Hvordan ligger du når du skal falde i søvn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan ligger I når I skal falde i søvn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.614 visninger
42 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

FrkT

Jeg er lidt nysgerrig. Kunne godt tænke mig at høre, hvordan I oftest ligger når I skal falde i søvn? Altså ved godt de fleste (inkl mig selv) vender og drejer sig i løbet af natten, men tænker på hvordan I ligger i det øjeblik I prøver på at falde i søvn... 

Man kan sætte flere krydser, da jeg godt ved at det er forskelligt for mange.

Selv ligger jeg oftest på højre side når jeg skal falde i søvn, men vender mig mange gange i løbet af natten, og falder også af og til i søvn på venstre side. De dage jeg har problemer med at falde i søvn hjælper det, hvis jeg lægger mig på maven, så sådan falder jeg også af og til i søvn. Kan ikke falde i søvn på ryggen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Christabelle

Falder altid i søvn på ryggen

Anmeld

14. februar 2011

tioyv

falder næsten altid i søvn på venstre side, engang imellem højre, men kan ikk falde i søvn hvis jeg  ligger på maven eller ryggen..

Anmeld

14. februar 2011

NessaXenia

på højre side, med det ene ben bøjet..

Anmeld

14. februar 2011

Bavianis

Jeg synes allerede at maven virker lidt besværlig når man skal sove, så jeg sover med en ekstra dyne, mellem benene og sådan, at den støtter lidt under maven. Det føles godt, at maven ligesom er støttet lidt.

Det er hvis fifty/fifty hvilken side jeg falder i søvn på. Det kan både være højre og venstre.

Anmeld

14. februar 2011

BellaCiinea

På højre side med venstre ben trukket helt op og højre ben helt udstrakt =)

Anmeld

14. februar 2011

Stéphanie

Siden jeg blev gravid har jeg mere eller mindre siddet op når jeg er faldet i søvn, ligger jeg ned får jeg halsbrænd..

Ellers er det på højre side, med benene total viklet ind i dynen..

Anmeld

14. februar 2011

Diana...

Nina sophia skriver:

på højre side, med det ene ben bøjet..

præcis det samme her. 

Anmeld

14. februar 2011

trunte89

Jeg ligger på maven med det ene ben lidt oppe, og armene oppe. Frit fald position eller noget i den stil hedder det vidst.

Anmeld

14. februar 2011

SussieThyssen

FrkT skriver:

Jeg er lidt nysgerrig. Kunne godt tænke mig at høre, hvordan I oftest ligger når I skal falde i søvn? Altså ved godt de fleste (inkl mig selv) vender og drejer sig i løbet af natten, men tænker på hvordan I ligger i det øjeblik I prøver på at falde i søvn... 

Man kan sætte flere krydser, da jeg godt ved at det er forskelligt for mange.

Selv ligger jeg oftest på højre side når jeg skal falde i søvn, men vender mig mange gange i løbet af natten, og falder også af og til i søvn på venstre side. De dage jeg har problemer med at falde i søvn hjælper det, hvis jeg lægger mig på maven, så sådan falder jeg også af og til i søvn. Kan ikke falde i søvn på ryggen.

Da jeg bar barn og ung lå jeg altid på højre side med hovedet på armen, men har i adskillige år faldet i søvn på venstre side med puden puttet godt ind mellem kind og skulder
jeg begyndte faktisk på det da jeg var gravid med nr 2 og er ikke holdt op med det siden

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.