Hælervarer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.408 visninger
35 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. februar 2011

Anonym trådstarter

Hvordan ville du have det med at købe hælervarer? F.eks på markeder hvor der bliver solgt billige mærkevare bukser. Alle ved at det er "varme varer" og der bliver ikke lagt skjul på det. Ville du købe?

Hvorfor synes mange at det er i orden når det er stjålet fra fabrik/butik og ikke fra private hjem? Det er som om at det er mere synd for private, og i butik mærker de det ikke så meget..

Der kan svares anonymt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

TbCp

Aldrig i livet! Det er ulovligt!

Anmeld

9. februar 2011

Sitrani

Anonym skriver:

Hvordan ville du have det med at købe hælervarer? F.eks på markeder hvor der bliver solgt billige mærkevare bukser. Alle ved at det er "varme varer" og der bliver ikke lagt skjul på det. Ville du købe?

Hvorfor synes mange at det er i orden når det er stjålet fra fabrik/butik og ikke fra private hjem? Det er som om at det er mere synd for private, og i butik mærker de det ikke så meget..

Der kan svares anonymt.

hmmm... jeg er mest til, at købe de ægte varer selv! Synes ikke om hælervarer.... ville have dårlig samvittighed konstant, hvis jeg nogensinde gjorde det....

Anmeld

9. februar 2011

Mette+Mathias

Nej det ville jeg aldrig nogensinde gøre. Jeg er meget sjældent på marked, men har altid troet (naivt måske?) at ting kunne være billige fordi det var kopier og ikke fordi det var hælervarer.

Anmeld

9. februar 2011

helora

Jeg kunne aldrig bevidst drømme om at købe noget, som jeg vidste var stjålet fra andre og finder det dybt forkasteligt, at nogle gør det.

Vi har selv haft indbrud i vores hus og er da ret sikker på, at vores videokamera og bærbare pc er solgt videre. Hrmph

Anmeld

9. februar 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Aldrig i livet! Det er ulovligt!

Nemlig! Men jeg oplever at mange gør det alligevel. Jeg er ret chokeret over at det er så åbenlyst på markeder

Anmeld

9. februar 2011

Zipit

Næ hvorfor skulle jeg dog købe hælervarer? Bør man ikke i stedet ringe og tippe politiet om det.

Anmeld

9. februar 2011

Bellinda89

Nix, kunne jeg aldrig drømme om at køre..!! Ikke noget jeg vil støtte ihvertfald.

Anmeld

9. februar 2011

Anonym trådstarter

Mette+Mathias skriver:

Nej det ville jeg aldrig nogensinde gøre. Jeg er meget sjældent på marked, men har altid troet (naivt måske?) at ting kunne være billige fordi det var kopier og ikke fordi det var hælervarer.

Det troede jeg også, men jeg blev klogere

Anmeld

9. februar 2011

Happiness

Ville ikke købe det!

Men nu er det jo ikke hælervarer på f.eks. kræmmermarkeder. Der bliver alle jo kontroleret før de får lov til en biks. Men ved ik hvordan det er på loppemarkeder. Der går de jo nok ik så meget op i det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.