Tænk at JEG opretter dette emne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

Laulund87

louiseandersen85 skriver:

hold dog op.

Er ret sikker på 'anonym' ikke mener det som en negativ ting mod de to nævnte navne, men blot som eksempel. Hun hænger jo ingen ud eller lign.

Der er vist ingen grund til a piske en stemning op!

Jeg pisker ikke nogen stemning op, men jeg synes stadig ikke det er nødvendigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Jeg vil gerne gøre opmærksom på, at jeg - TRÅDSTARTER - IKKE skrev indlægget med de to nævnte navne, det var en anden anonym, da man godt kan svare anonymt!

Bare så der ikke er misforståelser!!

Jeg synes også at det er ret tydeligt at det er en anden anonym

Anmeld

12. februar 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jeg synes også at det er ret tydeligt at det er en anden anonym

Godt nok, skulle bare lige afklare det, så der ikke var nogen misforståelser

Anmeld

12. februar 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Godt nok, skulle bare lige afklare det, så der ikke var nogen misforståelser

Anmeld

12. februar 2011

LR85

Anonym skriver:

Jeg vil gerne gøre opmærksom på, at jeg - TRÅDSTARTER - IKKE skrev indlægget med de to nævnte navne, det var en anden anonym, da man godt kan svare anonymt!

Bare så der ikke er misforståelser!!

modtaget

men ligegyldigt hvem den 'anonyme' er, så tror jeg stadig ikke det var for a hænge nogen ud, men blot et eksempel.

Anmeld

12. februar 2011

Anonym

hold dog op.

Er ret sikker på 'anonym' ikke mener det som en negativ ting mod de to nævnte navne, men blot som eksempel. Hun hænger jo ingen ud eller lign.

Der er vist ingen grund til a piske en stemning op!

Tak du har nemlig helt ret!!  Har absolut intet i mod dem.. og mener i øvrigt heller ikke at hænge nogen ud..

Anmeld

12. februar 2011

Anonym

modtaget

men ligegyldigt hvem den 'anonyme' er, så tror jeg stadig ikke det var for a hænge nogen ud, men blot et eksempel.

Lige præcis..  Nej det var ikke trådstarter..

Anmeld

12. februar 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Nu var det jo så ikke mig der bragte den op med populær vs. ikke-populær, og som sagt er jeg også MEGET aktiv herinde, og tror ikke der er nogen der er i tvivl om hvem jeg er, forstå mig ret.. 

Nej nej, det mente jeg heller ikke, det var bare fordi det er trist, at nogle mener at det er sådan

Anmeld

12. februar 2011

Brams

Det havde jeg ikke troet, for jeg har selv svaret i mod lignende emner før, men nu gør det alligevel...

Jeg synes det er mega træls, når folk skriver og spørger: "Hvorfor er der ingen der besvarer min debat?", men nu forstår jeg det pludselig. Jeg føler mig nemlig skide hamrende dum lige nu..

Har oprettet et emne med noget spændende fra min graviditet. Noget som enhver burde kunne kommentere på. Den er lagt op lige i primetime, og alligevel er der kun 3 forskellige der har skrevet i debatten, selvom jeg self. har svaret de tre..

Så føler jeg mig faktisk lidt dumt.. For jeg er ikke ukendt her på forum, det er ikke derfor. Jeg bruger gerne flere timer herinde hver dag (man er vel nørd), deltager i de fleste debatter, kommenterer altid folks babybilleder, mavebilleder, scanningsbilleder og kager, hvis der er nye når jeg logger ind. Og på trods af stor aktivitet fra min side af og klar tydelighed, så får jeg svar fra sølle 3!

Det er ikke sådan helt vildt for at klage, for jeg ved godt man ikke kan skrive til alle emner, men jeg føler mig bare lidt dum over at have lagt det op, når responsen har været så minimal. Især med henblik på, at det var et emne hvor de fleste kunne have lagt en kommentar..

Jeg ved ikke hvad jeg ville med det her, og jeg håber VIRKELIG ikke i hagler mig ned, for jeg har forståelse for at man ikke kan svare på alt, jeg føler mig bare lidt til grin og dum ift. al den tid jeg bruger på at svare andre, netop så de ikke føler sig overset...

Først lige et  til dig, det er da super træls at føle sig "uden for".

Jeg har ingen forklaring til dig, andet end at det er fuldstændig naturligt, både i det virkelige liv og her på nettet, at nogle har flere venner end andre, nogens indlæg får flere svar end andres, nogle "headlines" fanger mere end andre osv. osv.

Det der for dig rammer hårdt, tror jeg er, at du ingen netværk har ude i "den virkelige verden" og derfor bliver hårdere ramt, når dine indlæg måske ikke får sammen mængde svar som andres.

Jeg har oprettet indlæg der får masser af svar og nogle som næsten ingen får og har ikke tænkt videre over det.

Prøv om du ikke, ved godt det er svært, kan lade være at lade det gå dig sådan på, så undgår du at blive alt for ked af det.

Undskyld det blev lidt langt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.