Paradise Hotel sæson 7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

JuliaNielsen

Ellim skriver:

Jeg skal 100 % se det.. Jeg er en rigtig ph nørd.. ved ikke hvorfor - kunne ALDRIG selv finde på at deltage, heller ikke for 1 mio kr el noget.. Tror for at være bund ærlig at jeg elsker det fordi jeg syntes de opfører sig så, ja som de nu gør - at jeg kun kan føle mig lidt bedre.. Hmmm - ved godt at det er strengt at sige men jeg tror inders inden at det er derfor at jeg ELSKER DET!!

Og så fordi de vil gør ALT for at være på tv og blive der om der så betyder at de skal have sex med 5 forskellige - det er sgu da underholdende.. And all the drama..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

AA10

ja det gør jeg og glæder mig weee

Anmeld

7. februar 2011

Noneother

Så ikke de første par sæsoner, fordi det var for kedeligt, men de sidste 2 har bare været genialt castede. -Troede seriøst ikke at der VIRKELIG fandtes sådanne mennesker  -Så jeg sidder limet fast til skærmen kl. 22.00

Anmeld

7. februar 2011

Talbutikken

Ville ikke bruge tid på det program om det så var det eneste der blev vist i tv.  Så vil jeg til en hver tid heller læse en god bog!

Anmeld

7. februar 2011

JuliaNielsen

Albertesmor skriver:

Nej jeg har andet at bruge min tid på, jeg synes det program er så ynkeligt, (hvor lavt kan man synke)  og som forældre til de unge ville jeg simpelthen kravle langs murene intil sæsonen er slut.

Enig i at forældrene burde være 2talt flove..

Men er det ikke grunden til det er sjovt, fordi de er så dumme alle sammen ?

Anmeld

7. februar 2011

Ka+Ma=Be

Carina1984 skriver:

Jeg ska nok også se det for min bror kender en der er med. Årh sikke en idiot ham din venindes x. Hvem af dem er det?

Jah det slog hende også fuldstændig ud Men tænker at jeg lige lader jer se det og bedømme ham først inden han er ikke med fra start, men kommer ind efter nogle uger.

Anmeld

7. februar 2011

Ka+Ma=Be

MHK skriver:

Jeg synes det er spaaaaaaaaaaaaaas 

Faktisk skulle jeg muligvis have været med i 07, men blev gravid med Hjalte kort tid inden casting hvilket vist var meget heldigt 

I år er faktisk første år jeg ikke kender nogen der er med, det siger nok lidt om min alder efterhånden 

Må man spørge hvorfor?!  Har meget svært ved at se hvorfor man gør det nemlig hehe.

Anmeld

7. februar 2011

>>Carina<<

Katte87 skriver:

Jah det slog hende også fuldstændig ud Men tænker at jeg lige lader jer se det og bedømme ham først inden han er ikke med fra start, men kommer ind efter nogle uger.

Ok. Ved ik engang om ham min bror kender er med fra start

Anmeld

7. februar 2011

Ka+Ma=Be

JuliaNielsen skriver:

Hehe AMALIE ;-) Ja hun er sku noget for sig selv,. først troede jeg også at det var en del af spillet osv at hun var så dum, men så så jeg Amalies verden  Og den anden dag så jeg til middag hos .. Amalie ;-) der kunne hun end ikke kende forskel på et æsel og en pony :-) hihi

Hende tror jeg man kan diskuterer i evigheder hhihi

Jah det kan man nok Den skarpeste kniv er hun nok ikke hehe. Men synes i hvert fald hun er totalt hyggelig at følge

Anmeld

7. februar 2011

slettet_7530

JuliaNielsen skriver:

Enig i at forældrene burde være 2talt flove..

Men er det ikke grunden til det er sjovt, fordi de er så dumme alle sammen ?

Jeg synes ikke det er sjovt at unge mennesker udstiller ja undskyld mig men deres mangel på intelligens, det synes jeg er DYBT DYBT sørgeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.