gør jeg.. synes det er svært at beregne og jeg ville som altid sikkert købe for meget..

jeg køber altid for meget:0)

Anmeld

14. februar 2011

Aves.

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg køber altid for meget:0)

Det er også bare så øv ikke at have nok...men ok, køber jeg 12 flasker rød og 6 hvid, så er der altid til lidt vært gaver igennem året.. det spiser ikke brød som min mor ville sige...

Anmeld

14. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Eva. skriver:

Det er også bare så øv ikke at have nok...men ok, køber jeg 12 flasker rød og 6 hvid, så er der altid til lidt vært gaver igennem året.. det spiser ikke brød som min mor ville sige...

ha ha..... nej det spiser ikke brød...

det er godt nok ved værtsgaver

Anmeld

14. februar 2011

otlitrom

Eva. skriver:

Præcis! Det spiser ikke brød. Sådan siger vi også herhjemme

12 flasker rød og 6 flasker hvid, så tror jeg også du er dækket..

Anmeld

14. februar 2011

Plysbjørnen

Ærligt så ville jeg slet ikke servere øl og vin til en 14 års fødselsdag.

men okay, sådan er vi forskellige, jeg vil sige max 6 fl rød/3 hvid og en kasse øl, selvfølgelig efter hvad folk er til, for det nytter jo ikke at servere vin for øldrikkere og om vendt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.