Tænk at JEG opretter dette emne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

Anonym

Kan godt forstå dig !! Jeg går tit ind i ubesvaret debater, kun fordi jeg selv syntes det er irriteende ikke at få svar!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Uden det skal lyde strengt - mon ikke dine hormoner spiller lidt an Self er det da træls.. Men helt ærligt

Du er helt sikkert et godt menneske at du syntes det er synd for folk der ikk bliver svaret på en oprettet tråd..
Men jeg ville da så helt ærligt hellere ha et oprigtigt svar, end et "ej hvor er det synd for dig" svar

Hvis det er noget der betyder meget for dig at snakke om, så skriv dog direkte til dine gode venner herinde..
Eller dem du ser IRL.. For ikke og blive skuffet igen

Og syntes ikke man ska skrive anonymt, det er da en ærlig sag og føle sig skuffet og hellere komme ud med det og få snakket om det end og sidde og blive ærgelig over det.

Der er klart grund at være anonym, hvis folk ligefrem mener, at man kun er skuffet over det grundet hormoner. 

Jeg skal i øvrigt hilse at sige, at jeg ikke har venner "i den virkelige verden" af diverse årsager. Ikke fordi jeg er en freak eller et dårligt menneske, men efter massivt svigt fra gamle venner, er jeg blevet enspænder, og af den årsag betyder kontakt på nettet ekstra meget for mig.

Anmeld

12. februar 2011

LR85

kan det ikke være a der tilfældigvis ikke lige har været så mange online på det gældende tidspunkt, eller overskifteten har været 'ikke-fangede'??

Nogen gange skriver folk fx 'hej, hjælp' eller 'den der graviditet?' eller noget andet, og nogen headlines fanger måske mere end andre og forskellige folk. Nu ved jeg jo overhoved ikke hva du har skrevet, men tror bestemt det er en tilfældighed.

Måske blev der oprettet mange debatter samtidig, så ryger de jo hurtigt nederst på siden.

Derud over så går folk jo ind på de emner der intereserer dem, hvis man selv er gravid er det jo rigtig spændende, hvis man selv har små børn kan man jo godt lide a læse om det, hvis man har en bæresele vil man gerne snakke om det emne...

Men ja, alt i alt er det jo altid rigtig rart a få svar, og man kan sagtens føle sig overset, og det er der jo ikke nogen der bryder sig om. Håber det var en engangs oplevelse for dig

Anmeld

12. februar 2011

Happiness

Er dit indlæg meget langt? For nogle gange springer jeg dem over, når jeg ikke lige kan overskue at skulle sætte mig ind i for meget... Det er ikke altid, men må da indrømme at det sker.

Har også haft det som dig, men nu tager jeg det ikke så tungt mere. Er bare glad for de svar jeg får. Det er jo som sagt heller ikke altid jeg får svaret, selv om jeg interessere mig for emnet.

Anmeld

12. februar 2011

Lou87

Anonym skriver:

Der er klart grund at være anonym, hvis folk ligefrem mener, at man kun er skuffet over det grundet hormoner. 

Jeg skal i øvrigt hilse at sige, at jeg ikke har venner "i den virkelige verden" af diverse årsager. Ikke fordi jeg er en freak eller et dårligt menneske, men efter massivt svigt fra gamle venner, er jeg blevet enspænder, og af den årsag betyder kontakt på nettet ekstra meget for mig.

Det sku jo som sagt ikk lyde ondt, det med hormonerne..
Men nogen gange driller de jo

Men med det du fortæller med du er enspænder, så forstår jeg det bedre.. Men jeg tror bare det vil skuffe dig i længden hvis du har den slags forventninger til nettet.

Endnu engang må jeg nævne at hvis du så har nogle rigtig gode venner herinde, så skriv direkte til dem.. hvis du gerne vil ha et svar for det du fortæller.
For ellers er tråde herinde ligesom et "tv program" ..
Folk zapper forbi hvis ikk det er interessant - im so sorry, men sådan er det altså bare nogengange.
Og andre gange, ja så er der oprettet så mange tråde at man slet ikk når at se det hele! Sys tit jeg går glip af et eller andet, jeg så først ser noget tid efter det er oprettet..

Anmeld

12. februar 2011

LR85

MaybeMe skriver:

Er dit indlæg meget langt? For nogle gange springer jeg dem over, når jeg ikke lige kan overskue at skulle sætte mig ind i for meget... Det er ikke altid, men må da indrømme at det sker.

Har også haft det som dig, men nu tager jeg det ikke så tungt mere. Er bare glad for de svar jeg får. Det er jo som sagt heller ikke altid jeg får svaret, selv om jeg interessere mig for emnet.

her må jeg sige a jeg har det på samme måde.

Meeeeeeget lange indlæg eller indlæg uden punktum, afsnit eller lign kan blive meget uoverskuelige a læse igennem.

(ved jo ikke om dit har været sådan, men bare generelt)

Anmeld

12. februar 2011

Laulund87

Hvis du har mod på det, eller hvad man siger, må du gerne skrive privat til mig. Så skal jeg fortælle dig noget "sjovt"

Anmeld

12. februar 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Man kan godt se at nogle herinde får vildt meget respons og andre ikke.. F.eks er der ved DK's og Malene84 altid sider op og sider ned.. bare for at nævne nogen.. Så jeg kan godt følge dig!!!!

Muligt man brokker sig over stemningen osv herinde, men jeg forstår bare slet ikke formålet med at nævne navne og pege folk ud

Anmeld

12. februar 2011

LR85

Laulund87 skriver:

Muligt man brokker sig over stemningen osv herinde, men jeg forstår bare slet ikke formålet med at nævne navne og pege folk ud

hold dog op.

Er ret sikker på 'anonym' ikke mener det som en negativ ting mod de to nævnte navne, men blot som eksempel. Hun hænger jo ingen ud eller lign.

Der er vist ingen grund til a piske en stemning op!

Anmeld

12. februar 2011

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

hold dog op.

Er ret sikker på 'anonym' ikke mener det som en negativ ting mod de to nævnte navne, men blot som eksempel. Hun hænger jo ingen ud eller lign.

Der er vist ingen grund til a piske en stemning op!

Jeg vil gerne gøre opmærksom på, at jeg - TRÅDSTARTER - IKKE skrev indlægget med de to nævnte navne, det var en anden anonym, da man godt kan svare anonymt!

Bare så der ikke er misforståelser!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.