Vistaprint.dk?? Godt eller skidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

Giraffen

DK skriver:

Hej

Jeg er lige ved at bestille nogle invitationer på vistaprint.dk, men inden jeg trykker på OK, så tænkte jeg at jeg jo lige hurtigt kunne høre om nogen havde dårlige erfaringer med dem/andre anbefalinger i stedet?

Knus!

herfra - HVIS du er godt til at kommunikere på engelsk

Min kæreste bestilte nogle store reklamemagneter til sit firma og en af dem faldt af så blev han skrev til dem på dansk og spurgte hvad de ku gøre - de svarede på engelsk om ikke han ku skrive på engelsk for de har ikke dansk support/kundeservice

Men så gjorde vi det og så fik han tilbudt nye reklameskilte/pengene tilbage og fik pengene med det samme - rigtig rigtig god service, men man skal bare være obs på de ikke har danske ansatte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

*A*

Jeg har fået lavet julekort, visitkort og invitationer til barnedåb hos Vistaprint og har været rigtig godt tilfreds med resultatet alle tre gange.

Tror dog at jeg vil prøve Calligraphen næste gang jeg skal have lavet noget...

Anmeld

11. februar 2011

Mulse-mor

Mette88 skriver:

Tror du ikke det var fordi at varerne ikke nåede frem til tiden? Hvor jeg havde nemlig også bestilt noget lige op til jul og det skulle være julegave, men kom først i Januar.. Der har jo været meget sne, så tror det var derfor.. Var også træt af det, for havde betalt ekstra for, at pakken skulle komme.. Men fik ikke de penge tilbage.. Ikke noget at gøre ved..

Vistaprint er et hollandsk selskab, deraf den lidt dyre porto, da de skal sendes helt fra Holland.

Forsinkelserne i november og december skylder nok at det hollandske postvæsen strejkede.

Jeg har også selv bestilt en masse adresselabels som jeg har været med tilfredse med.

Anmeld

11. februar 2011

mybaby-girl

Heey

Jeg synes det er iorden, jeg har fået lavet en kop og en kasket og nogle kalendere

Det er alt sammen blevet fint og har ikke hørt nogle klager

Anmeld

11. februar 2011

Rikke Houmøller Thaarup

DK skriver:

Ja portoen var nemlig super dyr, men selve invitationerne ret billige. Derfor kom jeg også til at bestille to forskellige slags. Jeg er i tvivl om billedet er i høj nok kvalitet til at kunne dække det store kort "pænt", derfor tog jeg den anden invitation med også, så kan vi bruge den hvis det første ikke duer.

I kan da lige få et lille kig:

Åh, hvor er det et fint kort..

Anmeld

11. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Vi bestilte inbydelser på Vistaprint til Frederikkes banedåb i juli, og jeg var SÅ tilfreds! Yderst flotte indbydelser, billigt, lynhurtig levering og god service!

Anmeld

11. februar 2011

Clisolka

Pia. skriver:

Det er da lidt sjovt, du lige opretter det indlæg - for jeg har bestilt hos dem for første gang i dag... Faldt over en reklame og bestilte visitkort, kuglepenne, stempel m.m hos dem - er startet op som avler og skal bruge lidt reklame ... så jeg håber da at modtage mine vare - dog får jeg dem først om 21 dage- da jeg valgte at betale den billigste porto .... (hvilket jeg mener er lidt frækt)

Jeg valgte også i sin tid den billigste porto, men havde alligevel mine varer indenfor en uge  Måske de var i julehumør i december 

Anmeld

11. februar 2011

LauraLW

Rigtig skidt! Der var mange fejl på vores varer, reklamationen var besværlig og der var mange ekstra udgifter i form af upload gebyr etc. Jeg bruger hellere pixum.

Anmeld

11. februar 2011

katti24

Pia. skriver:

Det er da lidt sjovt, du lige opretter det indlæg - for jeg har bestilt hos dem for første gang i dag... Faldt over en reklame og bestilte visitkort, kuglepenne, stempel m.m hos dem - er startet op som avler og skal bruge lidt reklame ... så jeg håber da at modtage mine vare - dog får jeg dem først om 21 dage- da jeg valgte at betale den billigste porto .... (hvilket jeg mener er lidt frækt)

jeg har købt flere kalendre hos dem, og er super tilfreds...

Jeg valgte os den billigste porto, men modtog min pakke 7 dage efter jeg havde bestilt så jeg syntes de er rigtig gode og at kvaliteten er rigtig go

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.