Fra kh til su..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.928 visninger
39 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

Vidunderligeunger

Nogen som kan svare korrekt på dette spørgsmål?

Jeg er pt på kontant hjælp, men stopper med dette d. 1.3.11 hvor jeg starter på SU. Får jeg så både su OG kh udbetalt, da su jo er forudbetalt og kh bagud??

knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

FrkT

Det er du berettiget til, ja! Så hvis du ikke får det skal du kontakte din kommune.

Da Jens gik fra kh til su for snart et år siden, da fik han først udbetalt hans kh lidt for sent godt nok, men han fik den.

Anmeld

12. februar 2011

louise8723

Du skal stoppe din KH før d. 1..

Anmeld

12. februar 2011

SD21

BlyViol skriver:

Jeg er pt på kontant hjælp, men stopper med dette d. 1.3.11 hvor jeg starter på SU. Får jeg så både su OG kh udbetalt, da su jo er forudbetalt og kh bagud??

knus.

Jeg er ret sikker på at en af delene skal betales tilbage, hvis du får begge dele d. 1  Man er jo ikke berettiget til kh hvis man får penge andetsteds fra

Anmeld

12. februar 2011

Bb3031

knus.

Så vidst jeg kan se det, så vil du på sidste lønningsdag i februar d. 28. få udbetalt kontanthjælpen, som jo er for februar månedes "arbejde". D. 1. marts vil du så få udbetalt su, som jo skal dække over marts månedes "arbejde". Jeg tror du får begge satser udbetalt, hvilket jo også kun vil være mest færd, da de to beløb jo skal dække over to forskellige måneder.

Anmeld

12. februar 2011

Noneother

Nej. De stopper din kh en måned før. -Det samme sker for mig, bare en måned senere.

Jeg ringede til min sagsbehandler fordi jeg var i tvivl, og det var svaret jeg fik...

Anmeld

12. februar 2011

Bb3031

Fandt dette på nettet:

http://www.sr-bistand.dk/netbrevkassen_Vis_%20svar.asp?id=680

Anmeld

12. februar 2011

Aves.

Du får ikke kh...

Anmeld

12. februar 2011

hyskystar

du får ikke kh og hvis de udbetaler dig den afligvel vil du helt sikkert komme til betale den tilbage

Anmeld

12. februar 2011

Fru'Rugaard

Din KH stopper måneden inden du får din SU- du kan på ingen måde få begge dele på samme tid Jeg står i samme situation, og har fået dette af vide af min sagsbehandler.

Rikke - Mor til Maja på 10 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.