milopilo skriver:
Nå ja selvfølgelig
Men altså han siger han ikke kan huske han skulle have grædt siden han var 5 år... Men tænker det samme som dig.. at det ikke er sundt.. det er jo SLET IKKE fordi jeg vil have en mand der sidder og tuder hele tiden
Men synes bare nogen gange han reagere specielt.. Så derfor jeg tænkte om jeres andres mænd heller ikke har så let til tåre eller reagere lidt anderledes.. Tænker også han holder mange ting inde i sig selv.. som jo gerne skulle bearbejdes eller hvad man kan sige.. Men måske han bare ikke har behovet..
Men da en af hans kommerater døde græd han ikke, heller ikke med sine 4 bedste forældre eller noget.. Som om han "lukker" af for det, så tingene ikke rammer ham...
Hvis han ikke engang kan græde, når nogen dør....så vil jeg mene at det godt kan blive lidt "halv-farligt" Her mener jeg, at han jo nemt kan ende ud i en depression, hvis han holder sin sorg inde i sig selv. Der er det jo netop vigtigt, at han får talt ud omkring det og får grædt, så man får det ud af systemet.
Jeg siger ikke at han med tiden får en depression....der er bare risiko for det.
Tror du ikke han mener han ikke har grædt foran andre i alle de år? man kan jo sagtens være en af dem, der græder, når andre ikke er tilstede.
Anmeld