Tænk at JEG opretter dette emne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

Anonym

Man kan godt se at nogle herinde får vildt meget respons og andre ikke.. F.eks er der ved DK's og Malene84 altid sider op og sider ned.. bare for at nævne nogen.. Så jeg kan godt følge dig!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

blomst84

Må jeg spørge hvorfor du er anonym ?

Anmeld

12. februar 2011

ekzunz

Altså hvis det er postet under "Graviditet", så er det derfor jeg ikke har svaret. Jeg kigger sjældent i Gravid/fødsel/scanning mv - kategorierne. Det er bare ikke det jeg bruger baby.dk til.

Af og til hænder det dog at jeg kigger, men jeg svarer vist stort set aldrig på noget derinde.

Men jeg kan sagtens følge dig. Selv om det rigtige at sige er at "det er jo kun cyberspace" så er det jo alligevel personligt, og jeg kan sgu også tage det nær hvis jeg ikke får nogle svar.

Nogle gang bliver jeg faktisk "fætter Modsat" Hvis der er 2 "jeg har født" indlæg samme dag og det ene har 8 siders svar og det andet kun 1 side - så svarer jeg på den der ikke har så mange svar og ikke den med mange svar....Det er overhovedet ikke personligt, men derimod min egen lille millimeter-ocd der spiller ind

Anmeld

12. februar 2011

Anonym trådstarter

blomst84 skriver:

Må jeg spørge hvorfor du er anonym ?

Er det da vigtigt? Jeg er anonym, fordi det da også er lidt pinligt at måtte ned på sine grædende knæ og sige: "Hvorfor blev jeg overset?" Men jeg vil stadig bare gerne høre folks overvejelser.

Anmeld

12. februar 2011

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Altså hvis det er postet under "Graviditet", så er det derfor jeg ikke har svaret. Jeg kigger sjældent i Gravid/fødsel/scanning mv - kategorierne. Det er bare ikke det jeg bruger baby.dk til.

Af og til hænder det dog at jeg kigger, men jeg svarer vist stort set aldrig på noget derinde.

Men jeg kan sagtens følge dig. Selv om det rigtige at sige er at "det er jo kun cyberspace" så er det jo alligevel personligt, og jeg kan sgu også tage det nær hvis jeg ikke får nogle svar.

Nogle gang bliver jeg faktisk "fætter Modsat" Hvis der er 2 "jeg har født" indlæg samme dag og det ene har 8 siders svar og det andet kun 1 side - så svarer jeg på den der ikke har så mange svar og ikke den med mange svar....Det er overhovedet ikke personligt, men derimod min egen lille millimeter-ocd der spiller ind

Den forklaring kan jeg godt følge, men der er jo også mega mange gravide herinde, så den gælder jo heller ikke for alle Men ja, lige netop! Det er nemt at sige: "Det er bare internettet", men det er jo stadig noget, der er stort for en, og som man så gerne vil dele, når nu man også tager del i andres glæde.

Og så ved jeg hvad du mener! Tit sidder jeg faktisk på forsiden og klikker på de ubesvarede emner og giver dem et svar, fordi jeg synes det er synd

Anmeld

12. februar 2011

Lou87

Uden det skal lyde strengt - mon ikke dine hormoner spiller lidt an Self er det da træls.. Men helt ærligt

Du er helt sikkert et godt menneske at du syntes det er synd for folk der ikk bliver svaret på en oprettet tråd..
Men jeg ville da så helt ærligt hellere ha et oprigtigt svar, end et "ej hvor er det synd for dig" svar

Hvis det er noget der betyder meget for dig at snakke om, så skriv dog direkte til dine gode venner herinde..
Eller dem du ser IRL.. For ikke og blive skuffet igen

Og syntes ikke man ska skrive anonymt, det er da en ærlig sag og føle sig skuffet og hellere komme ud med det og få snakket om det end og sidde og blive ærgelig over det.

Anmeld

12. februar 2011

Dinna88

Jeg synes ikke den der med at der er nogle populære og ikke-populære herinde. For mig handler det om hvem der er MEGET aktiv herinde, som f.eks. DK er. Og så synes jeg det er noget pjat at tage den op igen, med de "populære" for den har været oppe mange gange. Det handler jo ikke om at være populær, men om at være aktiv.  

Op din tråd lidt og se om ikke der sker noget så Det kan jo, som det nævnes, ske at den ligger i en kategori som ikke tjekkes af sindssygt mange - jeg er f.eks. en af dem der har en tre-fire kategorier jeg altid tjekker, imens der er nogle jeg ALDRIG tjekker, som f.eks. "graviditet" (jeg går ud fra at der er en der hedder det, høhø) 

Anmeld

12. februar 2011

Mulse-mor

Anonym skriver:

Det havde jeg ikke troet, for jeg har selv svaret i mod lignende emner før, men nu gør det alligevel...

Jeg synes det er mega træls, når folk skriver og spørger: "Hvorfor er der ingen der besvarer min debat?", men nu forstår jeg det pludselig. Jeg føler mig nemlig skide hamrende dum lige nu..

Har oprettet et emne med noget spændende fra min graviditet. Noget som enhver burde kunne kommentere på. Den er lagt op lige i primetime, og alligevel er der kun 3 forskellige der har skrevet i debatten, selvom jeg self. har svaret de tre..

Så føler jeg mig faktisk lidt dumt.. For jeg er ikke ukendt her på forum, det er ikke derfor. Jeg bruger gerne flere timer herinde hver dag (man er vel nørd), deltager i de fleste debatter, kommenterer altid folks babybilleder, mavebilleder, scanningsbilleder og kager, hvis der er nye når jeg logger ind. Og på trods af stor aktivitet fra min side af og klar tydelighed, så får jeg svar fra sølle 3!

Det er ikke sådan helt vildt for at klage, for jeg ved godt man ikke kan skrive til alle emner, men jeg føler mig bare lidt dum over at have lagt det op, når responsen har været så minimal. Især med henblik på, at det var et emne hvor de fleste kunne have lagt en kommentar..

Jeg ved ikke hvad jeg ville med det her, og jeg håber VIRKELIG ikke i hagler mig ned, for jeg har forståelse for at man ikke kan svare på alt, jeg føler mig bare lidt til grin og dum ift. al den tid jeg bruger på at svare andre, netop så de ikke føler sig overset...

Hej,

Jeg tror ikke at det er noget du skal tage personligt. Der er bare så mange tråde herinde, og derfor er der sommetider nogen der bliver overset. Og selvom du har posted i primetime, så skal du også bare tænke på, at der er rigtig mange der skriver noget der og derfor ryger din tråd hurtigt ned på listen.

Op med humøret og lav en ny tråd igen snart med nogle nye opdateringer, måske er der flere der svarer på den.

Kram

Anmeld

12. februar 2011

Loa

Jeg har overhovedet ikke noget imod folk opretter de her tråde, men jeg forstår ikke pointen hvorfor? Hvad får man ud af det? Det er jo ikke flere der svarer på indlægget af den grund?

Bare en undren, ingen kritik

Anmeld

12. februar 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Jeg synes ikke den der med at der er nogle populære og ikke-populære herinde. For mig handler det om hvem der er MEGET aktiv herinde, som f.eks. DK er. Og så synes jeg det er noget pjat at tage den op igen, med de "populære" for den har været oppe mange gange. Det handler jo ikke om at være populær, men om at være aktiv.  

Op din tråd lidt og se om ikke der sker noget så Det kan jo, som det nævnes, ske at den ligger i en kategori som ikke tjekkes af sindssygt mange - jeg er f.eks. en af dem der har en tre-fire kategorier jeg altid tjekker, imens der er nogle jeg ALDRIG tjekker, som f.eks. "graviditet" (jeg går ud fra at der er en der hedder det, høhø) 

Nu var det jo så ikke mig der bragte den op med populær vs. ikke-populær, og som sagt er jeg også MEGET aktiv herinde, og tror ikke der er nogen der er i tvivl om hvem jeg er, forstå mig ret.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.