Andre der får en soldat hjem i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

BabyMus

Ihh hvor dejligt at han kommer hjem i dag! Det må være en lettelse. (: Det er bare rigtig fint det du har pyntet og det skal han da nok blive rigtig glad for du har gjort for ham. (:

Min lillebror har heldigvis ikke været inde som soldat, og det er jeg rigtig glad for, for tror heller ikke jeg ville kunne klare det hvis han sku sendes ud, puha.

Rigtig god dag med ham. (:

-og bare tud, det må man gerne, især når det er sådan noget. (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Dictes mor

Hvor bliver jeg rørt over at se videoen, man kan se hvor meget du har glædet dig og hvor glad og spændt du er. Hold da op mand, det er stort, og sikke en følelse det må være, når du ser ham senere og kan give ham et kæmpe knus, jeg får helt tårer i øjnene ved tanken.

Anmeld

11. februar 2011

AnneBJ

IH Malene, du er så sød med alt dit papirklip (medtænker lige barnedåben) 

Håber I får en rigtig dejlig aften, er glad for min lillebror slet ikke vil i milli, jeg kunne squ ikke undvære ham så længe!

Anmeld

11. februar 2011

Tanja84

Jeg er slet ikke i tvivl om han bliver både rørt og glad for den varme velkomst. Er resten af familien også over at tage imod ham?

Puha mus, kan godt forestille mig hvordan tårene bare må have presset på den sidste uge, og tanker der bare flyver rundt.

Ligesom dig er jeg også et KÆMPE tudemenneske, og jeg ville slet ikke kunne hænge sammen sådan en dag som i dag, hvis jeg stod i dine sko lige nu.

Bare det at se videoen kostede et par tårer  

Håber I får en fantastisk dag, og er glad på jeres vegne over I endelig får han hjem i trygge rammer igen

Anmeld

12. februar 2011

Malene84

KittyGirl skriver:

Kan ikke se linket

Men fedt!! FEDT at din lillebror kommer hjem!!

Jeg kender ingen og har aldrig kendt nogen der har været udsendt... men for pokker.. jeg vil have svært ved at undvære mine kære derned til!!!

Må være FANTASTISK at komme hjem til hjemlige omgivelser

Præcis, hader at sidde på nåle hver gang man høre noget dernede fra!! Nu er han her - endelig, og ja han blev super glad

Anmeld

12. februar 2011

Malene84

*A* skriver:

Sejt!

Jeg tror da at han bliver rørt og super stolt over at have dig som storesøster...

hehe.. tak... Han blev rigtig, rigtig glad

Anmeld

12. februar 2011

Malene84

Babyklar skriver:

Ihh hvor må det vare så deeeejligt til næste år ved den tid her, får jeg min kæreste hjem fra afghanstian og ville ikke være ret meget bedre end dig (positivt) ..

ville du ikk give en update på hvordan han har det og hvordan han er når han vender hjem osv ?

Det kan du tro!!! altså nu er han jo først lige kommet hjem, men han virker som sig selv. Dog lidt svært at bedømme allerede  Jeg spurgte meget indtil hvilke følelser han sad tilbage med, og han svarede lettelse. Lettelse over at have klaret "turen" - mht alt det de har oplevet og været igennem.

Anmeld

12. februar 2011

Malene84

Bromberg skriver:

Hvor er det fint.. Han bliver helt sikkert glad !!

Aner ikke hvordan det er at, en af de nærmeste er udsendt, men min fætter snakkede om det.. Og bare tanken om at han ikke skulle være herhjemme var jo ikke til at holde ud..

til jer for at gøre noget ud af hans hjemkomst, og støtte ham i hans beslutning !! (Uden at vide det, tror jeg der er rigtig mange, hvis familie ikke støtter dem) 

Jeg må ærligt indrømme, at han på INGEN måde havde min støtte til at starte med

Men da han først havde besluttet sig - og var fast besluttet, har man da bare at støtte op om sine familiemedlemmer  og det gjorde vi. Jeg har altid fortrudt, at vi gav ham "lov", hver gang der er en ny dernede der dør. Jeg ville ikke kunne leve med det, hvis jeg mistede ham dernede

Anmeld

12. februar 2011

Malene84

MHK skriver:

Åhhh, hvor dejligt altså 

Anmeld

12. februar 2011

Malene84

sarahb skriver:

hvor er det fint, han bliver da bare super glad..
Og hvor kunne jeg også tude ved tanken om et så glædeligt gensyn...

Ha en fantastisk dag og nyd en BIG TIME

TUUUSIND TAK!!! Jeg tudede før flyet var landet  såå typisk mig. Jeg er pisse pinlig!!! hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.