Hvordan ligger du når du skal falde i søvn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

morethanperfect

På maven .. Det er den enste måde jeg kan falde i søvn på , og fik næsten intet søvn sidst i min graviditet fordi jeg ikke kunne ligge på maven .. :O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

2721

halvt på maven halvt på venstre side, venstre arm strakt højre men bukket

Anmeld

14. februar 2011

CiSo

På maven!! Kan næsten ikke sove på andre måder.. Heldigvis var min mave ikke så stor i min graviditet, så jeg kunne sove på maven næsten til det sidste..

Anmeld

14. februar 2011

FrkT

Ciinea skriver:

På højre side med venstre ben trukket helt op og højre ben helt udstrakt =)

Ja jeg har også højre ben strakt helt ud og venstre ben godt bøjet, når jeg falder i søvn på højre side (hvilket jeg nok gør ca. 85% af alle dage).

Som barn skulle jeg ligge med hænderne foran mig som om jeg bad, og så havde jeg mine bamser mm. i samme rækkefølge HVER nat liggende i mellem mine arme. Da jeg var lille var det kun en bamse, senere en bamse og en godnat-Barbie, så en bamse, en godnat-Barbie og en Didl-bamse og til sidst en bamse, en godnat-Barbie, en Didl-bamse og en høne-bamse. GODT jeg voksede fra den vane, ellers havde der sikkert ikke været plads i sengen i dag for alle de bamser og dukker  Den bamse jeg sov med hver nat fra jeg var helt lille og til ca. 15-års alderen () var den første gave jeg fik fra min mormor og morfar, og den har jeg stadig, den ligger dog pakket væk nu, men skal aldrig smides ud. Har kun sovet én nat uden i alle de mange år, og det var fordi jeg glemte den en nat jeg skulle med min venindes familie i sommerhus, puhhh det var svært at sove der 

Anmeld

14. februar 2011

FamilienSørensen

Jeg starter altid, efter vi har slukket lyset, med at ligge på ryggen, men af en eller anden grund falder jeg i søvn efter jeg har vendt mig sådan at jeg ligger på min venstre side

Anmeld

14. februar 2011

Sof

Når jeg ikke er gravid, så er det på maven! 

Anmeld

14. februar 2011

Mka

Jeg vil sige jeg ligger i ske med kæresten på venstre side

Anmeld

14. februar 2011

L.J.L

jeg sover på maven.

Hørte faktisk noget sjovet engang mht det med at vælge side når man skulle sove. Noget med at man ikke sover godt hvis man ligger på sin venstre side, da hjertet så bliver overbelastet af din vægt, og så får man ikke så meget ilt som på højre side. Ved ikke om det bare var en skrøne, men det giver da lidt mening i mit hovede

Anmeld

14. februar 2011

Benjamins'mor

Jeg ligger for det meste på venstre side (over mod babysengen) så jeg kan se bettemand, og så er jeg sikker på jeg kan høre ham. Og efter jeg er holdt med at bløde efter fødslen er jeg begyndt at sove på maven igen også.

Anmeld

14. februar 2011

Nanastep

jeg ligger på højre og venstre side igennem hele natten . kan ikke ligge på andre måder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.