Jeg er nervøs :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

sismofutten

Du må endelig ikk gå og bruge din tid på at være nervøs, det er bare spild af tid.. Kan sagtens forstå dine tanke, dem har vi skam alle, du må bare ikke lade dem overtage din hverdag.. Så nyd du endelig din graviditet - og tillykke med det forresten, det er så skønt at være gravid, og helt fantastisk at få en lille baby :-) Håber at du får en skøn graviditet, som du nyder ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Frk.S

Jeg ved lige hvordan du har det. Jeg tror desværre også jeg har læst for mange skrækhistorier.

Vi offentliggjode min graviditet ret tidligt, da jeg blev nødt til at fotælle det på mit arbejde pga. arbejde med radioaktivitet.

Så jeg har bare været så nervøs for at noget skal gå galt. Det er jeg stadig, nu hvor jeg er 11+4, og der er en uge til NF-scanning. Det kan bare ikke gå hurtigt nok.

Det eneste jeg kan sige, er at du bliver nødt til at tro på, at det går godt for dig. Det er det eneste der har hjulpet bare lidt på mig.

Anmeld

9. februar 2011

Mauser.

mamiolvi skriver:

Hej..
Jeg er 5+0 og kan følge dig, man er så bange for den ikke bliver der når nu det er lykkes.. Men jeg glæder mig og tror på at alt er iorden..
Byd det og glæd dig over du skal være moar..
Find terminsgruppe 4 kvatal... vi mangler lidt aktivitet...

Kan jeg finde det ?? jeg prøver .. 

Anmeld

9. februar 2011

Ka+Ma=Be

Sofia skriver:

hold igen med ipren!

ja, Ipren er big NO GO!

Rigtig hjertelig tillykke med graviditeten. Håber du snart kan nyde det noget mere!

Anmeld

9. februar 2011

mamiolvi

Mulleunge skriver:

Kan jeg finde det ?? jeg prøver .. 

https://www.baby.dk/debat/343pi1/4--kvartal-2011/em ner.aspx

Anmeld

9. februar 2011

Mauser.

Maalene skriver:

Først og fremmest: STORT tillykke med den lille spire

Der er ikke noget mere fantastisk end at finde ud af, man er gravid, det er en tid, som man aldrig får "tilbage" - så når den værste frygt har lagt sig, så sørg for at nyde det i fulde drag

Jo mere nervøs man er, jo større siger nogen risikoen for at miste er... Har selv mistet første gang jeg var gravid, og fra jeg stod med en positiv test til jeg fandt ud af jeg havde en MA var jeg virkelig bange for at noget ville gå galt - og det gjorde det så

Denne gang har jeg prøvet ikke at tænke for meget over det og bare nyde, at jeg er gravid igen - og det virker til at have båret frugt, for I sidste uge, var vi så velsignede at vi så hjerteblink

Risikoen for, at noget går galt, er "kun" 20-25% - så hvorfor skulle du ikke være blandt de 75-80% hvor alt går godt?

Hvis du gerne vil have lidt ro i hjertet, så kan du betale dig til en tryghedsscanning i uge 7, og hvis du ser hjerteblink her, så siger de, at risikoen for at noget går galt falder til 2% - og det har ihvertfald taget vores værste frygt denne gang

Alt held og lykke til dig og din lille spire - er sikker på alt nok skal gå godt

Puuuha det var dejligt at læse, tak fordi du gad at skrive til mig  

Jeg prøver at slappe af ..  dejligt med de statistikker, så har jeg noget at forholde mig til. 

Anmeld

9. februar 2011

Mauser.

Frk.S skriver:

Jeg ved lige hvordan du har det. Jeg tror desværre også jeg har læst for mange skrækhistorier.

Vi offentliggjode min graviditet ret tidligt, da jeg blev nødt til at fotælle det på mit arbejde pga. arbejde med radioaktivitet.

Så jeg har bare været så nervøs for at noget skal gå galt. Det er jeg stadig, nu hvor jeg er 11+4, og der er en uge til NF-scanning. Det kan bare ikke gå hurtigt nok.

Det eneste jeg kan sige, er at du bliver nødt til at tro på, at det går godt for dig. Det er det eneste der har hjulpet bare lidt på mig.

Dejligt, og tillykke  jaa jeg må prøve at slappe af altså .. 

Anmeld

9. februar 2011

Mauser.

sismofutten skriver:

Du må endelig ikk gå og bruge din tid på at være nervøs, det er bare spild af tid.. Kan sagtens forstå dine tanke, dem har vi skam alle, du må bare ikke lade dem overtage din hverdag.. Så nyd du endelig din graviditet - og tillykke med det forresten, det er så skønt at være gravid, og helt fantastisk at få en lille baby :-) Håber at du får en skøn graviditet, som du nyder ;-)

Mange tak

Anmeld

9. februar 2011

Maalene

Mulleunge skriver:

Puuuha det var dejligt at læse, tak fordi du gad at skrive til mig  

Jeg prøver at slappe af ..  dejligt med de statistikker, så har jeg noget at forholde mig til. 

Det var da så lidt

Det lyder rigtigt godt - men ved virkelig godt det er svært...

Man elsker jo allerede det lille liv man bærer rundt på inde i maven, og nogle dage tænker jeg også: "hvad nu hvis?" - men statistikkerne taler jo for os, så hvorfor skulle vi ikke blive velsignet med 1 lille guldklump hver

Anmeld

9. februar 2011

Mauser.

Maalene skriver:

Det var da så lidt

Det lyder rigtigt godt - men ved virkelig godt det er svært...

Man elsker jo allerede det lille liv man bærer rundt på inde i maven, og nogle dage tænker jeg også: "hvad nu hvis?" - men statistikkerne taler jo for os, så hvorfor skulle vi ikke blive velsignet med 1 lille guldklump hver

Du har fuldstændig ret  var heller ikke nervøs i starten, men min kæreste er meget nervøs, og så hører jeg bare sååå meget, så det har gjort mig nervøs .. 

SLUT med de bekymringer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.