Hælervarer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Anonym trådstarter

Zipit skriver:

Næ hvorfor skulle jeg dog købe hælervarer? Bør man ikke i stedet ringe og tippe politiet om det.

Jo selvfølgelig burde man det. Jeg spurgte også bare fordi det foregår så åbenlyst og det er jeg chokeret over.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Zafir

nej det ville jeg ikke. Jeg ville ikke stjæle og jeg ville ikke aftage stjålne varer. Jeg syntes det er fucking træls at folk gør det, for køb af hælervarer, skaber mere tyveri...

Uanset om det er en butik eller en fabrik eller en privat, rammer det os alle i sidste ende, fordi de varer som butikken eller fabrikken producerer bliver dyrere. hvis det er fra private, bliver alle vores forsikringer dyrere...

Så nix. Aldrig i livet...!

Anmeld

9. februar 2011

Zipit

Anonym skriver:

Jo selvfølgelig burde man det. Jeg spurgte også bare fordi det foregår så åbenlyst og det er jeg chokeret over.

Men har du så ringet til politiet? For det bør du jo nu du ved at det er hælervarer..

Anmeld

9. februar 2011

Anonym trådstarter

Zipit skriver:

Men har du så ringet til politiet? For det bør du jo nu du ved at det er hælervarer..

Jeg har ikke selv oplevet det. Jeg har hørt om det fra nogen der går meget på marked. Det gør jeg også selv, men jeg har ikke opfattet det sådan. Så tænkte jeg på om det bare var mig der havde skyklapper på eller..

Anmeld

9. februar 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

nej det ville jeg ikke. Jeg ville ikke stjæle og jeg ville ikke aftage stjålne varer. Jeg syntes det er fucking træls at folk gør det, for køb af hælervarer, skaber mere tyveri...

Uanset om det er en butik eller en fabrik eller en privat, rammer det os alle i sidste ende, fordi de varer som butikken eller fabrikken producerer bliver dyrere. hvis det er fra private, bliver alle vores forsikringer dyrere...

Så nix. Aldrig i livet...!

Tak for et yderst brugbart svar, desuden er jeg helt enig!

Anmeld

9. februar 2011

Brams

Aldrig i mit liv, det er fuldstændigt forkasteligt.

Og jeg synes det samme om folk der kopierer film og musik til hinanden - det er også at stjæle, men det synes nogle mennesker er OK  Det er fuldstændig det samme som hvis de havde været inde i Fona og stjæle dem.

Anmeld

9. februar 2011

Anonym trådstarter

Brams skriver:

Aldrig i mit liv, det er fuldstændigt forkasteligt.

Og jeg synes det samme om folk der kopierer film og musik til hinanden - det er også at stjæle, men det synes nogle mennesker er OK  Det er fuldstændig det samme som hvis de havde været inde i Fona og stjæle dem.

Jamen det er da rigtigt, men sådan ser de færreste vist på det

Anmeld

9. februar 2011

mariamiss6

Mette+Mathias skriver:

det ville jeg aldrig nogensinde gøre. Jeg er meget sjældent på marked, men har altid troet (naivt måske?) at ting kunne være billige fordi det var kopier og ikke fordi det var hælervarer.

Jeg er rimelig enig med dig... Hvis vi snakker diverse byfester og den slags markeder, så troede jeg da også at det var billigt fordi det var kopivarer...

Jeg har dog altid undret mig over at de butikker aldrig bliver lukket ned, fordi kopivarer jo er lige så ulovligt som stjålne varer, og der fiser da poiliti rundt på de markeder hele tiden....

Anyways, jeg ville ikke købe noget som helst, hvis jeg på forhånd vidste det var stjålet - aldrig i livet om jeg vil byde ind til at flere folk kan miste deres varer.... Og butiksforsikringer er SKYHØJE fordi der ofte begås indbrud... 

Anmeld

9. februar 2011

Nemesis

Ville aldrig købe noget jeg vidste var hælervarer!!! Jeg betaler også hellere mere for noget brugt hvis jeg kan få kvitteringen med så jeg er sikker på det er reelt.

:-) Sisse

Anmeld

9. februar 2011

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

Ville aldrig købe noget jeg vidste var hælervarer!!! Jeg betaler også hellere mere for noget brugt hvis jeg kan få kvitteringen med så jeg er sikker på det er reelt.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.