Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skidt.. Virkelig skidt! Dårlig kvalitet (kalender) og rester af serienummer midt i panden på et billede af min søn (poster)
-og da jeg så klagede blev det bare endnu mere underligt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ihh, jeg ville ønske at I kunne se og mærke på vore LÆKRE dåbsindbydelser, så ville I helt sikkert ændre mening!
DK skriver: Hej Jeg er lige ved at bestille nogle invitationer på vistaprint.dk, men inden jeg trykker på OK, så tænkte jeg at jeg jo lige hurtigt kunne høre om nogen havde dårlige erfaringer med dem/andre anbefalinger i stedet? Knus!
Hej
Jeg er lige ved at bestille nogle invitationer på vistaprint.dk, men inden jeg trykker på OK, så tænkte jeg at jeg jo lige hurtigt kunne høre om nogen havde dårlige erfaringer med dem/andre anbefalinger i stedet?
Knus!
Vi bestilte julekort forrige år. De var super smukke, og virkede til at være en god kvalitet. Men de blev meget dyrer end lige først antaget. Prisen steg fra jeg trykkede info til jeg skulle trykke det endelige ok. Det var jeg så ikke klar over, så det blev nogle noget dyre julekort.
Det er da lidt sjovt, du lige opretter det indlæg - for jeg har bestilt hos dem for første gang i dag... Faldt over en reklame og bestilte visitkort, kuglepenne, stempel m.m hos dem - er startet op som avler og skal bruge lidt reklame ... så jeg håber da at modtage mine vare - dog får jeg dem først om 21 dage- da jeg valgte at betale den billigste porto .... (hvilket jeg mener er lidt frækt)
Jeg ville helt klar bruge http://www.sumopix.com ...
Jeg har kun prøvet dem en gang og det var julekort og de blev bare rigtig fine og vi var glade for dem DOG synes jeg de er vild dyre i porto jeg betalte mere i porto end jeg gav for kortene selv om jeg betalte den billige porto.
Jeg har aldrig haft problemer med dem. - og har været meget tilfreds med de ting jeg har modtaget ...
har købt julekort der i 2år og kalender og er tilfreds.. det eneste minus er at deres porto er vildt dyrt.. man kommer nemt til at betale mere i porto ind hvad det andet koster
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128