milopilo skriver:
Vi har tit snakket om at min kæreste er lidt speciel i forhold til følsomme ting.. Han er rigtig god til at kramme og støtte og få mig i bedre humør hvis jeg er ked.. og bekræftiger mig osv.. MEN han tager ikke ting personligt hvis noget går ham i mod.. han "glemmer" bare lyn hurtig og kommer videre.. bære ikke nag eller noget.. Han siger han ALDRIG har grædt i sit liv og forleden dag snakkede vi om om han overhovedet kan?? Ja ved godt det rigtig underligt emne
Men hvordan er jeres mænd??
Jamen min kæreste er rigtig god til kram og knus når jeg har brug for det og er god til at trøste
Men jeg kan så love dig for at han kan græde
Altså, hvis der er noget der fx er rørende på tv, så kan han godt lige fælde nogle tårer... Fx så jeg et program, hvor en gammel mand havde mistet sin kone, der havde været på hospitalet.. Og så skulle han bare tage bussen hjem helt alene... det var så trist og hormonella som jeg var, kunne jeg ikke lade være med at tude... Og så kom min kæreste over for at trøste mig og begyndte selv at græde 
Og det er sjovt, for han ligner ikke lige typen, der lige sidder og fælder tårer over sørgelige ting... Han er skaldet og med tatoveringer 
Men igen det er meget forskelligt fra mand til mand, hvordan de reagerer... Det er heller ikke alle kvinder, der har lige let til tårer... 
Anmeld