Kunne du kalde dit barn "svin"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.500 visninger
36 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

Mutti2

Sidder lige og ser de unge mødre.

Og er RYSTET over at en af dem, sidder og kalder sit barn for et svin, lige foran ham (da han kommer til at bøvse hende i hovedet, efter at have spist en pølse).

Det kunne jeg bare slet ikke.....Stakkels dreng

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

ekzunz

Jo, det tror da jeg har sagt mere end én gang. "arj - dit lille svin" nogle gange sagt med et glimt i øjet og nogle gange sagt med øjnene hængende nede på kinderne og minus overskud.

Nobodys perfect

Anmeld

12. februar 2011

Ox.

Siger aldrig svin! Siger "Eeeej din lille grissebasse ..."

Anmeld

12. februar 2011

Mutti2

Znuzke skriver:

Jo, det tror da jeg har sagt mere end én gang. "arj - dit lille svin" nogle gange sagt med et glimt i øjet og nogle gange sagt med øjnene hængende nede på kinderne og minus overskud.

Nobodys perfect

Hehe.... der er også forskel på hvordan man siger det Har da også før kaldt Milla-Victoria for en lille gris, dog også med et glimt i øjet

Men synes det er en slem måde hun siger det til ham på. Et lille barn på 3 - 4 år ville ihvertfald ikke tage det som sjov

Anmeld

12. februar 2011

Sees

Sidder lige og ser de unge mødre.

Og er RYSTET over at en af dem, sidder og kalder sit barn for et svin, lige foran ham (da han kommer til at bøvse hende i hovedet, efter at have spist en pølse).

Det kunne jeg bare slet ikke.....Stakkels dreng

Knus Pernille

Naaah - Her bliver der sagt "Ej, din gris!"

Men jeg vil da gerne indrømme at jeg indimellem, når jeg er morgensur, eller ligende, kan gå og mumle "Årh Emil, du roder, du sviner, du er træls, og bla bla bla" - Men aldrig så han hører det

Anmeld

12. februar 2011

Ellim

Har ikke børn.. Men kunne aldrig finde på at sige svin.. Syntes det lyder meget grimt!!

Anmeld

12. februar 2011

matryoshka

haha .. jeg tænkte det samme. Syntes at det var meget nedladende og synd for ham. Men det var fordi hun sagde det på en negativ måde. Synes jeg i hvert fald. Jeg kunne nok finde på at sige det til min datter, men på en sjov/anden måde, og så skulle hun jo også forstå, at jeg ikke mente det på en dårlig måde og at jeg rent faktiskt IKKE syntes at hun var ulækker. Nok ikke i den situation for så lærer hun jo, at det er sjovt at sidde sådan ved bordet.. Og jae.. Det vil jeg måske ikke helt at hun skal tro. 

Malou Stella burde hellere haft fortalt ham at det var uhøfligt og at hun ikke ville have at han gjorde det, hellere end at kalde ham et svin, og så bare gå ud fra at han forstod at det ikke var acceptabelt. 

Anmeld

12. februar 2011

ekzunz

Milla-Victoria's mor skriver:

Hehe.... der er også forskel på hvordan man siger det Har da også før kaldt Milla-Victoria for en lille gris, dog også med et glimt i øjet

Men synes det er en slem måde hun siger det til ham på. Et lille barn på 3 - 4 år ville ihvertfald ikke tage det som sjov

Jeg har ikke set udsendelsen, så jeg ved ikke hvordan hun siger det.

Mine børn er pt. 4 og 6 - så de forstår også hvad jeg siger, og jeg siger faktisk alt for tit noget som ikke er pædagogisk korrekt, men sådan er det vel også at være menneskelig.

I mine drømme er jeg en mor som aldrig bliver sur, råber eller skælder ud, jeg gider altid lave perleplader og læse 28 bøger om Dinosauer og vulkaner, men i virkeligheden bliver jeg af og til sur (også for tit), jeg råber og skælder ud, jeg siger "nej, jeg gider ikke læse, lave perleplader ....." af og til......

Jeg har heldigvis ikke et filmhold i nakken som kan vise det til hele Danmark.

Anmeld

12. februar 2011

SpunkenJo

Znuzke skriver:

Mine børn er pt. 4 og 6 - så de forstår også hvad jeg siger, og jeg siger faktisk alt for tit noget som ikke er pædagogisk korrekt, men sådan er det vel også at være menneskelig.

I mine drømme er jeg en mor som aldrig bliver sur, råber eller skælder ud, jeg gider altid lave perleplader og læse 28 bøger om Dinosauer og vulkaner, men i virkeligheden bliver jeg af og til sur (også for tit), jeg råber og skælder ud, jeg siger "nej, jeg gider ikke læse, lave perleplader ....." af og til......

Hvor er jeg ofte enig med dig Ingen er perfekte, og beskrivelsen med øjnene nede af kunderne mens man siger: "åååhhh dit lille svin" er set herhjemme.... Ikke et stolt øjeblik, men det er umuligt ikke at træde ved siden af nu og da!Godt det ikke er mig der har et tv-hold i røven hele tiden!!

Anmeld

12. februar 2011

Diana...

Znuzke skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.