Hvilket teleselskab har i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

twinny

Onfone. Jeg betaler 149 om måneden. jeg får fri sms, mms og 500 MB fri data og 5 timer tale... er fint tilfreds....  dækning alle steder og sød kundeservice...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

MissGeoh

Telmore.

Har ikke så meget at sige andet end jeg synes det er super.

Anmeld

14. februar 2011

BellaCiinea

Jeg har Telia Xpress og har haft det de sidste mange år.

Kæresten havde indtil for nyligt Telenor, men da det var for dyrt og de snød os, så skiftede han til Telia Xpress (da der ikk er gået ½ år og han stadig er bundet, så har vi bare taget det mindste hos Telenor, hvor man kun betaler når man sms'er og ringer, så det koster ikk noget faktisk, SIM kortet ligger i en skuffe!! ^^)

Han betalt 399kr hos Telenor og giver nu 79kr. ved Telia =)

og vi er begge ganske tilfredse =) 

Anmeld

14. februar 2011

CarinaSB

Jeg har CBB .. jeg betaler 199 kr om mdr .. så har jeg fri sms,mms 10 timers tale, 1000 mb data 

Anmeld

14. februar 2011

Sees

Telmore, og jeg er ganske tilfreds

Anmeld

14. februar 2011

Gittemor09

jeg har ccb mobil... jeg er super glad for det....

det er taletidskort, og 100 kr. kan sagtens holde et stykke tid der bliver trukket 49 kr. af de 100 hver gang jeg tanker op til fri sms....

og kan  holde op til 1½ måned... så for mig er det super billigt da jeg ikke ringer så meget

og der er dækning overalt... selv her på landet hvor ikke ret mange andre selskaber rækker

Anmeld

14. februar 2011

Lullaby

Tulle Mus skriver:

Ja hvilket teleselskab har i?? Og fortæl gerne lidt om det, godt eller skidt..

Jeg har selv telenor, og synes egentlig det er lidt dyrt, så ville lige se hvad i andre har, og hvad i gir...

Har telenor og skifter så snart jeg kan. Har aldrig haft så sindssyg en regning som nu

Anmeld

14. februar 2011

BellaCiinea

Lullaby skriver:

Har telenor og skifter så snart jeg kan. Har aldrig haft så sindssyg en regning som nu

Vi fik også bare voldsomme regninger fra Telenor... :O Og selvom min kæreste havde lukket alt ned der havde med internet at gøre, på hans iPhone, så blev der hele tiden ved med at blive brugt mb. Selv da vi havde taget kortet ud af tlf. og det bare lå i en skuffe, kunne vi tjekke på nettet at der blev brugt mb. Hvad sker der lige for det! 

Anmeld

14. februar 2011

FrkLarsen

Jeg har Telia on 12t.. 449,- om måneden, + 300megabit internet til fri brug.. 

Gratis tale i 12t, fri sms & mms

Anmeld

14. februar 2011

Lullaby

Ciinea skriver:

Vi fik også bare voldsomme regninger fra Telenor... :O Og selvom min kæreste havde lukket alt ned der havde med internet at gøre, på hans iPhone, så blev der hele tiden ved med at blive brugt mb. Selv da vi havde taget kortet ud af tlf. og det bare lå i en skuffe, kunne vi tjekke på nettet at der blev brugt mb. Hvad sker der lige for det! 

Har denne mdr brugt for 450 kr excl abonnement! Havde bibob før og brugte ca 200 inkl data.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.