Andre der får en soldat hjem i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

signe.

Malene84 skriver:

Taaak søde!!! Puha, så mange gange som din bror, havde jeg slet ikke kunne holde til  det har været så hååårdt at han har været væk. Har manglet ham så meget

ja, det også mega hårdt for hans familie, han har kone og 3 børn.. men han skrev under på at han ville sendes afsted hvis der var behov for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

signe.

Babyklar skriver:

Hvad er din fætter ? - min kæreste tager os til afg til august :s

Jeg skal være ærlig og sige jeg ikke ved det præcis.. ved bare han har været i træning ved kamptropperne i Holsterbro? EJ, når han så at være med til baby kommer??

Anmeld

12. februar 2011

Moar2011

Mor-til-Hasse skriver:

Jeg skal være ærlig og sige jeg ikke ved det præcis.. ved bare han har været i træning ved kamptropperne i Holsterbro? EJ, når han så at være med til baby kommer??

Så ska din fætter med sammen med min kæreste. Ja lidt når han

Anmeld

13. februar 2011

signe.

Babyklar skriver:

Så ska din fætter med sammen med min kæreste. Ja lidt når han

ej, hvor sjovt okay, godt hvis han når fødslen og måske de første par uger.. men blivr da lidt hårdt for jer..

Anmeld

13. februar 2011

Chellen

Malene84 skriver:

Hej piger,

Min eeelskede LILLEBROR kommer hjem fra Afghanistan!!! Hyler af glæde bare ved tanken!!! Jeg skal stå og hyle højere end alle andre (har været en tudekiks hele den sidste uge)!

Jeg er virkelig familiemennske, og fungerer ikke når de ikke er i nærheden! Bliver så dejligt.

Nååå har pyntet opgangen... han kommer herhjem og skal spise. Tror I det bliver et hit?

http://www.123hjemmeside.dk/builder/pages/editpagecontent.aspx?pageid=36330312

Jeg kender ikke nogen der kommer hjem.
Men hvor ser det fint ud

Anmeld

13. februar 2011

Dot D

Det kan han da kun være blevet rigtigt glad for, dejlig søster at have

Håber I havde en god aften

Anmeld

13. februar 2011

LotteGabriella

hold da op, jeg er sikker på at 1 tåre eller 2 vil trille ned ad hans kind

Hvor dejligt for jer

Anmeld

13. februar 2011

Mor-til-asta-09

Malene84 skriver:

Hej piger,

Min eeelskede LILLEBROR kommer hjem fra Afghanistan!!! Hyler af glæde bare ved tanken!!! Jeg skal stå og hyle højere end alle andre (har været en tudekiks hele den sidste uge)!

Jeg er virkelig familiemennske, og fungerer ikke når de ikke er i nærheden! Bliver så dejligt.

Nååå har pyntet opgangen... han kommer herhjem og skal spise. Tror I det bliver et hit?

http://www.123hjemmeside.dk/builder/pages/editpagecontent.aspx?pageid=36330312

Er sikker på han bliver/eller er ellevild så sødt

Anmeld

13. februar 2011

Moar2011

Mor-til-Hasse skriver:

ej, hvor sjovt okay, godt hvis han når fødslen og måske de første par uger.. men blivr da lidt hårdt for jer..

Jeg er sat til den 1juni, så fødselsen når han .- ja det blir rigtig hårdt, men det er hans drøm begge dele. og så må vi komme igennem det så godt som vi kan. er ikk glad for at han vælger det, langt fra.. men må støtte ham i det, og hellere nu end når vores søn er noget ældre ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.