Det havde jeg ikke troet, for jeg har selv svaret i mod lignende emner før, men nu gør det alligevel...
Jeg synes det er mega træls, når folk skriver og spørger: "Hvorfor er der ingen der besvarer min debat?", men nu forstår jeg det pludselig. Jeg føler mig nemlig skide hamrende dum lige nu..
Har oprettet et emne med noget spændende fra min graviditet. Noget som enhver burde kunne kommentere på. Den er lagt op lige i primetime, og alligevel er der kun 3 forskellige der har skrevet i debatten, selvom jeg self. har svaret de tre..
Så føler jeg mig faktisk lidt dumt.. For jeg er ikke ukendt her på forum, det er ikke derfor. Jeg bruger gerne flere timer herinde hver dag (man er vel nørd), deltager i de fleste debatter, kommenterer altid folks babybilleder, mavebilleder, scanningsbilleder og kager, hvis der er nye når jeg logger ind. Og på trods af stor aktivitet fra min side af og klar tydelighed, så får jeg svar fra sølle 3!
Det er ikke sådan helt vildt for at klage, for jeg ved godt man ikke kan skrive til alle emner, men jeg føler mig bare lidt dum over at have lagt det op, når responsen har været så minimal. Især med henblik på, at det var et emne hvor de fleste kunne have lagt en kommentar..
Jeg ved ikke hvad jeg ville med det her, og jeg håber VIRKELIG ikke i hagler mig ned, for jeg har forståelse for at man ikke kan svare på alt, jeg føler mig bare lidt til grin og dum ift. al den tid jeg bruger på at svare andre, netop så de ikke føler sig overset...
Anmeld