Hvilket teleselskab har i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.140 visninger
41 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Bom

Ja hvilket teleselskab har i?? Og fortæl gerne lidt om det, godt eller skidt..

Jeg har selv telenor, og synes egentlig det er lidt dyrt, så ville lige se hvad i andre har, og hvad i gir...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Plysbjørnen

Tulle Mus skriver:

Jeg har selv telenor, og synes egentlig det er lidt dyrt, så ville lige se hvad i andre har, og hvad i gir...

Både kæresten og jeg har Telia, Telia Express, det er vi super glade for begge 2. vi betaler ca 350 kr hver 3. måned.

Anmeld

14. februar 2011

Janni.

Jeg har m1. Det er jeg ganske tilfreds med. Med mit forbrug har jeg valgt en pakke som jeg betaler 149 kr for om måneden. Der er forskellige "pakker" man kan vælge alt efter ens forbrug. 

Jeg har aldrig problemer med dækning. Det er super dejligt.

Du kan tjekke dem ud her:

www.m1.dk

Anmeld

14. februar 2011

Mi

Vi har telmore. Det fungere rigtig godt. Min søster, mand og to bedste veninder har også telmore, og vi betaler 29kr i måneden for at tale ubegrænset sammen. Jeg har en pakke med fri sms/mms og 5 timers tale til 150kr, det næste halve år er telmore til telmore også inkluderet. Før havde jeg en md regning på 300-350kr, nu er den jo halveret.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

14. februar 2011

Lunae

Tulle Mus skriver:

Jeg har lige købt Iphone gennem Telmore og det synes jeg er et ganske fornuftigt selvskab

Anmeld

14. februar 2011

Kamilla-m

jeg har telmore, og det er jeg ganske godt tilfreds med !

de har enorm mange forskellige pakker, med diverse tilbud osv, så det er rigtig godt, og billigt.

Anmeld

14. februar 2011

Stumpen

m1 og da mit forbrug er meget lille har jeg automatisk optankning.. Pakkerne er for dyre for mig..

Er super tilfreds med dem...

Havde telia før og dem var jeg også tilfreds med, men m1 var billigere for mig, derfor skiftet..

Anmeld

14. februar 2011

Vial

Jeg har Telia, men skifter over til Telenor nu.

Telia har fucket det så meget op. De har tilmeldt mig nvgation ved en fejl, har fået det afmeldt igen, så har de trukket mig, da jeg har opsagt i bindingsperioden, så er nogle af pengene blevet refunderet, så kom de andre senere, så glemte de at jeg havde fri net-surf, så fik kæmpe regninger. Har det sidste halve år talt i telefon med deres ubehjælpsomme kundeservice flere gange om måneden.

Ingen kunne finde ud af, hvad den anden havde gjort. Vi aftalte, at sætte alt i nul, og jeg ville få en alm regning på 350 kr. Den kom så i går.. PÅ 772 KR!!! Så nu kan jeg ringe igen. De er så kamplatterlige og undskylder hver gang, men intet bliver bedre.

Så pøj pøj, hvis du vælger Telia.

Anmeld

14. februar 2011

Pia.

Jeg er en telmore pige he he... Det fungere super fedt... og det er IKKE dyrt - de har mange gode tilbuds pakker - alt efter hvad man bruger sin mobil til...

Og bedst af alt der kommer INGEN regninger ind af døren, da man selv tanker sin mobil... over nettet...

Så jeg taler varmt for Telmore...

Anmeld

14. februar 2011

Nalle

Jeg har altid haft telmore, og det har familie også, så vi kan ringe til hinanden hele måneden for små 30,-

Det fungere ligesom taletid, du kan sætte penge ind lige så snart den er i minus 1 krone hvis man vil. Og så kan den være i minus 1 ugen inden den bliver lukket.

Så telmore er klart det jeg stemmer for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.