Hvordan ligger du når du skal falde i søvn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

Ranarupta

Jeg har svaret "andet", da jeg ligger halvt på maven og halvt på venstre side (med mit venstre ben strakt og mit højre ben bøjet).

Det er en deeeejlig stilling!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Plysbjørnen

På venstre og med ryggen til kæresten, vi har prøvet at bytte plads, men så vender jeg rundt og tager højer side. 

Tror det har noget at gøre med at jeg ikke kan have noget foran mit ansigt når jeg skal sove.

Anmeld

14. februar 2011

2721

Ranarupta skriver:

Jeg har svaret "andet", da jeg ligger halvt på maven og halvt på venstre side (med mit venstre ben strakt og mit højre ben bøjet).

Det er en deeeejlig stilling!

super god stilling stræker du også venstre arm?

Anmeld

14. februar 2011

Jeg ligger på venstre side, (ind imellem på ryggen) med det højre ben bøjet, og med en ekstra pude hen ovet hovedet!

Stine og Lisa.

Anmeld

14. februar 2011

Pipsle2012

Jeg ligger lidt sådan halvvejs på maven, med den ene ben trukket godt op under mig, og det andet ben strakt ud. Før jeg blev gravid lå jeg rigtig meget på maven, men selvom jeg kun er 12+0 idag, så kan jeg ikke holde ud at ligge fladt på maven mere... Jeg kan slet ikke sove på ryggen, så jeg får nok lidt problemer med at ligge behageligt senere i graviditeten

Anmeld

14. februar 2011

Ranarupta

Puslingen skriver:

super god stilling stræker du også venstre arm?

Jeps og højre hånd ligger og krammer dynen oppe ved min (dobbelt-)hage 

Anmeld

14. februar 2011

B&J

jeg ligger på siden men halvt på maven også armen omme over hovede også pukker jeg bene som i foster stilling og gerne i min kæreste bukning af bene

Anmeld

14. februar 2011

mathildemb

Puslingen skriver:

halvt på maven halvt på venstre side, venstre arm strakt højre men bukket

Også normalt min foretrukne falde i søvn stilling, men nu hvor jeg er højgravid går det desværre ikke

Anmeld

14. februar 2011

2721

Ranarupta skriver:

Jeps og højre hånd ligger og krammer dynen oppe ved min (dobbelt-)hage 

Ej hvor skægt det gør jeg også skal ALTID kramme dynen min kæreste drillede mig meget i starten med at jeg heller ville kramme dynen end ham

Anmeld

14. februar 2011

2721

mathildemb skriver:

Også normalt min foretrukne falde i søvn stilling, men nu hvor jeg er højgravid går det desværre ikke

nej det husker jeg godt havde så svært ved at sove den gang da jeg IKKE kan sove på ryggen, det er bare ikke muligt for mig, ved ikke hvorfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.