Hvor meget øl, vin og vand til 20 mennesker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

Diana...

BBK skriver:

Ærligt så ville jeg slet ikke servere øl og vin til en 14 års fødselsdag.

men okay, sådan er vi forskellige, jeg vil sige max 6 fl rød/3 hvid og en kasse øl, selvfølgelig efter hvad folk er til, for det nytter jo ikke at servere vin for øldrikkere og om vendt.

Må jeg spørge hvorfor nå det for familien? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Plysbjørnen

Diana... skriver:

Må jeg spørge hvorfor nå det for familien? 

Det er fordi jeg mener det ikke høre sig til ved en 14 års fødselsdag. 

Men som jeg siger vi er alle forskellige. Jeg skrev bare min mening.

Anmeld

14. februar 2011

Diana...

Ja ja jeg var bare nysgerig for at høre grunden det var ikke for at gøre dig sur. og ja vi er heldigvis forskellige 

God aften til dig 

Til TS jeg aner det ikke jeg køber selv ALT for meget og det ryger altid med gæsterne hjem da vi ikke selv drikker så jeg ikke den rette til at svare 

Anmeld

14. februar 2011

Plysbjørnen

Diana... skriver:

Ja ja jeg var bare nysgerig for at høre grunden det var ikke for at gøre dig sur. og ja vi er heldigvis forskellige 

God aften til dig 

Til TS jeg aner det ikke jeg køber selv ALT for meget og det ryger altid med gæsterne hjem da vi ikke selv drikker så jeg ikke den rette til at svare 

Jeg er ikke sur. langt fra. 

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

BBK skriver:

Ærligt så ville jeg slet ikke servere øl og vin til en 14 års fødselsdag.

men okay, sådan er vi forskellige, jeg vil sige max 6 fl rød/3 hvid og en kasse øl, selvfølgelig efter hvad folk er til, for det nytter jo ikke at servere vin for øldrikkere og om vendt.

Ok, her har vi et helt naturligt og afslappet forhold til alkohol...jeg tager også gerne en kold øl på en varm sommerdag...så mine børn er heldigvis vokset op med at alkohol er noget man kan nyde og som man ikek misbruger.

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

BBK skriver:

Hvad så til en konfirmation, der gør man det heller ikke? jeg må sige jeg endnu ikke har været til en konfirmation med tre retters mad hvor der blev serveret sodavand.

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

Diana... skriver:

God aften til dig 

Ja, jeg tror også bare jeg snupper tolv og seks flasker og så får mine forældre det over... de hjælper med så meget, så de kan få resterne...

Anmeld

15. februar 2011

Diana...

Eva. skriver:

Ja, jeg tror også bare jeg snupper tolv og seks flasker og så får mine forældre det over... de hjælper med så meget, så de kan få resterne...

Ja heller for meget end for lidt 

Anmeld

15. februar 2011

Diana...

Eva. skriver:

Ok, her har vi et helt naturligt og afslappet forhold til alkohol...jeg tager også gerne en kold øl på en varm sommerdag...så mine børn er heldigvis vokset op med at alkohol er noget man kan nyde og som man ikek misbruger.

Anmeld

15. februar 2011

Plysbjørnen

Eva. skriver:

Hvad så til en konfirmation, der gør man det heller ikke? jeg må sige jeg endnu ikke har været til en konfirmation med tre retters mad hvor der blev serveret sodavand.

En konfirmation er en (efter min mening) særlig lejlighed, ved godt vi er i samme aldersgruppe (på barnet) men aligevel. 

Særlige lejligheder, konfirmation/bryllupper osv. der vil der selvfølgelig blive serveret vin/øl. Men en alm. fødselsdag som en 14 års-fødselsdag nej der vil jeg ikke. Jeg servere heller ikke vin til min egen fødselsdag, jo hvis jeg bliver rundt ellers ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.