Hvilket teleselskab har i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

Sophia'smor

Tulle Mus skriver:

Ja hvilket teleselskab har i?? Og fortæl gerne lidt om det, godt eller skidt..

Jeg har selv telenor, og synes egentlig det er lidt dyrt, så ville lige se hvad i andre har, og hvad i gir...

Telenor,

jeg er meget tilfreds, ringer gratis smser gratid mmser gratis, og min regning ligger på 500 hver måned, jeg er tilfreds

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Hansen97

Jeg har telia Flex og er godt tilfreds... min mand har Onfone og er godt tilfreds. Ved Onfone har han 5 timers tale, fri sms og mms for 149kr.. og 500mb data

Anmeld

14. februar 2011

Becks

KaMa skriver:

Jeg har Telia, men skifter over til Telenor nu.

Telia har fucket det så meget op. De har tilmeldt mig nvgation ved en fejl, har fået det afmeldt igen, så har de trukket mig, da jeg har opsagt i bindingsperioden, så er nogle af pengene blevet refunderet, så kom de andre senere, så glemte de at jeg havde fri net-surf, så fik kæmpe regninger. Har det sidste halve år talt i telefon med deres ubehjælpsomme kundeservice flere gange om måneden.

Ingen kunne finde ud af, hvad den anden havde gjort. Vi aftalte, at sætte alt i nul, og jeg ville få en alm regning på 350 kr. Den kom så i går.. PÅ 772 KR!!! Så nu kan jeg ringe igen. De er så kamplatterlige og undskylder hver gang, men intet bliver bedre.

Så pøj pøj, hvis du vælger Telia.

Jep det har jeg også prøvet.. Har altid haft Telenor, men for nogle år siden skiftede jeg til Telia, skulle jeg ALDRIG have gjort!

Jeg havde et abb. hvor jeg skulle betale 400 pr mdr. Der kom konsekvent en regning på 1000,- Ringede til dem, de undskyldte og ville ikke sende mig regninger de næste 2½ måned. Måneden efter kom der en regning på 1000,- igen. Ringede til dem, og sagde jeg IKKE ville betale den regning, da mit abb. kun kostede 400,- og de i øvrigt havde lavet en aftale med mig måneden før om ikke at sende regninger, så det udlignede sig.
14 dage efter, havde de lukket min tlf for udgående samtaler, pga manglende betaling!

Kontaktede dem endnu engang, de undskyldte, lovede at åbne det. Det gjorde de også, og så kom der en regning på 500,-  for at få åbnet tlf! De sendte mig i RKI, jeg tog den igennem forbrugerstyrrelsen og vandt!

Jeg skiftede tilbage til Telenor og har haft dem siden.

Til TS:
Jeg betaler 399 pr mdr. Jeg har 14 timers gratis tale (bruger aldrig dem alle) fri sms, fri mms og fri data!

Fra næste mdr. stiger det så til 799, da jeg lige har købt en Iphone hos dem, min anden touch gik i stykker igår! Det beløb skal jeg så betale i 6 mdr og derefter falder det igen til 399

Anmeld

14. februar 2011

Vivian67

Tulle Mus skriver:

Ja hvilket teleselskab har i?? Og fortæl gerne lidt om det, godt eller skidt..

Jeg har selv telenor, og synes egentlig det er lidt dyrt, så ville lige se hvad i andre har, og hvad i gir...

Jeg har M1 (både vores 2 teenagedrenge og jeg selv) Jeg bruger ikke telefon ret meget, så jeg har valgt den pakke der hedder Gratis50 - man kan sende 50 sms gratis hver måned og tale i 50 min gratis hver måned - passer lige til mit behov. Har aldrig haft problemer med dem og de er altid meget hurtige til at svare når jeg har haft nogle spørgsmål.

Hvis du skulle vælge at skifte til M1 kan jeg sende dig et gavekort på kr.100,00 (fordi jeg allerede er kunde) - bare send en PB til mig.

Anmeld

14. februar 2011

Vial

Tutter skriver:

Jep det har jeg også prøvet.. Har altid haft Telenor, men for nogle år siden skiftede jeg til Telia, skulle jeg ALDRIG have gjort!

Jeg havde et abb. hvor jeg skulle betale 400 pr mdr. Der kom konsekvent en regning på 1000,- Ringede til dem, de undskyldte og ville ikke sende mig regninger de næste 2½ måned. Måneden efter kom der en regning på 1000,- igen. Ringede til dem, og sagde jeg IKKE ville betale den regning, da mit abb. kun kostede 400,- og de i øvrigt havde lavet en aftale med mig måneden før om ikke at sende regninger, så det udlignede sig.
14 dage efter, havde de lukket min tlf for udgående samtaler, pga manglende betaling!

Kontaktede dem endnu engang, de undskyldte, lovede at åbne det. Det gjorde de også, og så kom der en regning på 500,-  for at få åbnet tlf! De sendte mig i RKI, jeg tog den igennem forbrugerstyrrelsen og vandt!

Jeg skiftede tilbage til Telenor og har haft dem siden.

Til TS:
Jeg betaler 399 pr mdr. Jeg har 14 timers gratis tale (bruger aldrig dem alle) fri sms, fri mms og fri data!

Fra næste mdr. stiger det så til 799, da jeg lige har købt en Iphone hos dem, min anden touch gik i stykker igår! Det beløb skal jeg så betale i 6 mdr og derefter falder det igen til 399

Ja, jeg fik også at vide, at jeg skulle betale HELE regningen og ikke få en måneden efter. Måneden efter kom en meget høj regning. Jeg ringede og fik at vide, at jeg bare skulle betale en lille del af den og indsætte på et andet kontonr. Jeg fik efterfølgende sms om, at tlf ville blive lukket, da jeg ikke havde betalt regningen.

De er jo fuldstændig fucked!

Anmeld

14. februar 2011

Becks

KaMa skriver:

Ja, jeg fik også at vide, at jeg skulle betale HELE regningen og ikke få en måneden efter. Måneden efter kom en meget høj regning. Jeg ringede og fik at vide, at jeg bare skulle betale en lille del af den og indsætte på et andet kontonr. Jeg fik efterfølgende sms om, at tlf ville blive lukket, da jeg ikke havde betalt regningen.

De er jo fuldstændig fucked!

Arhmen hvad sker der for dem altså!?! De er sgu for langt ude!!

Anmeld

14. februar 2011

Orkide86

Jeg har telmore og har jeg haft meget længe.. er rigtig glad for det gir 299 om måneden med håndjern og så har jeg fri sms/mms, telmore til telmore, 1gb data.

Er sindsyg glad for det.

Anmeld

14. februar 2011

9510

Vi har tdc family, som er koblet sammen med tdc hometrio, mener vi giver 39kr i abb pr måned, og så snakker vi gratis i familien

Anmeld

14. februar 2011

frk Jensen

Telmore....

Je er gammel telia medarbejder og skal ALDRIG tilbage til telia!

Anmeld

14. februar 2011

Sofia

Jeg har telmore - jeg giver 149 i måneden for fri sms + mms og derudover fri tale i 5 timer i måneden! Det passer perfekt for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.