Znuzke skriver:
Jeg har ikke set udsendelsen, så jeg ved ikke hvordan hun siger det.
Mine børn er pt. 4 og 6 - så de forstår også hvad jeg siger, og jeg siger faktisk alt for tit noget som ikke er pædagogisk korrekt, men sådan er det vel også at være menneskelig.
I mine drømme er jeg en mor som aldrig bliver sur, råber eller skælder ud, jeg gider altid lave perleplader og læse 28 bøger om Dinosauer og vulkaner, men i virkeligheden bliver jeg af og til sur (også for tit), jeg råber og skælder ud, jeg siger "nej, jeg gider ikke læse, lave perleplader ....." af og til......
Jeg har heldigvis ikke et filmhold i nakken som kan vise det til hele Danmark.
Hvor er jeg enig med dig.. Man er kun et menneske.. ingen er perfekt, heller malou stella... hun er en meget ung mor.. og hun gør ting, som man krummer tæer af, men herregud altså.. hvis man kigger på sønnen, så mangler han intet og han virker meget velfungerende...
Jeg har børn i huset på 11, 6 og 7mdr... og jeg er slet ikke perfekt.. Jeg er som jeg er, nemlig mig selv hundrede procent overfor mine børn og ikke hvad befolkningen/eksperter mener man skal være overfor sine børn..
Men jeg må da gøre noget rigtig for jeg har 3 glade velfungerende børn, som forguder deres mor og jeg dem... og ja, jeg bander som en havn arbejder engang imellem og siger ej, dit svin, hvis de virkelig laver ballade, for det gør børn.. man kan jo ikke være op på beatet hele tiden, og nogle gange er man træt og får sagt ting som ikke er pædagogisk korrekt...
Så ja jeg kan godt finde på det... og mine børn har ikke taget skade... tror der er værre ting, som de kan tage skade af...........