KaMa skriver:
Jeg har Telia, men skifter over til Telenor nu.
Telia har fucket det så meget op. De har tilmeldt mig nvgation ved en fejl, har fået det afmeldt igen, så har de trukket mig, da jeg har opsagt i bindingsperioden, så er nogle af pengene blevet refunderet, så kom de andre senere, så glemte de at jeg havde fri net-surf, så fik kæmpe regninger. Har det sidste halve år talt i telefon med deres ubehjælpsomme kundeservice flere gange om måneden.
Ingen kunne finde ud af, hvad den anden havde gjort. Vi aftalte, at sætte alt i nul, og jeg ville få en alm regning på 350 kr. Den kom så i går.. PÅ 772 KR!!! Så nu kan jeg ringe igen. De er så kamplatterlige og undskylder hver gang, men intet bliver bedre.
Så pøj pøj, hvis du vælger Telia.

Jep det har jeg også prøvet.. Har altid haft Telenor, men for nogle år siden skiftede jeg til Telia, skulle jeg ALDRIG have gjort!
Jeg havde et abb. hvor jeg skulle betale 400 pr mdr. Der kom konsekvent en regning på 1000,- Ringede til dem, de undskyldte og ville ikke sende mig regninger de næste 2½ måned. Måneden efter kom der en regning på 1000,- igen. Ringede til dem, og sagde jeg IKKE ville betale den regning, da mit abb. kun kostede 400,- og de i øvrigt havde lavet en aftale med mig måneden før om ikke at sende regninger, så det udlignede sig.
14 dage efter, havde de lukket min tlf for udgående samtaler, pga manglende betaling! 
Kontaktede dem endnu engang, de undskyldte, lovede at åbne det. Det gjorde de også, og så kom der en regning på 500,- for at få åbnet tlf! De sendte mig i RKI, jeg tog den igennem forbrugerstyrrelsen og vandt!
Jeg skiftede tilbage til Telenor og har haft dem siden.
Til TS:
Jeg betaler 399 pr mdr. Jeg har 14 timers gratis tale (bruger aldrig dem alle) fri sms, fri mms og fri data!
Fra næste mdr. stiger det så til 799, da jeg lige har købt en Iphone hos dem, min anden touch gik i stykker igår! Det beløb skal jeg så betale i 6 mdr og derefter falder det igen til 399