Paradise Hotel sæson 7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

JuliaNielsen

Katte87 skriver:

Jah det kan man nok Den skarpeste kniv er hun nok ikke hehe. Men synes i hvert fald hun er totalt hyggelig at følge

Enig, og stort set af samme grund som paradise ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

132319

Katte87 skriver:

Må man spørge hvorfor?!  Har meget svært ved at se hvorfor man gør det nemlig hehe.

Fordi jeg dengang syntes at det ville være helt vildt sjovt at være med til 

Ikke at jeg skulle ligge og knalde for åben skærm eller noget men et par uger på et luksushotel indtil jeg blev stemt ud fordi jeg ikke lavede nok drama, kunne jeg skam godt bruge 

Anmeld

7. februar 2011

JuliaNielsen

Albertesmor skriver:

Jeg synes ikke det er sjovt at unge mennesker udstiller ja undskyld mig men deres mangel på intelligens, det synes jeg er DYBT DYBT sørgeligt

Ja okay, men syntes nu det er det der gør det sjovt, de går jo fast efter de lidt mindre kloge ''dumme'' for ja jeg kan ikke nævne en fra nogle af sesonnerne som har haft bare lidt og flytte rundt med.

Anmeld

7. februar 2011

slettet_7530

Katte87 skriver:

Jeg ville godt nok heller ikke være specielt stolt forældre! Men jah, Amalies mor har bevist, at æblet ikke altid falder så langt fra stammen

Måske man skulle lave en afstemning der viser hvilken aldersgruppe der ser det?!  hehe. Det er jo uungåeligt teenagere + - der også deltager i programmet.

Jeg har hørt om det, men synes simpelthen at det så pinligt at jeg ikke engang vil høre om det

Anmeld

7. februar 2011

slettet_7530

JuliaNielsen skriver:

Ja okay, men syntes nu det er det der gør det sjovt, de går jo fast efter de lidt mindre kloge ''dumme'' for ja jeg kan ikke nævne en fra nogle af sesonnerne som har haft bare lidt og flytte rundt med.

Jeg synes det er sørgeligt hvis det er Danmarks ungdom

Anmeld

7. februar 2011

Ka+Ma=Be

MHK skriver:

Fordi jeg dengang syntes at det ville være helt vildt sjovt at være med til 

Ikke at jeg skulle ligge og knalde for åben skærm eller noget men et par uger på et luksushotel indtil jeg blev stemt ud fordi jeg ikke lavede nok drama, kunne jeg skam godt bruge 

Jah ok hehe. Var egentlig fordi jeg tænkte at du var ældre end mange af dem der deltager! Synes det er helt underligt at man bliver ældre og ældre, og de er stadig de der 18-19 år hehe. + -

Anmeld

7. februar 2011

slettet_7530

JuliaNielsen skriver:

Min søns lærer var md et af de første år, og han var da rimeligt normal i skolen i hvertfald.

Anmeld

7. februar 2011

Ka+Ma=Be

Albertesmor skriver:

Jeg synes det er sørgeligt hvis det er Danmarks ungdom

DET er det ikke Tror jeg i hvert fald bestemt ikke er repræsentativt hehe.

Anmeld

7. februar 2011

132319

Katte87 skriver:

Jah ok hehe. Var egentlig fordi jeg tænkte at du var ældre end mange af dem der deltager! Synes det er helt underligt at man bliver ældre og ældre, og de er stadig de der 18-19 år hehe. + -

Dengang var de fleste deltagere faktisk på min alder, de der 23-24 år.

Jeg har en bekendt der dengang var 30, som også skulle have været med. Han valgte det dog fra pga. sin karriere.

Så, deltagerene bliver også yngre og yngre for hvert år, i første sæson var de jo mellem 24 og 30 

Anmeld

7. februar 2011

Ka+Ma=Be

MHK skriver:

Dengang var de fleste deltagere faktisk på min alder, de der 23-24 år.

Jeg har en bekendt der dengang var 30, som også skulle have været med. Han valgte det dog fra pga. sin karriere.

Så, deltagerene bliver også yngre og yngre for hvert år, i første sæson var de jo mellem 24 og 30 

Det kunne jeg ikke engang huske Men jeg var heller ikke selv så gammel da første sæson løb af stablen. Tror jeg var 16-17 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.