Jeres mænd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

Den lykkelige

Millah skriver:

Han er lige som en slikkepind, hård uden på meeeen blød inden i

Haner utrolig følsom når det kommer til mig mig, bar jeg er det mindste ked af det er han der med det samme

Men er der noget der går ham imod kan han blive så sur og stædig at han ikke er til og hugge eller stikke i

Men han kan godt græde eller fælde nogen tåre, sker da indimellem

Jeg kunne også bare godt tænke mig at se sådan en side.. For synes det virker som om han ikke tager tingene så slemt.. Det jo også fint egentlig, for han skal selvfølgelig ikke være ked.. Men undre mig bare over han kan være så sød, hjælpsom og følsom når jeg er ked eller har det skidt.. men når det er ham selv så lukker det ned og han viser ingen følelser.. Andet end "fuck det/dem" agtigt.. Også lever han videre.. Hmmm..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Carina1977

milopilo skriver:

Nå ja selvfølgelig  Men altså han siger han ikke kan huske han skulle have grædt siden han var 5 år... Men tænker det samme som dig.. at det ikke er sundt.. det er jo SLET IKKE fordi jeg vil have en mand der sidder og tuder hele tiden  Men synes bare nogen gange han reagere specielt.. Så derfor jeg tænkte om jeres andres mænd heller ikke har så let til tåre eller reagere lidt anderledes.. Tænker også han holder mange ting inde i sig selv.. som jo gerne skulle bearbejdes eller hvad man kan sige.. Men måske han bare ikke har behovet..
Men da en af hans kommerater døde græd han ikke, heller ikke med sine 4 bedste forældre eller noget.. Som om han "lukker" af for det, så tingene ikke rammer ham...

Hvis han ikke engang kan græde, når nogen dør....så vil jeg mene at det godt kan blive lidt "halv-farligt" Her mener jeg, at han jo nemt kan ende ud i en depression, hvis han holder sin sorg inde i sig selv. Der er det jo netop vigtigt, at han får talt ud omkring det og får grædt, så man får det ud af systemet.

Jeg siger ikke at han med tiden får en depression....der er bare risiko for det.

Tror du ikke han mener han ikke har grædt foran andre i alle de år? man kan jo sagtens være en af dem, der græder, når andre ikke er tilstede.

Anmeld

11. februar 2011

Dorthe1986

milopilo skriver:

Ha ha  Så sad i bare og tudede sammen  

Ja man er nok forskellige.. men synes bare nogen gange det næsten er for mærkeligt han ikke gør.. man tænker "går det ham ikke på" eller..

ja kan sagtens følge dig i at man kan undre sig... Men nogle mennesker er bare ekstremt gode til, fx ikke at bære nag og lade sig gå på af alt muligt... Det ville da egentlig være rart, hvis man selv kunne det en gang imellem

Anmeld

11. februar 2011

Millah

milopilo skriver:

Jeg kunne også bare godt tænke mig at se sådan en side.. For synes det virker som om han ikke tager tingene så slemt.. Det jo også fint egentlig, for han skal selvfølgelig ikke være ked.. Men undre mig bare over han kan være så sød, hjælpsom og følsom når jeg er ked eller har det skidt.. men når det er ham selv så lukker det ned og han viser ingen følelser.. Andet end "fuck det/dem" agtigt.. Også lever han videre.. Hmmm..

Tag en snak med ham om det, det er nok det bedste forslag jeg kan komme med

Bare sådan stille og roligt, så fortæl ham at du synes han virker lidt ligeglad med dig når du er ked... Det kan jo osse skyldes at han ikke kan lide og se dig ked så derfor lukker han bare helt af

Anmeld

11. februar 2011

Den lykkelige

Carina1977 skriver:

Hvis han ikke engang kan græde, når nogen dør....så vil jeg mene at det godt kan blive lidt "halv-farligt" Her mener jeg, at han jo nemt kan ende ud i en depression, hvis han holder sin sorg inde i sig selv. Der er det jo netop vigtigt, at han får talt ud omkring det og får grædt, så man får det ud af systemet.

Jeg siger ikke at han med tiden får en depression....der er bare risiko for det.

Tror du ikke han mener han ikke har grædt foran andre i alle de år? man kan jo sagtens være en af dem, der græder, når andre ikke er tilstede.

Ja jeg synes også det utroligt.. Men han bliver mere sådan stille og tænker..
Han har været sygemeldt pga stress to gange i vores forhold på 2,5 år.. så jeg tænker det blandt andet kan være derfor.. fordi det kammer over.. men jeg tror bare helt bestemt det fordi han har den baggrund han har.. det ses nok som svaghed at græde og han har bare aldrig gjort det.. Nej tror ikke han har gjort det for sig selv.. for vi snakker meget åbent om tingene og kan ikke se hvorfor han ikke skulle sige det til mig hvis han havde.. han sagde igår at han ganske simpelt ikke troede han "kunne".. for det jo ikke fordi han er ked af det i situationerne.. men reagere ikke med tåre.. altså ulykkelig er ikke = med tåre..

Anmeld

11. februar 2011

Den lykkelige

Millah skriver:

Tag en snak med ham om det, det er nok det bedste forslag jeg kan komme med

Bare sådan stille og roligt, så fortæl ham at du synes han virker lidt ligeglad med dig når du er ked... Det kan jo osse skyldes at han ikke kan lide og se dig ked så derfor lukker han bare helt af

Nej nej nej han er netop vildt sød, følsom og betænksom overfor mig når jeg er ked.. men det er andre udenoms ting.. Der er intet gat i forholdet til mig.. men har undret mig i andre situationer..

Anmeld

11. februar 2011

Carina1977

milopilo skriver:

Ja jeg synes også det utroligt.. Men han bliver mere sådan stille og tænker..
Han har været sygemeldt pga stress to gange i vores forhold på 2,5 år.. så jeg tænker det blandt andet kan være derfor.. fordi det kammer over.. men jeg tror bare helt bestemt det fordi han har den baggrund han har.. det ses nok som svaghed at græde og han har bare aldrig gjort det.. Nej tror ikke han har gjort det for sig selv.. for vi snakker meget åbent om tingene og kan ikke se hvorfor han ikke skulle sige det til mig hvis han havde.. han sagde igår at han ganske simpelt ikke troede han "kunne".. for det jo ikke fordi han er ked af det i situationerne.. men reagere ikke med tåre.. altså ulykkelig er ikke = med tåre..

Nå ok på den måde

Men jeg håber dog at han trodsalt bruger dig, når der er noget han har brug for at få snakket igennem. Det er jo også en del af forholdet.....at man er der for hinanden i alle situationer. Synes bare ikke det er sundt at rende rundt og tænke for sig selv hele tiden, og de der 2 sygemeldinger med stress, kunne jo meget vel skyldes at han lukker sig inde med sine tanker.

Det er synd han ikke kan græde, synes jeg. Men godt han har sådan en god kæreste som dig.....jeg er sikker på du ville være der for ham, hvis noget brændte på  

Anmeld

11. februar 2011

Den lykkelige

Nå ok på den måde

Men jeg håber dog at han trodsalt bruger dig, når der er noget han har brug for at få snakket igennem. Det er jo også en del af forholdet.....at man er der for hinanden i alle situationer. Synes bare ikke det er sundt at rende rundt og tænke for sig selv hele tiden, og de der 2 sygemeldinger med stress, kunne jo meget vel skyldes at han lukker sig inde med sine tanker.

Det er synd han ikke kan græde, synes jeg. Men godt han har sådan en god kæreste som dig.....jeg er sikker på du ville være der for ham, hvis noget brændte på  

Ja det kan du lige tro.. vil gøre alt for ham til en hver tid..
Ja tror godt det stress kunne være en grund.. men han kan jo sagtens snakke med mig om tingene så ikke fordi han "brænder af" og inde med en masse.. Hmm det lidt mærkeligt..

Anmeld

11. februar 2011

Carina1977

milopilo skriver:

Ja det kan du lige tro.. vil gøre alt for ham til en hver tid..
Ja tror godt det stress kunne være en grund.. men han kan jo sagtens snakke med mig om tingene så ikke fordi han "brænder af" og inde med en masse.. Hmm det lidt mærkeligt..

Så længe han ikke ændrer adfærd, så tror jeg heller ikke du skal bekymre dig. Men hvis han pludselig bliver meget indesluttet, så synes jeg man skal reagere

Anmeld

11. februar 2011

Den lykkelige

Carina1977 skriver:

Så længe han ikke ændrer adfærd, så tror jeg heller ikke du skal bekymre dig. Men hvis han pludselig bliver meget indesluttet, så synes jeg man skal reagere

Ja må jeg holde øje med..  Tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.