Bebs nummer 2!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

mariamiss6

Sjl-msl-Mkl skriver:

Synes det var en skod kommentar og lave.. Det siger vel sig selv ved blot og sætte denne på: "".

Men jeg synes så det er skod af dig ikke at forklare dig med ord, i stedet for bare at sætte en kedelig smiley ind...

For det kunne jo tænkes at jeg var oprigtig bekymret for om OX ville kunne håndtere det hele, hvis hendes mands sygdom springer i lys lue igen...

Jeg har fulgt OX's historie om hendes mand her inde, og jeg synes det har været et forfærdeligt mareridt for dem alle sammen. Så hvis det var mig, ville jeg overveje at vente et års tid i hvert fald... 

Du så ingen steder i min tekst at jeg sagde til OX at det bestemt ville være en dårlig idé. Jeg spurgte tværtimod til deres nuværende situation, og gav så mit besyv med oven i. Ligesom alle i andre gav jeres besyv med... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Ox.

Jamen jeg vil da lige starte med at sige, at det da gør mig utrolig rørt at i tænker sådan på mig , og når det så er sagt, så har vi som sagt, talt det igennem, og vi har den nødvendige backup som vi skal bruge pt ...

Vi står endvidere med en sygdom som er rigtig tricky (hans begyndende sclerose) som hurtigt kan vende, men der kan også gå rigtig mange år, og han kan endda nå så langt at slet ikke ligger mærke til det før rigtig sent ...

"Heldigvis" sidder det i benet og ikke i hovedet ...

Men jeg kan godt følge ham i, at han gerne vil have nummer 2 nu, hvor han stadig er 'relativt frisk' ...

Det er et sats, men det vil det også være hvis vi venter 2 år fx.

Og så har vi jo også vores bagland som er en stor støtte igennem det her, og er ikke i tvivl om de nok skal være der fremover, skulle der komme en bettemus om 9 mdr, eller om 2 år

Håber det er svar nok på alle jer der sidder og undre jer - heldigvis ved vi jo bedst selv hvad vi kan holde til lige nu, og ja det er og har været hamrende hårdt, men det bliver ikke nemmere af at vente tror hverken han eller jeg

Back to topic.

Anmeld

7. februar 2011

Ox.

SØS skriver:

ØH hvorfor laver du denne  til MariaMiss' indlæg? Jeg synes da, at det er et meget relevant spørgsmål, og må erkende, at jeg tænkte det samme? Helbred, økonomi mm. er da ting man SKAL tænke over inden man overvejer at sætte (flere) børn i verden?

Til trådstarter - jeg har ikke stemt. Vores søn er 3 1/2 år, og har ikke været gravid siden vi fik ham.

Det har vi også gjort - se mit tidligere indlæg.

Og tak for svar.

Anmeld

7. februar 2011

LotteGabriella

Hos os, kommer Daniella nok til at være 4-4,5 år afhængig af, hvor langtid det ta'r! Vi har planer om at smide pillerne til sommer

Anmeld

7. februar 2011

Ox.

LotteGabriella skriver:

Hos os, kommer Daniella nok til at være 4-4,5 år afhængig af, hvor langtid det ta'r! Vi har planer om at smide pillerne til sommer

Super - dejligt at høre så mange forskellige inputs!

Anmeld

7. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er 17 mdr. imellem vores dreng og pige - planlagt. Jeg nåede kun, at have min mens 1 gang efter jeg stoppede med p-piller og så var jeg gravid med nr. 2

Anmeld

7. februar 2011

JustAnotherName

Der gik knap 3 uger fra p-pille-stop, og til jeg havde en positiv test i hånden.

Det tog kun "DÉN ENE GANG", og så var den der bare!
Det overraskede mig også en hel del, da det tog (2 x) et halvt år for os, at blive gravide, da vi forsøgte at få den første.

Men det gik altså virkelig tjep med nummer to!!
Måske fordi vi ikke forsøgte nær så ihærdigt og desperat anden gang?!

Anmeld

7. februar 2011

Ox.

JustAnotherName skriver:

Der gik knap 3 uger fra p-pille-stop, og til jeg havde en positiv test i hånden.

Det tog kun "DÉN ENE GANG", og så var den der bare!
Det overraskede mig også en hel del, da det tog (2 x) et halvt år for os, at blive gravide, da vi forsøgte at få den første.

Men det gik altså virkelig tjep med nummer to!!
Måske fordi vi ikke forsøgte nær så ihærdigt og desperat anden gang?!

Jeg har tænkt det samme, om det ikke kommer til at gå tjept, netop fordi man ikke er ligeså 'desperat' som første gang ...

Anmeld

8. februar 2011

lion

Jeg har svaret 6+. For der gik 8 mdr fra Cassandra blev født  til jeg var gravid men Julius.

Min datter er i dag 2½ og min søn fylder 1 år her d. 27 feb

Anmeld

8. februar 2011

SussieThyssen

Ox. skriver:

Nåååå de damer!

Nu blev både herren og jeg skruk igen!

Lilje er pt 18 måneder, så vi synes det er en fin alder hun min. når at få, skulle jeg gå hen og blive gravid med det samme ..

Men så kommer mit spørgsmål, hvor lang tid gik der da i prøvede at få nummer 2, før den var der?

Jeg har sat kryds i 0-2 mdr.
Jeg har nemlig aldrig haft nogen problemer med at blive gravid.
Men..som ingen hemmelighed er, så har jeg jo mistet dem om og om igen, så der er jo gået adskillige år, før der kom børn ud af det.
Så jeg har jo en del år mellem mine

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.