Tre måneder tilbage i helvede.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

eElak

Ååårh hvor nitte...

Heldigvis har jeg selv haft en påvirkning over hvad der skulle stå i min blå bog..

Der var også grupper i vores klasse, men i min gruppe var vi enige om at vi selv læste og godkendte, inden det røg i bogen.. Det samme med billeder!

Jeg kan dog huske at en fra klassens blå bog var så ond mod hende..
Hendes såkaldte veninder ville ikke skrive den.. så ved ikke hvem der endte med at skrive følgende:

Her er en liste over X's intelligente bedrifter:

?

?

?

?

?

?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

SD21

Dinna88 skriver:

Tøffelhelt er jo et negativt ord hvis man bruger det om to unge på 19 og 20 år. Og jeg har givet min klasse ret i, at hvis de kunne argumentere godt for det og komme med sjove historier osv, så var det fint. Men det kunne de ikke

Og nej - det er lige så meget mig, som det er ham, det handle rom.

Okay, jeg opfatter det ikke negativt !

Anmeld

10. februar 2011

Dinna88

SD21 skriver:

Okay, jeg opfatter det ikke negativt !

det er nok fordi du ikke kender dem, du oplever det ikke på egen krop og du kender ikke historien bag det hele  Det er negativt.

Anmeld

10. februar 2011

SD21

Dinna88 skriver:

det er nok fordi du ikke kender dem, du oplever det ikke på egen krop og du kender ikke historien bag det hele  Det er negativt.

Okay, men efter hvordan du skriver hvad de har skrevet til dig, kan jeg ikke se hvordan det skulle kunne opfattes negativt. Min kæreste er også blevet kaldt en tøffelhelt flere gange. Jeg har det sådan lidt "og hvad så?" Jeg skal jo ikke bruge deres mening til en skid !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.