Andre der får en soldat hjem i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

Malene84

Bubbes skriver:

Eeeej hvor dejligt!!! Jeg kender ikke nogle der kommer hjem idag men på tirsdag En mine bedste venner kom desværre aldrig hjem

det stod jeg så også og fik en hyletur over derude... man ved der er familier der aldrig får deres søn, kærester osv hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Malene84

BabyMus skriver:

Ihh hvor dejligt at han kommer hjem i dag! Det må være en lettelse. (: Det er bare rigtig fint det du har pyntet og det skal han da nok blive rigtig glad for du har gjort for ham. (:

Min lillebror har heldigvis ikke været inde som soldat, og det er jeg rigtig glad for, for tror heller ikke jeg ville kunne klare det hvis han sku sendes ud, puha.

Rigtig god dag med ham. (:

-og bare tud, det må man gerne, især når det er sådan noget. (:

PRÆCIS!!! ordet LETTELSE - beskriver så godt hvordan jeg har det nu

Anmeld

12. februar 2011

Malene84

Dictes mor skriver:

Hvor bliver jeg rørt over at se videoen, man kan se hvor meget du har glædet dig og hvor glad og spændt du er. Hold da op mand, det er stort, og sikke en følelse det må være, når du ser ham senere og kan give ham et kæmpe knus, jeg får helt tårer i øjnene ved tanken.

hvor er du sød - tusind tak

Anmeld

12. februar 2011

Malene84

AnneBJ skriver:

IH Malene, du er så sød med alt dit papirklip (medtænker lige barnedåben) 

Håber I får en rigtig dejlig aften, er glad for min lillebror slet ikke vil i milli, jeg kunne squ ikke undvære ham så længe!

hheh taaak... jeg kan slet ikke la' vær'

Anmeld

12. februar 2011

signe.

kender det slt for godt. Min halvbror har været i Irak 2 gange, er lige nu i Libanon, og til nov 2012 tager han til Afghanistan.. til august tager min fætter til afghanistan men dejligt din lillebror kommer hjem, og sikke fin opgang

Anmeld

12. februar 2011

Malene84

Tanja84 skriver:

Jeg er slet ikke i tvivl om han bliver både rørt og glad for den varme velkomst. Er resten af familien også over at tage imod ham?

Puha mus, kan godt forestille mig hvordan tårene bare må have presset på den sidste uge, og tanker der bare flyver rundt.

Ligesom dig er jeg også et KÆMPE tudemenneske, og jeg ville slet ikke kunne hænge sammen sådan en dag som i dag, hvis jeg stod i dine sko lige nu.

Bare det at se videoen kostede et par tårer  

Håber I får en fantastisk dag, og er glad på jeres vegne over I endelig får han hjem i trygge rammer igen

Taaak snuske!!! Ja vi stod alle sammen klar med flag, da han kom gående  jeg hylede da jeg hørte flyet, jeg hylede da den landede, jeg hylede da musikken startede... jaaa... jeg hylede hele tiden.

Anmeld

12. februar 2011

Malene84

Mor-til-Hasse skriver:

kender det slt for godt. Min halvbror har været i Irak 2 gange, er lige nu i Libanon, og til nov 2012 tager han til Afghanistan.. til august tager min fætter til afghanistan men dejligt din lillebror kommer hjem, og sikke fin opgang

Taaak søde!!! Puha, så mange gange som din bror, havde jeg slet ikke kunne holde til  det har været så hååårdt at han har været væk. Har manglet ham så meget

Anmeld

12. februar 2011

sarahb

Malene84 skriver:

TUUUSIND TAK!!! Jeg tudede før flyet var landet  såå typisk mig. Jeg er pisse pinlig!!! hehe

HIHI, det havde jeg også gjort.. Vi er bare Så Følsomme Det er da også bare en kæmpe stor dag..
Var det et godt gensyn??

Og forresten, du har jo ingenting at være flov over i serien. Du er så skøn..

Anmeld

12. februar 2011

BabyMus

Malene84 skriver:

PRÆCIS!!! ordet LETTELSE - beskriver så godt hvordan jeg har det nu

Så er det bare dejligt at han er kommet (uskadt) hjem til jer. (:

Anmeld

12. februar 2011

Malene84

sarahb skriver:

HIHI, det havde jeg også gjort.. Vi er bare Så Følsomme Det er da også bare en kæmpe stor dag..
Var det et godt gensyn??

Og forresten, du har jo ingenting at være flov over i serien. Du er så skøn..

hehe... tak

Ja det var et super dejligt gensyn, men på mange måder også underligt! der er gået få timer, og alligevel er alt tilbage til det gamle - som om han slet har været væk  underligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.