Vistaprint.dk?? Godt eller skidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.448 visninger
38 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

DK

Hej

Jeg er lige ved at bestille nogle invitationer på vistaprint.dk, men inden jeg trykker på OK, så tænkte jeg at jeg jo lige hurtigt kunne høre om nogen havde dårlige erfaringer med dem/andre anbefalinger i stedet?

Knus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Ni-ko-li-ne

DK skriver:

Hej

Jeg er lige ved at bestille nogle invitationer på vistaprint.dk, men inden jeg trykker på OK, så tænkte jeg at jeg jo lige hurtigt kunne høre om nogen havde dårlige erfaringer med dem/andre anbefalinger i stedet?

Knus!

omkring jul var der et indlæg om at Vistaprint er rigtig rigtig skidt!

Anmeld

10. februar 2011

MetteMTH

DK skriver:

Hej

Knus!

Hej.. Jeg har fået lavet 2 kopper derinde, nøgleringe og t-shirt hvor min datter er på.. Syntes det er flot! Er i hvert fald tilfreds, så du kan roligt trykke godkend

Anmeld

10. februar 2011

Nemesis

pas på! For det første kommer der RIGTIG mange ekstra omkostninger på, portoen er også ret dyr for det andet oplevede jeg at de til jonas navngivning havde trykket dem spejlvendt og de kunne ikke levere det rigtige.

Det fik jeg desværre først af vide 2 dage før invitationerne skulle sendes selvom jeg ellers bestilte i MEGET god tid.

Du kan også se her:

http://www.trustpilot.dk/review/www.vistaprint.dk

:-) Sisse

Anmeld

10. februar 2011

mamax3

DK skriver:

Hej

Knus!

Jeg har haft købt fotobøger, fået lavet billeder og adresselabels gennem dem og jeg er fuldt ud tilfreds med resultatet og kvaliteten... 

Anmeld

10. februar 2011

132319

DK skriver:

Hej

Knus!

Jeg har lavet de fineste fineste barnedåbsindbydelser derinde, så har kun godt at sige 

De blev printet på lækker mat genbrugspapir og jeg fik 40 stk for 338 kr og var yderst tilfreds! 

Har også fået lavet julekort derinde engang og også dengang var jeg glad for resultatet!

Anmeld

10. februar 2011

MetteMTH

Ni-ko-li-ne skriver:

omkring jul var der et indlæg om at Vistaprint er rigtig rigtig skidt!

Tror du ikke det var fordi at varerne ikke nåede frem til tiden? Hvor jeg havde nemlig også bestilt noget lige op til jul og det skulle være julegave, men kom først i Januar.. Der har jo været meget sne, så tror det var derfor.. Var også træt af det, for havde betalt ekstra for, at pakken skulle komme.. Men fik ikke de penge tilbage.. Ikke noget at gøre ved..

Anmeld

10. februar 2011

Tut

LORT!

Jeg arbejder på et reklame bureau, og har set mange print/tryk - og visterprint er virkelig dårlig kvalitet.

Hvilke invitationer skal du lave?

Tjek www.calligraphen.dk

God kvallitet, dog også lidt dyrer end vistaprint - Men SÅ meget flottere.

Anmeld

10. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Mette88 skriver:

Tror du ikke det var fordi at varerne ikke nåede frem til tiden? Hvor jeg havde nemlig også bestilt noget lige op til jul og det skulle være julegave, men kom først i Januar.. Der har jo været meget sne, så tror det var derfor.. Var også træt af det, for havde betalt ekstra for, at pakken skulle komme.. Men fik ikke de penge tilbage.. Ikke noget at gøre ved..

nej det var noget emd at der var fejl i printene af nogle plakater og nogle andre små ting....

Anmeld

10. februar 2011

XXSS

DK skriver:

Hej

Knus!

Jeg har fået lavet billeder, kalendere, bluser flere gange og der har ikke været problemer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.