Først og fremmest: STORT tillykke med den lille spire

Der er ikke noget mere fantastisk end at finde ud af, man er gravid, det er en tid, som man aldrig får "tilbage" - så når den værste frygt har lagt sig, så sørg for at nyde det i fulde drag

Jo mere nervøs man er, jo større siger nogen risikoen for at miste er... Har selv mistet første gang jeg var gravid, og fra jeg stod med en positiv test til jeg fandt ud af jeg havde en MA var jeg virkelig bange for at noget ville gå galt - og det gjorde det så

Denne gang har jeg prøvet ikke at tænke for meget over det og bare nyde, at jeg er gravid igen - og det virker til at have båret frugt, for I sidste uge, var vi så velsignede at vi så hjerteblink

Risikoen for, at noget går galt, er "kun" 20-25% - så hvorfor skulle du ikke være blandt de 75-80% hvor alt går godt?

Hvis du gerne vil have lidt ro i hjertet, så kan du betale dig til en tryghedsscanning i uge 7, og hvis du ser hjerteblink her, så siger de, at risikoen for at noget går galt falder til 2% - og det har ihvertfald taget vores værste frygt denne gang

Alt held og lykke til dig og din lille spire - er sikker på alt nok skal gå godt
Anmeld