Jeres mænd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

Den lykkelige

christinak skriver:

Hold da op de ligner hinanden, det er lige præcis sådan min mand har det, han er så kærlig og snaksaglig med de venner og familie vi har tæt på men så snart vi er mange så sir han ikke så meget, og jeg for også tit den smidt i hovedet at han er ligeglad og kold, har jeg endda fået af vide fra nogle i familien, og det er bare fordi han ikke ved hvad han skal sige og gøre af sig selv

Ja lige præcis.. Det en lidt svær situation.. for man ønsker jo ikke folk opfatter ham sdan.. men kan ikke gøre så meget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

christinak

milopilo skriver:

Ja lige præcis.. Det en lidt svær situation.. for man ønsker jo ikke folk opfatter ham sdan.. men kan ikke gøre så meget..

Nej nemlig, jeg er begyndt bare at ignorer det, for jeg ved jo at han ikke er sådan

Anmeld

11. februar 2011

Den lykkelige

christinak skriver:

Nej nemlig, jeg er begyndt bare at ignorer det, for jeg ved jo at han ikke er sådan

Ja osse mig..

Anmeld

11. februar 2011

Rosa

Svenskefanden er følsom, absolut, men omkring andre ting end mig. Han bliver ikke sentimental, men lever mere i øjeblikket og bliver rørt over sørgelige / søde film og kærlighedserklæringer og så var han den eneste af os der tudede da Jonte blev født. Han tuder også når han er væk, og ser Jonathan på skype 

Jeg kan i perioder tude rigtig meget til film, dramaserier og lignende, men især når man får en god flaske vin på bordet i gode venners lag og sidder og deler gode minder., eller når Jonathan gør noget nyt eller ekstra sødt.

Det hyggeligste er når vi tuder sammen i sofaen til en rigtig god film 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.