Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malene84 skriver: hehe... tak Ja det var et super dejligt gensyn, men på mange måder også underligt! der er gået få timer, og alligevel er alt tilbage til det gamle - som om han slet har været væk underligt
hehe... tak
Ja det var et super dejligt gensyn, men på mange måder også underligt! der er gået få timer, og alligevel er alt tilbage til det gamle - som om han slet har været væk underligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvir er det fiiiint!
Davids far tog til kosovo 14 dage efter vi fandt ud af jeg var gravid! Jeg var glad for det ikke var afghanistansholdet - kosovo var da liiige lidt mindre farligt, selvom det var i starten af 2006 - lige efter de der fandens muhammedteginger (han kom i øvrigt hjem i god behold 2½ uge før David blev født - og har ikke været soldat siden )
DAs mor skriver: Hvir er det fiiiint! Davids far tog til kosovo 14 dage efter vi fandt ud af jeg var gravid! Jeg var glad for det ikke var afghanistansholdet - kosovo var da liiige lidt mindre farligt, selvom det var i starten af 2006 - lige efter de der fandens muhammedteginger (han kom i øvrigt hjem i god behold 2½ uge før David blev født - og har ikke været soldat siden )
Puha, det må have været for dig. Nok ikke lige den tid man har allemest lyst til at være alene med sine tanker Godt at han ikke har været af sted siden.
Det må godt nok også være hårdt, at tage af sted når man har familie (små børn).
Malene84 skriver: Puha, det må have været for dig. Nok ikke lige den tid man har allemest lyst til at være alene med sine tanker Godt at han ikke har været af sted siden. Det må godt nok også være hårdt, at tage af sted når man har familie (små børn).
Nej det var ikke liiige det fedeste at skulle bekymre sig om ham (også)...
Vi er ikke sammen i dag, men er da glad på Davids vegne for at hans far ikke har været ude siden!
Malene84 skriver: det stod jeg så også og fik en hyletur over derude... man ved der er familier der aldrig får deres søn, kærester osv hjem
det stod jeg så også og fik en hyletur over derude... man ved der er familier der aldrig får deres søn, kærester osv hjem
Malene84 skriver: Det kan du tro!!! altså nu er han jo først lige kommet hjem, men han virker som sig selv. Dog lidt svært at bedømme allerede Jeg spurgte meget indtil hvilke følelser han sad tilbage med, og han svarede lettelse. Lettelse over at have klaret "turen" - mht alt det de har oplevet og været igennem.
Det kan du tro!!! altså nu er han jo først lige kommet hjem, men han virker som sig selv. Dog lidt svært at bedømme allerede Jeg spurgte meget indtil hvilke følelser han sad tilbage med, og han svarede lettelse. Lettelse over at have klaret "turen" - mht alt det de har oplevet og været igennem.
JA, det er måske lidt svært allerede..
kan godt forstå ham.. men var det så sådan dernede som han troede ? eller kom det hlet bag på ham ? .. han virker ikke til at skal pøve det igen ? ..
Hvor er det fint, og jeg er helt sikker på at han bliver både rørt og stolt! Det gør jeg ihvertfald, bare ved tanken Jeg kan SÅ godt forstå at du glæder mig til at få ham hjem i trygge rammer igen - Der er ikke noget værre en uvisheden, når ens nærmeste er udsendt - PUHA! Jeg havde desværre en kammerat der aldrig kom hjem fra Irak - Eller jo, men i en kiste.
Malene84 skriver: Hej piger, Min eeelskede LILLEBROR kommer hjem fra Afghanistan!!! Hyler af glæde bare ved tanken!!! Jeg skal stå og hyle højere end alle andre (har været en kiks hele den sidste uge)! Jeg er virkelig familiemennske, og fungerer ikke når de ikke er i nærheden! Bliver så dejligt. Nååå har pyntet opgangen... han kommer herhjem og skal spise. Tror I det bliver et hit? http://www.123hjemmeside.dk/builder/pages/editpagecontent.aspx?pageid=36330312
Hej piger,
Min eeelskede LILLEBROR kommer hjem fra Afghanistan!!! Hyler af glæde bare ved tanken!!! Jeg skal stå og hyle højere end alle andre (har været en kiks hele den sidste uge)!
Jeg er virkelig familiemennske, og fungerer ikke når de ikke er i nærheden! Bliver så dejligt.
Nååå har pyntet opgangen... han kommer herhjem og skal spise. Tror I det bliver et hit?
http://www.123hjemmeside.dk/builder/pages/editpagecontent.aspx?pageid=36330312
Hvor er det skønt at høre... Håber I får en dejlig aften og et skønt gensyn
Mor-til-Hasse skriver: kender det slt for godt. Min halvbror har været i Irak 2 gange, er lige nu i Libanon, og til nov 2012 tager han til Afghanistan.. til august tager min fætter til afghanistan men dejligt din lillebror kommer hjem, og sikke fin opgang
kender det slt for godt. Min halvbror har været i Irak 2 gange, er lige nu i Libanon, og til nov 2012 tager han til Afghanistan.. til august tager min fætter til afghanistan men dejligt din lillebror kommer hjem, og sikke fin opgang
Hvad er din fætter ? - min kæreste tager os til afg til august :s
Ej hvor fint! Kan godt forstå du glæder dig til han kommer hjem! Min bror var i Irak i 2007 og det var FANTASTISK at få ham hjem i god behold! Det var så meningen at han ville til Afghanistan, men havde fået det psykisk dårligt af at være i Irak...
Men i dag har han det godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128