Jeres mænd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

christinak

Min mand græder aldrig, og kan godt virker meget hård og kontant i væremåde og i sine udmeldinger. Men jeg ved også han ikke har haft en nem barndom og at det har en stor indvirken på hvorfor han er som han er, men jeg kender ham så godt at jeg ved når der er noget der trykker ham, måske har han ikke lyst til at snakke om det, men så for han bare noget ekstra omsorg. Men han gir også mig omsorg og kærlighed og er opmærksom på om jeg er okay.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Den lykkelige

christinak skriver:

Min mand græder aldrig, og kan godt virker meget hård og kontant i væremåde og i sine udmeldinger. Men jeg ved også han ikke har haft en nem barndom og at det har en stor indvirken på hvorfor han er som han er, men jeg kender ham så godt at jeg ved når der er noget der trykker ham, måske har han ikke lyst til at snakke om det, men så for han bare noget ekstra omsorg. Men han gir også mig omsorg og kærlighed og er opmærksom på om jeg er okay.

Lyder MEGET som min!!! Min har også haft en hård baggrund.. Har altid skulle klare sig selv.. derudover er han fra en familie af "den gamle skole".. og man snakker ikke om tingene på samme måde.. Så han har nok altid bare levet sådan og klaret sig selv.. og derfor han reagere som han gør..

Anmeld

11. februar 2011

christinak

milopilo skriver:

Lyder MEGET som min!!! Min har også haft en hård baggrund.. Har altid skulle klare sig selv.. derudover er han fra en familie af "den gamle skole".. og man snakker ikke om tingene på samme måde.. Så han har nok altid bare levet sådan og klaret sig selv.. og derfor han reagere som han gør..

Nøjagtig som min mands familie har været. Da vi den gang holdte jul sammen for 1 gang ved mine forældre blev han helt overvældet, for han har aldrig haft den hygge omkring sig og det vidste jeg ikke.

Anmeld

11. februar 2011

Den lykkelige

christinak skriver:

Nøjagtig som min mands familie har været. Da vi den gang holdte jul sammen for 1 gang ved mine forældre blev han helt overvældet, for han har aldrig haft den hygge omkring sig og det vidste jeg ikke.

Ej hvor er det "sjovt".. PRÆCIS sådan er det her.. min kæreste bliver helt overvældet over min mor og far som giver ham kram og de er vildt glade for ham og siger det OFTE.. de er meget snaksagelige og ogsånår vi er til fmilie fødselsdage osv.. han bliver helt stille og rundt på gulvet.. Fordi vi er så "åbne" i forhold til.. I deres familie giver de hånd og snakker som sådan ikke i forhold til min familie..  

Anmeld

11. februar 2011

Lou87

milopilo skriver:

Vi har tit snakket om at min kæreste er lidt speciel i forhold til følsomme ting.. Han er rigtig god til at kramme og støtte og få mig i bedre humør hvis jeg er ked.. og bekræftiger mig osv.. MEN han tager ikke ting personligt hvis noget går ham i mod.. han "glemmer" bare lyn hurtig og kommer videre.. bære ikke nag eller noget.. Han siger han ALDRIG har grædt i sit liv og forleden dag snakkede vi om om han overhovedet kan?? Ja ved godt det rigtig underligt emne  
Men hvordan er jeres mænd??

Hehe det er da et fint nok emne :-)
Meget relevant i sammenhæng med gravide kvinder og deres hormoner haha.

Min kæreste er super dejlig - kort beskrevet
Vi havde / har ikk kendt hinanden længe inden vi begge to blev enige om vi ville ha et barn sammen... Og han har bare været den perfekte partner / far hele vejen igennem! Støtter mig i alt jeg gør og hjælper mig. Ligeledes har han også den side at han kan give mig modstand.. Det har jeg også brug for - ellers kommer jeg til og kede mig

Men jo han har også en blød side, men tuder ikke konstant! Tror jeg har set ham græde 3 gange..
Og en af gang har jeg kun fået at vide han gjorde det - der var det da jeg blev kørt væk efter fødslen fordi jeg mistede for meget blod og der fik han jo bare kastet et nyfødt barn i hovedet og så mig blive kørt væk.. det var vidst lidt hårdt.
Men rart og vide man er elsker.. smiler.

Anmeld

11. februar 2011

christinak

milopilo skriver:

Ej hvor er det "sjovt".. PRÆCIS sådan er det her.. min kæreste bliver helt overvældet over min mor og far som giver ham kram og de er vildt glade for ham og siger det OFTE.. de er meget snaksagelige og ogsånår vi er til fmilie fødselsdage osv.. han bliver helt stille og rundt på gulvet.. Fordi vi er så "åbne" i forhold til.. I deres familie giver de hånd og snakker som sådan ikke i forhold til min familie..  

Sådan er det også herhjemme min familie er meget snaksaglige og åbne, så det er det samme ved vores familie fester at min mand blir helt stille fordi han ikke er vant til så megen snakken nogen gange kan han godt spørger om han ikke godt må få lov at blive hjemme og det gir jeg ham lov til for det må være enormt svært at sidde blandt så meget man ikke er vant til.

Anmeld

11. februar 2011

Den lykkelige

christinak skriver:

Sådan er det også herhjemme min familie er meget snaksaglige og åbne, så det er det samme ved vores familie fester at min mand blir helt stille fordi han ikke er vant til så megen snakken nogen gange kan han godt spørger om han ikke godt må få lov at blive hjemme og det gir jeg ham lov til for det må være enormt svært at sidde blandt så meget man ikke er vant til.

Det samm her..han er aldrig med til store fester.. Kun med min nærmeste.. der er vi ca 20 samlet.. og det er rigelig for ham

Anmeld

11. februar 2011

christinak

milopilo skriver:

Det samm her..han er aldrig med til store fester.. Kun med min nærmeste.. der er vi ca 20 samlet.. og det er rigelig for ham

Har du fået kommentar fra folk som sir din mand/kæreste virker kold? Jeg havde en veninde som sagde det til mig og der blev jeg bare super ked af det for det ved jeg jo han ikke er, men han kan godt virker sådan på andre

Anmeld

11. februar 2011

Den lykkelige

christinak skriver:

Har du fået kommentar fra folk som sir din mand/kæreste virker kold? Jeg havde en veninde som sagde det til mig og der blev jeg bare super ked af det for det ved jeg jo han ikke er, men han kan godt virker sådan på andre

Åhh gud hvor jeg føler det bare er ens.. min kæreste er det sødeste, sjoveste og mest snak salige når vi er sammen.. eller med dem han føler sig tæt på.. men i store forsamlinger går klappen ned og han sidder bare lytter osv i stedet.. Så har fået afvide flere gange at han virker ligeglad og kold og uinteresseret.. Så frustrerende når man kender den "sande" mand bag det..

Anmeld

11. februar 2011

christinak

milopilo skriver:

Åhh gud hvor jeg føler det bare er ens.. min kæreste er det sødeste, sjoveste og mest snak salige når vi er sammen.. eller med dem han føler sig tæt på.. men i store forsamlinger går klappen ned og han sidder bare lytter osv i stedet.. Så har fået afvide flere gange at han virker ligeglad og kold og uinteresseret.. Så frustrerende når man kender den "sande" mand bag det..

Hold da op de ligner hinanden, det er lige præcis sådan min mand har det, han er så kærlig og snaksaglig med de venner og familie vi har tæt på men så snart vi er mange så sir han ikke så meget, og jeg for også tit den smidt i hovedet at han er ligeglad og kold, har jeg endda fået af vide fra nogle i familien, og det er bare fordi han ikke ved hvad han skal sige og gøre af sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.