Paradise Hotel sæson 7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

slettet_7530

DET er det ikke Tror jeg i hvert fald bestemt ikke er repræsentativt hehe.

Nej men ved at vise det på tv bliver de pludselig Danmarks ungdom for de yngre der ser det, ser jo op til dem og tror at sådan skal man opføre sig.
Jeg blev ærligt talt lidt harm da jeg så en anden serie der kørte på Tv2 i starten af året, hvor en far sad og så det sammen med sin knægt på 10 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

132319

Albertesmor skriver:

Jeg synes det er sørgeligt hvis det er Danmarks ungdom

Jeg var sgu heller ikke for skarp at høre på da jeg var 17-19 år og gik meget i byen og fjollede rundt med fyre -Præcis som Amalie og de andre -DOG med et noget bedre ordforåd 

Såååå, de skiller sig nu ikke som sådan ud, dem fra PH 

Anmeld

7. februar 2011

Ka+Ma=Be

Albertesmor skriver:

Nej men ved at vise det på tv bliver de pludselig Danmarks ungdom for de yngre der ser det, ser jo op til dem og tror at sådan skal man opføre sig.
Jeg blev ærligt talt lidt harm da jeg så en anden serie der kørte på Tv2 i starten af året, hvor en far sad og så det sammen med sin knægt på 10 år

Jah det kan jeg selvfølgelig godt se Må indrømme at jeg ikke synes det er for børn at se! Der er en grund til, at det først bliver sendt kl 22 (hvor jeg desuden mener børn burde sove ) hehe.

Anmeld

7. februar 2011

slettet_7530

MHK skriver:

Jeg var sgu heller ikke for skarp at høre på da jeg var 17-19 år og gik meget i byen og fjollede rundt med fyre -Præcis som Amalie og de andre -DOG med et noget bedre ordforåd 

Såååå, de skiller sig nu ikke som sådan ud, dem fra PH 

Muligt så er det da endnu mere sørgeligt at de udstiller det på landsdækkende tv

Anmeld

7. februar 2011

slettet_7530

Katte87 skriver:

Jah det kan jeg selvfølgelig godt se Må indrømme at jeg ikke synes det er for børn at se! Der er en grund til, at det først bliver sendt kl 22 (hvor jeg desuden mener børn burde sove ) hehe.

Ja jeg forstår det heller ikke, mine sover begge to senest kl 20,00

Anmeld

7. februar 2011

132319

Albertesmor skriver:

Muligt så er det da endnu mere sørgeligt at de udstiller det på landsdækkende tv

Hehe, jeg ville heller ikke have knaldet for åben skærm men jeg kunne sagtens have taget til Mexico og festet på et luksushotel på Tv3's regning hvis jeg havde haft muligheden dengang 

Anmeld

7. februar 2011

slettet_7530

Hehe, jeg ville heller ikke have knaldet for åben skærm men jeg kunne sagtens have taget til Mexico og festet på et luksushotel på Tv3's regning hvis jeg havde haft muligheden dengang 

Ja godt vi er så forskellige, jeg kunne aldrig have fundet på det om jeg så fik nok så mange penge for det
Blev tilbudt et job på Bahamas i mine yngre dage da jeg var model, hvor jeg skulle stå i en pool med en flok andre tøser, vi skulle pjanke rundt og det var igennem et anerkendt modelbereau, mine forældre skulle med og alt var planlagt men ikke på vilkår jeg vil ikke udstille mig selv for enhver pris  jeg var da 17 år

Anmeld

7. februar 2011

Ka+Ma=Be

Albertesmor skriver:

Ja godt vi er så forskellige, jeg kunne aldrig have fundet på det om jeg så fik nok så mange penge for det
Blev tilbudt et job på Bahamas i mine yngre dage da jeg var model, hvor jeg skulle stå i en pool med en flok andre tøser, vi skulle pjanke rundt og det var igennem et anerkendt modelbereau, mine forældre skulle med og alt var planlagt men ikke på vilkår jeg vil ikke udstille mig selv for enhver pris  jeg var da 17 år

Orv! DET havde jeg dog nok sagt ja til! hehe

Anmeld

7. februar 2011

TbCp

Nej jeg skal absolut ikke se det!

Synes simpelthen det er så pinligt at se på så ubegavede mennesker!

Anmeld

7. februar 2011

132319

Albertesmor skriver:

Blev tilbudt et job på Bahamas i mine yngre dage da jeg var model, hvor jeg skulle stå i en pool med en flok andre tøser, vi skulle pjanke rundt og det igennem et anderkendt modelbereau, ikke på vilkår jeg vil ikke udstille mig selv for enhver pris

Jeg synes nu heller ikke det er at udstille sig, hvis man ikke markerer sig.

Der er rigtig mange af deltagere i PH som bare har lallet rundt i et par uger, uden at blive filmet ret meget -De har været på badeferie som det populært kaldes i serien.

De personer er der ingen der husker, men de har da lige fået sig en gratis ferie til Mexico

-Dét havde også været min strategi hvis jeg var kommet med, selvom min veninde som dengang var caster nu godt nok mente at jeg ikke ville kunne dy mig for at skabe lidt drama  Haha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.