Paradise Hotel sæson 7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.209 visninger
42 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Ka+Ma=Be

Hej Piger!

Ser i Paradise hotel? Hvorfor, hvorfor ikke, og hvad er jeres holdning til programmet?

Jeg har en meget blandet tilgang. Egentlig synes jeg det er meget sjov underholdning, og jeg skal da også se det, men jeg synes det bliver mere og mere overdrevet for hver sæson. Sidste sæson så jeg ikke engang færdig, fordi jeg synes det gik ALT for meget op i hor og hvem horer hvem!  Det er jo nærmest det eneste det handler om nu.

Derudover er min gode venindes meget nylige ekskæreste med, så det bliver lidt underligt at se. Specielt fordi de stadig var kærester da han meldte sig til programmet! Skide tarveligt.

Men nu må vi se, håber de kan underholde mig i år, i hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

JuliaNielsen

Jeg ser helt klart paradise :-)

Jeg ELSKER simpelthen det program, grundet at jeg faktisk syntes det er rigtig spændende, men kan sagtens give dig ret i at de sidste 2 seasoner stort set har handlet meget om hore :/ Men det er jo en del af det.

Sidste år så jeg det spændt fordi Amalie var med og jeg syntes hun var totalt snot dum ;-)

Somme tider tænker jeg da også jammen for hel*** de er jo snot dumme alle sammen, at ligge med den samme og blive ved :s Men syntes det er en del af det sjove i det. At mange af deltagerne faktisk er så dumme som de er :-)

Anmeld

7. februar 2011

Ellim

Jeg skal 100 % se det.. Jeg er en rigtig ph nørd.. ved ikke hvorfor - kunne ALDRIG selv finde på at deltage, heller ikke for 1 mio kr el noget.. Tror for at være bund ærlig at jeg elsker det fordi jeg syntes de opfører sig så, ja som de nu gør - at jeg kun kan føle mig lidt bedre.. Hmmm - ved godt at det er strengt at sige men jeg tror inders inden at det er derfor at jeg ELSKER DET!!

Og så fordi de vil gør ALT for at være på tv og blive der om der så betyder at de skal have sex med 5 forskellige - det er sgu da underholdende.. And all the drama..

Anmeld

7. februar 2011

Ka+Ma=Be

JuliaNielsen skriver:

Jeg ser helt klart paradise :-)

Jeg ELSKER simpelthen det program, grundet at jeg faktisk syntes det er rigtig spændende, men kan sagtens give dig ret i at de sidste 2 seasoner stort set har handlet meget om hore :/ Men det er jo en del af det.

Sidste år så jeg det spændt fordi Amalie var med og jeg syntes hun var totalt snot dum ;-)

Somme tider tænker jeg da også jammen for hel*** de er jo snot dumme alle sammen, at ligge med den samme og blive ved :s Men syntes det er en del af det sjove i det. At mange af deltagerne faktisk er så dumme som de er :-)

Jah det er måske i virkeligheden sådan et selvtillidsboost man lige får hehe.

Jeg er åben for, at tv3 manipulerer en del med det der bliver sagt og gjort, og at de har en del indflydelse på spillet, men jah Amalie var da specielt underholdende Hun kan bare det dét med det danske sprog 

Anmeld

7. februar 2011

slettet_7530

Nej jeg har andet at bruge min tid på, jeg synes det program er så ynkeligt, (hvor lavt kan man synke)  og som forældre til de unge ville jeg simpelthen kravle langs murene intil sæsonen er slut.

Anmeld

7. februar 2011

Ka+Ma=Be

Ellim skriver:

Jeg skal 100 % se det.. Jeg er en rigtig ph nørd.. ved ikke hvorfor - kunne ALDRIG selv finde på at deltage, heller ikke for 1 mio kr el noget.. Tror for at være bund ærlig at jeg elsker det fordi jeg syntes de opfører sig så, ja som de nu gør - at jeg kun kan føle mig lidt bedre.. Hmmm - ved godt at det er strengt at sige men jeg tror inders inden at det er derfor at jeg ELSKER DET!!

Og så fordi de vil gør ALT for at være på tv og blive der om der så betyder at de skal have sex med 5 forskellige - det er sgu da underholdende.. And all the drama..

Hehe true true! Jeg kunne godt nok heller ALDRIG finde på at deltage! ikke for nogle penge eller priser i verden!

Det jeg egentlig rigtig godt kan lide, er det psykiske i spillet Det er vildt og se hvordan de psyker hinanden og bliver helt opslugt i denne verden af løgne, troskabsprøver og bedrag!

Anmeld

7. februar 2011

>>Carina<<

Jeg ska nok også se det for min bror kender en der er med. Årh sikke en idiot ham din venindes x. Hvem af dem er det?

Anmeld

7. februar 2011

JuliaNielsen

Katte87 skriver:

Jah det er måske i virkeligheden sådan et selvtillidsboost man lige får hehe.

Jeg er åben for, at tv3 manipulerer en del med det der bliver sagt og gjort, og at de har en del indflydelse på spillet, men jah Amalie var da specielt underholdende Hun kan bare det dét med det danske sprog 

Hehe AMALIE ;-) Ja hun er sku noget for sig selv,. først troede jeg også at det var en del af spillet osv at hun var så dum, men så så jeg Amalies verden  Og den anden dag så jeg til middag hos .. Amalie ;-) der kunne hun end ikke kende forskel på et æsel og en pony :-) hihi

Hende tror jeg man kan diskuterer i evigheder hhihi

Anmeld

7. februar 2011

132319

Jeg synes det er spaaaaaaaaaaaaaas 

Faktisk skulle jeg muligvis have været med i 07, men blev gravid med Hjalte kort tid inden casting hvilket vist var meget heldigt 

I år er faktisk første år jeg ikke kender nogen der er med, det siger nok lidt om min alder efterhånden 

Anmeld

7. februar 2011

Ka+Ma=Be

Albertesmor skriver:

Nej jeg har andet at bruge min tid på, jeg synes det program er så ynkeligt, 8hvor lavt kan man synke)  og som forældre til de unge ville jeg simpelthen kravle langs murene intil sæsonen er slut.

Jeg ville godt nok heller ikke være specielt stolt forældre! Men jah, Amalies mor har bevist, at æblet ikke altid falder så langt fra stammen

Måske man skulle lave en afstemning der viser hvilken aldersgruppe der ser det?!  hehe. Det er jo uungåeligt teenagere + - der også deltager i programmet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.