Hvilket teleselskab har i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

BellaCiinea

Lullaby skriver:

Har denne mdr brugt for 450 kr excl abonnement! Havde bibob før og brugte ca 200 inkl data.

Hold da op, det er simpelthen svineri...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Lullaby

Ciinea skriver:

Hold da op, det er simpelthen svineri...

Jo tak. Bare data alene var 248 sagde de, købte så et dataabonnement og håbede så at det ville falde men næh den ligger stadig på det samme..

Anmeld

14. februar 2011

BellaCiinea

Lullaby skriver:

Jo tak. Bare data alene var 248 sagde de, købte så et dataabonnement og håbede så at det ville falde men næh den ligger stadig på det samme..

Puha 

At de kan finde på det! 

Anmeld

14. februar 2011

lollandpigen

Både kæresten og jeg har Onfone og er super glade for det. Vi giver 360 pr måned for 2 abo med hver 5 timers tale, fri sms og fri mms og internet på mobilen. Det er sjælden vi kommer over de 5 time rog må betale ekstra. Sker det betaler man sekund pris og ikke minut pris som hos mange.....

Skal lige siges vi ringer gratis til hinaden og til 10 andre der har onfone....

Anmeld

14. februar 2011

morethanperfect

Her har vi telmore . Det har min far , søster , papmor , papbror osv også .. 

Det er kanon billigt ! 

Anmeld

14. februar 2011

bøgelund

jeg er en super glad call me kunde.. ALDRIG uforudsete regninger.. 

jeg har et abbonement til 299 kr pr måned mener jeg det er. 

så vælger man selv hvilke pakker man vil have.. jeg har fx fri sms til 39 kr pr måned, 1 gb data til 79 kr, og noget andet. det giver til sammen ca 150 kr om måneden. så er der 150 kr tilbage i de 300 kr, og dem kan man så ringe for.. så man sammensætter selv efter behov. det er kanon !!  

Anmeld

14. februar 2011

mathildemb

Jeg har i lidt over et år haft Telenor og har aldrig før haft så dyre månedlige tlf regninger.

Så nu har jeg lige skiftet til Onfone, hvor 10 timers taletid (som også kan benyttes til udlandet- tror det er omkring 70 lande!!) fri sms, mms, og 1000 mb data koster 199 kr pr md.

Der var en lille tvivl/misforståelse omkring oprettelsen, som gjorde at jeg måtte kontakte kundeservice igen. For at vi skulle føle at vi kom godt fra start, lagde Onfone en ekstra times taletid oveni abonnementet hver md. kvit og frit. Så vi får begge 11 timers taletid hver md

Og så kan jeg frit ringe til andre onfone abonnenter UDEN at betale de der 29 kr pr md, som man skal give for samme service hos andre selskaber.

Anmeld

14. februar 2011

Chamomile

Jeg har CBB, og det er jeg ganske glad for. Men jeg bruger heller ikke min mobil specielt meget. Er glad for at man kan give til velgørenhed, så der giver jeg til BOS Danmark- det ser jeg som et stort plus.

Anmeld

14. februar 2011

helora

Jeg har haft Telmore med automatisk optankning i mange år efterhånden. Det passer fint til mit forbrug. Bruger ca. 50 kr alt i at om måneden, og det er udelukkende for tale og sms'er.

Anmeld

14. februar 2011

Bom

Puha godt jeg ikke er den eneste der føler at telenor er noget lort..

Når min binding er slut, skifter jeg vist til noget andet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.