Tre måneder tilbage i helvede.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

otlitrom

Jeg brækker mig over blå bog. Der er altid nogen der bliver trådt på eller føler det er ubehageligt!!

Min egen blå bog -om mig- den kan jeg leve med. Men i en parallel klasse gik en fyr, som jeg havde flirtet rigtig meget med. Altså, vi havde flirtet med hinanden. I hans blå bog skrev de, at han hver fredag/lørdag, når vi var i byen, aldrig havde tid til dem, fordi han brugte tiden på at afvise opkald og slette sms'er fra irriterende og dumme mig... Det var på ingen måde sjovt at læse

Til vores 5-års jubilæum snakkede jeg med ham om det, og hans sagde han aldrig havde oplevet det på den måde som vennerne havde beskrevet det i bogen, for han havde jo ikke læst det, inden det blev printet... Og det er fair nok, han havde ikke selv skrevet det.. Men de "kammerater" har jeg stadig intet til overs for!!

Jeg hadede min gymnasietid, så jeg forstår dine tanker om "3 mdr tilbage i helvede".. Der er heldigvis en verden udenfor, og den har du jo heldigvis fundet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

otlitrom

Kay skriver:

NØØØJ hvor jeg bliver mindet om mit blå bog hellevede... jeg var i klasse med en flok (undskyld min ærlighed) men dumme uvidene bobbelhovede snopper... en af dem vite ikke engang hvor grønland lå på et verdenskort, det beviste hun med ordene "hvad er den store vide "dims" oppe i venstre hjørne".... og ja læse kunne hun åbenbart heller ikke... da der jo på et kort står GRØNDLAND med store sorte bogstaver....

nå men tilbage til blå bog... ja jeg er overvægtig, og ja jeg var mere overvægtig dengang... men lige frem at skrive klassens tykke pige, og skrive at jeg altid havde dårlig ånde hvilket ingen nogensinde har fortalt mig om... og alle mine venner er ret ærlige... og ville sige det hvis det var!!!  der ud over er den eneste sport jeg dyrker, at være iriterende (ja jeg siger min mening, om folk til folk)....

ARRRGGGHHH godt det forlængest er overstået og jeg føler såååå meget med dig

NEJ??!! Det skrev de bare ikke!! Føj for pokker, hvor er det lavt!!

Anmeld

8. februar 2011

Dinna88

Laulund87 skriver:

Ja det er usmageligt

Men se det fra den lyse side. Du havde tre år fra start og nu har du kun tre måneder tilbage

Ja, nemlig! Og jeg VED at jeg kommer derfra med bedre karakterer end størstedelen af dem, så det er da en sejr. Og jeg er også en af dem der er flest fremtidsplaner og mest styr på fremtiden. Så hvis jeg beslutter mig for at tage til gammel elev fester, så er det ikke mig der er den triste person Og så skal de nok se at Andreas ikke er under tøflen, for det er er altså ikke holdbart og så ville han jo smutte - men han har da holdt i over to år nu. Så pfffffffffffffffffffffffffffff!

Anmeld

8. februar 2011

Dinna88

Kay skriver:

velbekomme... hvad skal du bag efter???

Som det ser ud lige nu så vil jeg gerne læse sprog og kommunikation på Handelshøjskolen i Aarhus - spansk og engelsk! så det glæder jeg mig rigtig meget til. Men først skal jeg lige arbejde et år for at spare sammen til at flytte hjemmefra og sammen med min kæreste.

Anmeld

8. februar 2011

Laulund87

Dinna88 skriver:

Ja, nemlig! Og jeg VED at jeg kommer derfra med bedre karakterer end størstedelen af dem, så det er da en sejr. Og jeg er også en af dem der er flest fremtidsplaner og mest styr på fremtiden. Så hvis jeg beslutter mig for at tage til gammel elev fester, så er det ikke mig der er den triste person Og så skal de nok se at Andreas ikke er under tøflen, for det er er altså ikke holdbart og så ville han jo smutte - men han har da holdt i over to år nu. Så pfffffffffffffffffffffffffffff!

Haha du dukker bare op til en gammel elev fest og viser dem hvem der styrer

Og Andreas er nok den sidste der er en tøffelhelt De har tydeligvis ikke vidst hvad de skulle skrive..

Anmeld

8. februar 2011

Kay

kitty skriver:

NEJ??!! Det skrev de bare ikke!! Føj for pokker, hvor er det lavt!!

rigtig lavt... og det var bare lidt af det der stod... behøver jeg at sige at jeg aldrig ville møde op til en gammel elev fest... hvis der da kommer en

Anmeld

8. februar 2011

Kay

Dinna88 skriver:

Som det ser ud lige nu så vil jeg gerne læse sprog og kommunikation på Handelshøjskolen i Aarhus - spansk og engelsk! så det glæder jeg mig rigtig meget til. Men først skal jeg lige arbejde et år for at spare sammen til at flytte hjemmefra og sammen med min kæreste.

uhh ja det er dyrt... indskud og alle de ting man skal købe... håber det bedste for dit fremtidige uddannelses liv

Anmeld

8. februar 2011

Dinna88

kitty skriver:

Jeg brækker mig over blå bog. Der er altid nogen der bliver trådt på eller føler det er ubehageligt!!

Min egen blå bog -om mig- den kan jeg leve med. Men i en parallel klasse gik en fyr, som jeg havde flirtet rigtig meget med. Altså, vi havde flirtet med hinanden. I hans blå bog skrev de, at han hver fredag/lørdag, når vi var i byen, aldrig havde tid til dem, fordi han brugte tiden på at afvise opkald og slette sms'er fra irriterende og dumme mig... Det var på ingen måde sjovt at læse

Til vores 5-års jubilæum snakkede jeg med ham om det, og hans sagde han aldrig havde oplevet det på den måde som vennerne havde beskrevet det i bogen, for han havde jo ikke læst det, inden det blev printet... Og det er fair nok, han havde ikke selv skrevet det.. Men de "kammerater" har jeg stadig intet til overs for!!

Jeg hadede min gymnasietid, så jeg forstår dine tanker om "3 mdr tilbage i helvede".. Der er heldigvis en verden udenfor, og den har du jo heldigvis fundet

Arh, det er også bare sådan noget der kan såre en! Ved os får vi lov til at læse den inden den blive rprintet for at undgå netop sådan noget. Men nej, de andre der er da bare nogle fjolser  Og godt, at du fik snakket med ham, så I fik det afklaret. Ellers kan man jo godt gå og tænke lidt o over det når man tænker tilbage.

Men ja - jeg søger støtte i dem jeg ved jeg har ved mig og så ser jeg fremad. Men lige når men står i det, så er det svært!

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

Kay skriver:

rigtig lavt... og det var bare lidt af det der stod... behøver jeg at sige at jeg aldrig ville møde op til en gammel elev fest... hvis der da kommer en

Jeg forstår dig virkelig godt! Jeg havde også alvorligt dårlig mave inden vores 5 års jubilæum. Heldigvis var det en OK fest. Men jeg ses ikke med nogle af dem privat længere... De siger mig ingenting!

Anmeld

8. februar 2011

Dinna88

Laulund87 skriver:

Haha du dukker bare op til en gammel elev fest og viser dem hvem der styrer

Og Andreas er nok den sidste der er en tøffelhelt De har tydeligvis ikke vidst hvad de skulle skrive..

ohhh yeah!

Nemlig, en fra min klasse skrev dette: "Jamen Christina, har du selv et forslag, der er bedre? Problemet var jo, at Andreas ikke havde fået nogen ''titel''. Derfor blev der hurtigt fundet på, at han skulle være klassens tøffelhelt. Og det er overhovedet ikke ondt ment eller et angreb på dig. Alt i blå bog er jo kærligt ment :-)"

en anden skrev dette: Det betyder jo bare at Andreas vil gøre en masse ting for at sørge for at du har det godt... fatter ikke at du kan se det som noget negativt overhovedet, vi ved jo allesammen at Andreas sagtens kan sige fra og tale for sig selv.." 

- De ved åbenbart ikke at definitionen er: "tøffelhelt sb. -en, -e, -ene o en ægtemand der lader sig regere af sin kone, og som adlyder hende = NIKKEDUKKE, VATNISSE AFLEDNING: tøffelhelteagtig adj. -t, -e" - direkte kopieret fra ordbogen.

De er bare nogle fjolser 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.