Tre måneder tilbage i helvede.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Dinna88

Kay skriver:

uhh ja det er dyrt... indskud og alle de ting man skal købe... håber det bedste for dit fremtidige uddannelses liv

Jaaa, det er jo det - så må lige ud og knokle først  

Tusinde tak, du er meget sød! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Kay

Dinna88 skriver:

Jaaa, det er jo det - så må lige ud og knokle først  

Tusinde tak, du er meget sød! 

tak og i lige måde

Anmeld

9. februar 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Jeps. Om en tre måneders tid forlader jeg min idiotklasse på gymnasiet. Hold op, hvor jeg ikke magter dem mere. Jeg har ALDRIG haft det godt i klassen, sådan generelt, fordi jeg ikke vil nøjes. Man er ikke min ven på deltid. Efter to år hvor klassen har været delt op i forskellige grupper, hvor jeg har været i tre forskellige, så har jeg efterhånden kun et par gutter og et par piger (inkl. min kæreste) tilbage i den klasse. Så ja, det er ikke det sjoveste til skolefester og hytteture osv. - Jeg tog endda hjem fra min gallaaften kl. kvart i elleve. 

Nå, men det der lige nu gør at jeg ikke magter dem mere - OVERHOVEDET, er vores blå bog. Vi er blevet delt op i grupper, hvor hver gruppe står for 4-5 personer og så tjekker vi det igennem sammen. (Jeg har ekskluderet mig fra dette, da jeg ikke er kommet i en gruppe der lavet den for nogle af dem jeg gider at bruge min tid på. Det har jeg jo selvfølgelig ikke sagt til dem, da jeg ikke er ude på at blive uvenner med dem. Jeg holder mig blot neutral )

Nå... Men jeg går som sagt i klasse med min kæreste. Og hvad er han rolle? OOOH JO!! han er da blevet klassen tøffelhelt. Sådan noget l*rt at lukke ud. Da jeg læser det inde på nettet er det første jeg gør at ringe til ham. Han har ikke rigtig nogen reaktion på det. Jeg spørger om ikke godt han kan sige noget til det på torsdag når vi skal lave dem færdige, da det jo virker SÅ dumt hvis jeg gør det. Men nej, det havde han ikke lyst til. Så nu sidder jeg her og føler mig godt og grundigt røvrendt at min klasse OG er dybt skuffet over min kæreste. Det er ikke nemt at gå i en klasse hvor man ikke er accepteret og på samme tid ved man at man ses negativt på. 

Endnu en ting omkring den blå bog er min største bedrift. Selv er jeg ret stolt af min 10-tal til oldeksamen og som årskarakter (det er sjældent at man lever op til de høje karakterer man får i årskarakter har undersøgelser vist på min skole). Nå, men min største bedrift er at han fået min kæreste (jeg sagde godt nok at de kunne skrive det, fordi jeg gik efter ham og så gik der kun 2 uger, og wupti!) nå, men som en dejligt ekstra kommentar har de skrevet at "han endda er så sød, at han faktisk gerne ville holde nytårsaften med min og min familie frem for med vores klasse" (ikke ordret) - Det er da bare så hamrende negativt og ironisk ladet, som det kan blive. Igen er det det her med at de absolut tror at JEG har sagt at han skulle holde nytår med os, og sådan var det. Min kæreste ved dog hvordan jeg har det med klassen og forstod at jeg valgte festen fra. Jeg sagde at han bare kunne tage med til den, men han sagde at vi selvfølgelig skulle være sammen den aften, efter han havde gået og tænkt lidt over det.... Så de tager fuldstændig fejl..

Arh, hvor følger jeg mig trådt på imens jeg ligger ned lige nu.. Og dobbelt op er da så bare en kæreste der ikke støtter en. 

Brokke-brokke indlæg.

ARHHHH har læst det HELE..

Du får lige en KÆMPE

De er pisse misunderlige på at DU har fundet dig en dejlig kæreste og at I kan få det til at fungere..!! Også er jeg da sikker på at de er MØG misunderlige på hvor dejlig, smuk, sød og en klog pige du er..!!

F*** dem - nu er du heldigvis snart færdige med dem, og dem som du så stadig har kontakt med - jamen det er da de rigtige venner/klassekammerater..!!

Anmeld

9. februar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

ARHHHH har læst det HELE..

Du får lige en KÆMPE

De er pisse misunderlige på at DU har fundet dig en dejlig kæreste og at I kan få det til at fungere..!! Også er jeg da sikker på at de er MØG misunderlige på hvor dejlig, smuk, sød og en klog pige du er..!!

F*** dem - nu er du heldigvis snart færdige med dem, og dem som du så stadig har kontakt med - jamen det er da de rigtige venner/klassekammerater..!!

Tak! 

Jamen, ja, de må have nogle problemer som de bærer på og så får de det ikke sagt direkte. Det er bare noget møg, at det skal være sådan. Men hvor er du sød!

Jeg har nemlig snakket med dem jeg vidste at jeg kunne regne med, og de vælger ikke side, men de kan følge mig. Altså, jeg bliver bagtalt SÅÅÅÅ meget i dag, men jeg ved at jeg har nogle jeg kan regne med. Men på samme tid har de også sagt hvordan folk snakker når jeg forlader lokalerne. De sad åbenlyst og snakkede om mig i 3. time. Velkommen til folkeskole 

Anmeld

9. februar 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Tak! 

Jamen, ja, de må have nogle problemer som de bærer på og så får de det ikke sagt direkte. Det er bare noget møg, at det skal være sådan. Men hvor er du sød!

Jeg har nemlig snakket med dem jeg vidste at jeg kunne regne med, og de vælger ikke side, men de kan følge mig. Altså, jeg bliver bagtalt SÅÅÅÅ meget i dag, men jeg ved at jeg har nogle jeg kan regne med. Men på samme tid har de også sagt hvordan folk snakker når jeg forlader lokalerne. De sad åbenlyst og snakkede om mig i 3. time. Velkommen til folkeskole 

De burde sku skamme sig..!! Man behøver slet ikke at bagtale.. - det er jo 4klasse om igen..!! UFF sådan nogen kan jeg blive SÅ vred over - har man et problem kan man ligeså godt sige det til den pågældende

Anmeld

9. februar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

De burde sku skamme sig..!! Man behøver slet ikke at bagtale.. - det er jo 4klasse om igen..!! UFF sådan nogen kan jeg blive SÅ vred over - har man et problem kan man ligeså godt sige det til den pågældende

Det er jo det. Men, jeg holder bare ekstra godt fast i dem jeg har af venner, klassekammerater og familie  Igår var jeg meget ked af det, ligeledes i morges, men nu har jeg besluttet mig for at de netop får hvad de ønsker hvis jeg lader dem påvirke mig. Så ud til højre med dem!

Anmeld

9. februar 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Det er jo det. Men, jeg holder bare ekstra godt fast i dem jeg har af venner, klassekammerater og familie  Igår var jeg meget ked af det, ligeledes i morges, men nu har jeg besluttet mig for at de netop får hvad de ønsker hvis jeg lader dem påvirke mig. Så ud til højre med dem!

Præcis...!! Ud med dem og ind med de der er der for dig/jer

Anmeld

9. februar 2011

SD21

Dinna88 skriver:

ohhh yeah!

Nemlig, en fra min klasse skrev dette: "Jamen Christina, har du selv et forslag, der er bedre? Problemet var jo, at Andreas ikke havde fået nogen ''titel''. Derfor blev der hurtigt fundet på, at han skulle være klassens tøffelhelt. Og det er overhovedet ikke ondt ment eller et angreb på dig. Alt i blå bog er jo kærligt ment :-)"

en anden skrev dette: Det betyder jo bare at Andreas vil gøre en masse ting for at sørge for at du har det godt... fatter ikke at du kan se det som noget negativt overhovedet, vi ved jo allesammen at Andreas sagtens kan sige fra og tale for sig selv.." 

- De ved åbenbart ikke at definitionen er: "tøffelhelt sb. -en, -e, -ene o en ægtemand der lader sig regere af sin kone, og som adlyder hende = NIKKEDUKKE, VATNISSE AFLEDNING: tøffelhelteagtig adj. -t, -e" - direkte kopieret fra ordbogen.

De er bare nogle fjolser 

Jeg bliver altså nødt til at sige at jeg slet ikke forstår at den kommentar rammer dig så meget. Jeg forstår godt hvis du ikke bryder dig om dem og hvis du har fået nok af dem, men kommentaren med tøffelhelt ville jeg altså ikke tage som noget negativt! Jeg ville tage det i sjov og hvis det var for at drille nogen, ville jeg mene det var din kæreste de forsøger at drille !

Anmeld

10. februar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

Præcis...!! Ud med dem og ind med de der er der for dig/jer

jaer!! 

Anmeld

10. februar 2011

Dinna88

SD21 skriver:

Jeg bliver altså nødt til at sige at jeg slet ikke forstår at den kommentar rammer dig så meget. Jeg forstår godt hvis du ikke bryder dig om dem og hvis du har fået nok af dem, men kommentaren med tøffelhelt ville jeg altså ikke tage som noget negativt! Jeg ville tage det i sjov og hvis det var for at drille nogen, ville jeg mene det var din kæreste de forsøger at drille !

Tøffelhelt er jo et negativt ord hvis man bruger det om to unge på 19 og 20 år. Og jeg har givet min klasse ret i, at hvis de kunne argumentere godt for det og komme med sjove historier osv, så var det fint. Men det kunne de ikke

Og nej - det er lige så meget mig, som det er ham, det handle rom.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.