Tre måneder tilbage i helvede.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Dinna88

Laulund87 skriver:

Kan du huske de problemer jeg havde med min blå bog?

Nej, overhovedet ikke. 

Men hey, prøv at læse hvad de skriver inde på min profil. Hvor kontakter man ellers 30 mennesker en tirsdag aften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Laulund87

Dinna88 skriver:

Nej, overhovedet ikke. 

Men hey, prøv at læse hvad de skriver inde på min profil. Hvor kontakter man ellers 30 mennesker en tirsdag aften 

De havde først skrevet noget der åbenbart var for groft, så læreren slettede det. Derefter skrev de at jeg kun snakkede om min hamster og jeg kunne slet ikke huske at have nævnt den.

F*** hoveder

Anmeld

8. februar 2011

Kay

Dinna88 skriver:

Ja, men i det mindste har man det godt med sig selv! Jeg ville da have det af møg til hvis jeg gik med strømmen. Og jeg tager min titel som et kompliment, hvilket nogle fra min klasse også sagde at det er

Men ja - nu har jeg tager det op med dem fordi jeg simpelthen blev så sur, at jeg skrev om det inde på facebook for at få en forklaring. Puuuuha, de er ikke glade. Men de tager det heller ikke godt, at jeg ikke giver efter. Men pyt.. TRE MÅNEDER!

Så håber jeg du kan bruge det de har skrevet om dig til at tænke på det positive ved dig selv - og til at huske på hvordan man ikke skal tage imod folks møg. (Hvilket jeg burde følge selv, det er bare svært når man står i det!)

meget meget svært når man står i det... men ja når det kommer på afstand er det kun til at grine af... men held og lykke med alle dine eksamener er det næste stykke tid

Anmeld

8. februar 2011

Laulund87

Kay skriver:

det gjorde jeg også... og vi fik ikke engang lov til at læse det før det blev trykt i bogen

Føj siger jeg bare

Anmeld

8. februar 2011

Dinna88

Laulund87 skriver:

De havde først skrevet noget der åbenbart var for groft, så læreren slettede det. Derefter skrev de at jeg kun snakkede om min hamster og jeg kunne slet ikke huske at have nævnt den.

F*** hoveder

Nårh ja. Nu husker jeg det.

Ej, men folk er bare så smålige og snæversynede. hvis man da ikke lige er som dem!

Anmeld

8. februar 2011

Kay

Laulund87 skriver:

F*** hoveder

ej hvor findes der bare MAAANGE nederen mennesker i de danske gymnasier... hvis jeg troede på gud, ville jeg be for at de blev klogere og... ja mere menneskelige med årene... men... har lært at det ikke er det der sker

Anmeld

8. februar 2011

Dinna88

Kay skriver:

meget meget svært når man står i det... men ja når det kommer på afstand er det kun til at grine af... men held og lykke med alle dine eksamener er det næste stykke tid

Ja, sådan har jeg det med folkeskolen nu! Det var endnu værre end min gym. klasse. Så jeg glæder mig til senere hen

Men tak, skal du have! 

Anmeld

8. februar 2011

Laulund87

Dinna88 skriver:

Nårh ja. Nu husker jeg det.

Ej, men folk er bare så smålige og snæversynede. hvis man da ikke lige er som dem!

Ja det er usmageligt

Men se det fra den lyse side. Du havde tre år fra start og nu har du kun tre måneder tilbage

Anmeld

8. februar 2011

Kay

Dinna88 skriver:

Ja, sådan har jeg det med folkeskolen nu! Det var endnu værre end min gym. klasse. Så jeg glæder mig til senere hen

Men tak, skal du have! 

velbekomme... hvad skal du bag efter???

Anmeld

8. februar 2011

Laulund87

Kay skriver:

ej hvor findes der bare MAAANGE nederen mennesker i de danske gymnasier... hvis jeg troede på gud, ville jeg be for at de blev klogere og... ja mere menneskelige med årene... men... har lært at det ikke er det der sker

Nej det sker ikke, og det er rigtig trist at de findes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.