Jeres mænd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.018 visninger
33 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Den lykkelige

Vi har tit snakket om at min kæreste er lidt speciel i forhold til følsomme ting.. Han er rigtig god til at kramme og støtte og få mig i bedre humør hvis jeg er ked.. og bekræftiger mig osv.. MEN han tager ikke ting personligt hvis noget går ham i mod.. han "glemmer" bare lyn hurtig og kommer videre.. bære ikke nag eller noget.. Han siger han ALDRIG har grædt i sit liv og forleden dag snakkede vi om om han overhovedet kan?? Ja ved godt det rigtig underligt emne  
Men hvordan er jeres mænd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Carina1977

milopilo skriver:

Vi har tit snakket om at min kæreste er lidt speciel i forhold til følsomme ting.. Han er rigtig god til at kramme og støtte og få mig i bedre humør hvis jeg er ked.. og bekræftiger mig osv.. MEN han tager ikke ting personligt hvis noget går ham i mod.. han "glemmer" bare lyn hurtig og kommer videre.. bære ikke nag eller noget.. Han siger han ALDRIG har grædt i sit liv og forleden dag snakkede vi om om han overhovedet kan?? Ja ved godt det rigtig underligt emne  

hehe jeg tror nu de fleste græd da de blev født

Ej jeg synes det er sundt at græde. Hvis man ikke er i stand til at græde, har man en tendens til at lukke alt inde i sig selv, tror jeg....og det er bestemt ikke sundt.

Anmeld

11. februar 2011

AnneBJ

Min mand er da næsten ligeså følsom som mig! Har set ham græde et utal af gange på de 2½ år vi har været sammen. Nogle gange tænker jeg, "tag dig sammen" - andre gange glæder jeg mig over, han ikke pakker alting væk. Det er vist oftest mig der "pakker" ting væk, og han nærmest skal tvinge ud af mig hvad der er galt.. 

Sådan er folk jo heldigvis så forskellige.

Anmeld

11. februar 2011

Dorthe1986

milopilo skriver:

Jamen min kæreste er rigtig god til kram og knus når jeg har brug for det og er god til at trøste Men jeg kan så love dig for at han kan græde Altså, hvis der er noget der fx er rørende på tv, så kan han godt lige fælde nogle tårer... Fx så jeg et program, hvor en gammel mand havde mistet sin kone, der havde været på hospitalet.. Og så skulle han bare tage bussen hjem helt alene... det var så trist og hormonella som jeg var, kunne jeg ikke lade være med at tude... Og så kom min kæreste over for at trøste mig og begyndte selv at græde

Og det er sjovt, for han ligner ikke lige typen, der lige sidder og fælder tårer over sørgelige ting... Han er skaldet og med tatoveringer

Men igen det er meget forskelligt fra mand til mand, hvordan de reagerer... Det er heller ikke alle kvinder, der har lige let til tårer...

Anmeld

11. februar 2011

Den lykkelige

Carina1977 skriver:

hehe jeg tror nu de fleste græd da de blev født

Ej jeg synes det er sundt at græde. Hvis man ikke er i stand til at græde, har man en tendens til at lukke alt inde i sig selv, tror jeg....og det er bestemt ikke sundt.

Nå ja selvfølgelig  Men altså han siger han ikke kan huske han skulle have grædt siden han var 5 år... Men tænker det samme som dig.. at det ikke er sundt.. det er jo SLET IKKE fordi jeg vil have en mand der sidder og tuder hele tiden  Men synes bare nogen gange han reagere specielt.. Så derfor jeg tænkte om jeres andres mænd heller ikke har så let til tåre eller reagere lidt anderledes.. Tænker også han holder mange ting inde i sig selv.. som jo gerne skulle bearbejdes eller hvad man kan sige.. Men måske han bare ikke har behovet..
Men da en af hans kommerater døde græd han ikke, heller ikke med sine 4 bedste forældre eller noget.. Som om han "lukker" af for det, så tingene ikke rammer ham...

Anmeld

11. februar 2011

Millah

milopilo skriver:

Han er lige som en slikkepind, hård uden på meeeen blød inden i

Haner utrolig følsom når det kommer til mig mig, bar jeg er det mindste ked af det er han der med det samme

Men er der noget der går ham imod kan han blive så sur og stædig at han ikke er til og hugge eller stikke i

Men han kan godt græde eller fælde nogen tåre, sker da indimellem

Anmeld

11. februar 2011

Frk. Himmelblå

milopilo skriver:

Tror, folk er meget forskellige på det område. Og grænserne for det normale er vide.

Min mand er blevet EKSTRA sensitiv, efter han er blevet far.

Han kan ikke høre/læse om børn, der lider/har modgang uden at fælde en tåre. Ligesom jeg selv gør i øvrigt...

Vi tuder også, hvis et barn gør noget sødt osv.. Håber egentlig, det fortager sig lidt igen på et tidspunkt, for ellers bliver de høns da vist vandet lidt for ofte på matriklen her .

Anmeld

11. februar 2011

Den lykkelige

AnneBJ skriver:

Min mand er da næsten ligeså følsom som mig! Har set ham græde et utal af gange på de 2½ år vi har været sammen. Nogle gange tænker jeg, "tag dig sammen" - andre gange glæder jeg mig over, han ikke pakker alting væk. Det er vist oftest mig der "pakker" ting væk, og han nærmest skal tvinge ud af mig hvad der er galt.. 

Sådan er folk jo heldigvis så forskellige.

Ja det er åbenbart meget forskelligt.. men har bare aldrig kendt en fyr der har grædt (jo en ad dem da jeg slog op efter 7 år) Men ellers så det som om de klare tingene på andre måder..

Anmeld

11. februar 2011

Den lykkelige

Dorthe1986 skriver:

Jamen min kæreste er rigtig god til kram og knus når jeg har brug for det og er god til at trøste Men jeg kan så love dig for at han kan græde Altså, hvis der er noget der fx er rørende på tv, så kan han godt lige fælde nogle tårer... Fx så jeg et program, hvor en gammel mand havde mistet sin kone, der havde været på hospitalet.. Og så skulle han bare tage bussen hjem helt alene... det var så trist og hormonella som jeg var, kunne jeg ikke lade være med at tude... Og så kom min kæreste over for at trøste mig og begyndte selv at græde

Og det er sjovt, for han ligner ikke lige typen, der lige sidder og fælder tårer over sørgelige ting... Han er skaldet og med tatoveringer

Men igen det er meget forskelligt fra mand til mand, hvordan de reagerer... Det er heller ikke alle kvinder, der har lige let til tårer...

Ha ha  Så sad i bare og tudede sammen  

Ja man er nok forskellige.. men synes bare nogen gange det næsten er for mærkeligt han ikke gør.. man tænker "går det ham ikke på" eller..

Anmeld

11. februar 2011

Den lykkelige

SeptemberBaby skriver:

Tror, folk er meget forskellige på det område. Og grænserne for det normale er vide.

Min mand er blevet EKSTRA sensitiv, efter han er blevet far.

Han kan ikke høre/læse om børn, der lider/har modgang uden at fælde en tåre. Ligesom jeg selv gør i øvrigt...

Vi tuder også, hvis et barn gør noget sødt osv.. Håber egentlig, det fortager sig lidt igen på et tidspunkt, for ellers bliver de høns da vist vandet lidt for ofte på matriklen her .

Ha ha ha  
 for det så bliver bedre så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.