Vistaprint.dk?? Godt eller skidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

hyskystar

De har en sindsyg porto og overholder ikke altid den leveringstid de skriver så der bestiller jeg ikke igen

vi har brugt print2people og de havde ordenlig service og leverede de forskellige ting af flere omgang når de var færdig trykt men betalte kun 1 gang porto

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

liwsmor

DK skriver:

Hej

Jeg er lige ved at bestille nogle invitationer på vistaprint.dk, men inden jeg trykker på OK, så tænkte jeg at jeg jo lige hurtigt kunne høre om nogen havde dårlige erfaringer med dem/andre anbefalinger i stedet?

Knus!

jeg bestilt liws barnedåbinterviter der inde, de blevet rigtigt gode og jeg dem der fået dem har spurgt hvor jeg har lavet dem henne for de mega flotte

Anmeld

10. februar 2011

DK

Tak for alle jeres svar! Uhh jeg er jo i tvivl nu! Der er jo både gode og dårlige anbefalinger!

Jeg skal have invitationer med billede af Bimmeren påtrykt.

Hmm.. jeg må lige prøve at kigge på nogle af de andre links i har lagt ud!

Tak for tip's og svar!

Anmeld

10. februar 2011

DK

Jeg kunne ikke lige finde noget jeg lige så godt kunne lide som de designs fra vistaprint.dk Så nu prøvede jeg og så må vi se hvad der kommer ud af det. Det var ikke så dyrt, så hvis det går helt galt, så må jeg bare finde på noget andet.

Med Kirstine skrev jeg dem i hånden, foldede dem på midten, og lavede et lille fodaftryk på midten. Men det var bare sådan et kæmpe arbejde, og denne gang fik jeg bare lyst til at springe over hvor gærdet var lavest. Så nu må vi se om det giver pote, eller om det er penge ud af vinduet. Jeg glæder mig til at se dem i alt fald!

Anmeld

11. februar 2011

Rikke Houmøller Thaarup

Jeg har brugt vistaprint.dk i flere omgange og har været godt tilfreds alle gangene.
Vi har fået printet save the date-kort, bordkort, takkekort mv. til vores bryllup og div. julekort og afsender-mærkater. Jeg har også fået lavet t-shirts. Det er nogle lækre designs de har og er man lidt kreativ, kan man lave dem om mod lidt ekstra betaling.
Det med at man kan købe sig til hurtigere levering er noget fis... Jeg har oplevet at vælge den billige (21 dage), men så har jeg fået det meget før... Så det er op til 21 dages levering. Det kan gå meget hurtigere.
Jeg har lige vedlagt et billede af vores bordkort.
Jeg ville ønske at jeg havde et billede af vores takkekort... de er så fine.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. februar 2011

DK

Det ser fint ud!

Jeg er meget spændt på at modtage mine!

Anmeld

11. februar 2011

Dictes mor

Jeg har bestilt invitationer derindefra, som var meget flotte, men portoen kostede en krig, det koster meget at få leveret hurtigt, men produktet var rigtig flot. Og faktisk synes jeg ikke, at det var dyrt samlet set. Jeg kom af med 300 kr for 20 indbydelser med tilhørende kuverter og 100 klistermærker med min adresse på.

Anmeld

11. februar 2011

morethanperfect

Jeg har fået de fineste invitationer  

Er meget glad og tilfreds ! 

Anmeld

11. februar 2011

DK

Dictes mor skriver:

Jeg har bestilt invitationer derindefra, som var meget flotte, men portoen kostede en krig, det koster meget at få leveret hurtigt, men produktet var rigtig flot. Og faktisk synes jeg ikke, at det var dyrt samlet set. Jeg kom af med 300 kr for 20 indbydelser med tilhørende kuverter og 100 klistermærker med min adresse på.

Ja portoen var nemlig super dyr, men selve invitationerne ret billige. Derfor kom jeg også til at bestille to forskellige slags. Jeg er i tvivl om billedet er i høj nok kvalitet til at kunne dække det store kort "pænt", derfor tog jeg den anden invitation med også, så kan vi bruge den hvis det første ikke duer.

I kan da lige få et lille kig:

Anmeld

11. februar 2011

Dictes mor

DK skriver:

Ja portoen var nemlig super dyr, men selve invitationerne ret billige. Derfor kom jeg også til at bestille to forskellige slags. Jeg er i tvivl om billedet er i høj nok kvalitet til at kunne dække det store kort "pænt", derfor tog jeg den anden invitation med også, så kan vi bruge den hvis det første ikke duer.

I kan da lige få et lille kig:

De bliver rigtig flotte! Jeg tror, at du bliver tilfreds

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.