Jeg er nervøs :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.859 visninger
34 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

Mauser.

Hej de damer .. 

Jeg er gravid, og er 4+1 i dag .. 

Jeg er såå hammer bange for at jeg gør noget forkert som evt. skulle påvirke at jeg mister barnet  jeg ringede til lægen for at bestille tid til første undersøgelse, og hun sagde at vi skulle vente 2 uger så kunne jeg være lidt mere sikker på at det blev i maven, da man godt kan miste tidligt i graviditeten  det gør mig SÅÅÅ NERVØS ! ved bare tanken, og syntes at jeg hører mange skræk historier .. 

HJÆLP 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Hej de damer .. 

Jeg er såå hammer bange for at jeg gør noget forkert som evt. skulle påvirke at jeg mister barnet  jeg ringede til lægen for at bestille tid til første undersøgelse, og hun sagde at vi skulle vente 2 uger så kunne jeg være lidt mere sikker på at det blev i maven, da man godt kan miste tidligt i graviditeten  det gør mig SÅÅÅ NERVØS ! ved bare tanken, og syntes at jeg hører mange skræk historier .. 

HJÆLP 

hold op, søde... vær nu glad for din graviditet....

nyd det.....

Anmeld

9. februar 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

hold op, søde... vær nu glad for din graviditet....

nyd det.....

Ih så giv mig dog et kraaaam 

Anmeld

9. februar 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Ih så giv mig dog et kraaaam 

vi krammer på lørdag...

Anmeld

9. februar 2011

Snefnug1984

Lægen vil sjældent se en så tidligt i en graviditet, medmindre der er noget galt.... Hvis du lever sundt, spiser fornuftigt, dyrker motion, undgår rygning og alkohol, så gør du hvad du kan, for at sikre en god udvikling for dit barn. Det er sjældent ens egen skyld, hvis man mister sit barn, medmindre man indtager stoffer eller lign.

Håber det bedste for dig.

Anmeld

9. februar 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

vi krammer på lørdag...

Hurra ..  hele dagen .. TAK 

Anmeld

9. februar 2011

mamiolvi

Mulleunge skriver:

Hej de damer .. 

HJÆLP 

Hej..
Jeg er 5+0 og kan følge dig, man er så bange for den ikke bliver der når nu det er lykkes.. Men jeg glæder mig og tror på at alt er iorden..
Byd det og glæd dig over du skal være moar..
Find terminsgruppe 4 kvatal... vi mangler lidt aktivitet...

Anmeld

9. februar 2011

Sofia

Du skal ikke være nervøs, bare vær glad så har barnet det helt sikkert også bedst. Undgå alkohol og rygning (passiv + aktiv) og hold igen med ipren! Spis gravitamin. Så skal det nok gå fint

Anmeld

9. februar 2011

Mauser.

Snefnug26 skriver:

Lægen vil sjældent se en så tidligt i en graviditet, medmindre der er noget galt.... Hvis du lever sundt, spiser fornuftigt, dyrker motion, undgår rygning og alkohol, så gør du hvad du kan, for at sikre en god udvikling for dit barn. Det er sjældent ens egen skyld, hvis man mister sit barn, medmindre man indtager stoffer eller lign.

Håber det bedste for dig.

Mange tak .. 

Anmeld

9. februar 2011

Maalene

Først og fremmest: STORT tillykke med den lille spire

Der er ikke noget mere fantastisk end at finde ud af, man er gravid, det er en tid, som man aldrig får "tilbage" - så når den værste frygt har lagt sig, så sørg for at nyde det i fulde drag

Jo mere nervøs man er, jo større siger nogen risikoen for at miste er... Har selv mistet første gang jeg var gravid, og fra jeg stod med en positiv test til jeg fandt ud af jeg havde en MA var jeg virkelig bange for at noget ville gå galt - og det gjorde det så

Denne gang har jeg prøvet ikke at tænke for meget over det og bare nyde, at jeg er gravid igen - og det virker til at have båret frugt, for I sidste uge, var vi så velsignede at vi så hjerteblink

Risikoen for, at noget går galt, er "kun" 20-25% - så hvorfor skulle du ikke være blandt de 75-80% hvor alt går godt?

Hvis du gerne vil have lidt ro i hjertet, så kan du betale dig til en tryghedsscanning i uge 7, og hvis du ser hjerteblink her, så siger de, at risikoen for at noget går galt falder til 2% - og det har ihvertfald taget vores værste frygt denne gang

Alt held og lykke til dig og din lille spire - er sikker på alt nok skal gå godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.