Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puslingen skriver: Ej hvor skægt det gør jeg også skal ALTID kramme dynen min kæreste drillede mig meget i starten med at jeg heller ville kramme dynen end ham
Ej hvor skægt det gør jeg også skal ALTID kramme dynen min kæreste drillede mig meget i starten med at jeg heller ville kramme dynen end ham
Hæhæ, det er altså sjovt, at der er andre, der er til denne stilling
Jeg vil også 100 gange hellere kramme dynen end kæresten, når jeg skal sove.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
venstre side, med benet hen over min kæreste som også ligger på venstre side...
ligeså snart jeg er faldet i søvn vågner jeg hurtigt og vender mig på højre side og min kæreste følger med... og den er der hver nat....
Ciinea skriver: På højre side med venstre ben trukket helt op og højre ben helt udstrakt =)
På højre side med venstre ben trukket helt op og højre ben helt udstrakt =)
Samme her !
Ranarupta skriver: Hæhæ, det er altså sjovt, at der er andre, der er til denne stilling Jeg vil også 100 gange hellere kramme dynen end kæresten, når jeg skal sove.
jeg falder helst i søvn på venstre side, sådan nogen gange halvejs tiltet om på maven... hmm svært at forklare. efter jeg blev gravid var siden en absolut no go. og da jeg havde født havde jeg enorme mælkefyldte babser og jeg måtte lære at sove på ryggen og det gør jeg stadig indimellem
Falder i søvn på maven, det er 100 % garanti garanteret med armene under hovedpuden og ansigtet vendt mod eller imod babyalarmen - kan ikke sove på ryggen, så skal jeg være helt og aldeles uudholdeligt udmattet! Kan sove på venstre og højre, men praktiserer det ikke så tit andet end det kortvarige tid jeg finder på at lægge armen om manden inden jeg vender mig om på maven for at sove OG bonus info, kan ikke sove UDEN dyne eller hovedpude. Andre?
Ranarupta skriver: Jeg har svaret "andet", da jeg ligger halvt på maven og halvt på venstre side (med mit venstre ben strakt og mit højre ben bøjet). Det er en deeeejlig stilling!
Jeg har svaret "andet", da jeg ligger halvt på maven og halvt på venstre side (med mit venstre ben strakt og mit højre ben bøjet).
Det er en deeeejlig stilling!
Den snupper jeg også..det sjove er at min kæreste sover på præcis samme måde...lidt pudsigt og svært at ligge i ske sådan..
Jeg har svaret "noget helt andet", da jeg delvist ligger på maven OG siden...
.....Det kan jeg efterfølgende læse mig til blandt svarene, at der er flere andre der også gør
På maven
Åhh hvor jeg dog hadede at være gravid når jeg skulle sove og NØD den første nat efter fødslen hvor jeg igen kunne ligge sådan
Sover altid på maven. Så havde et STORT problem da jeg nåede 25 uge med Lilje, der ville hun ikke længere tillade jeg "lå" oven på hende, og jeg syntes selv det var ret ubehageligt at ligge på en "bold" efterhånden. Men samme dag som jeg havde født faldt jeg igen i søvn på maven Nu kan venstre side som regel fungere. Men skal jeg ligge på siden skal jeg ligge med hovedet ud mod sengekanten, og ikke mod min sengemakker (virkelig underligt)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128