Bebs nummer 2!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Ox.

Diana... skriver:

Det er nemlig bare dejligt. Og jeg tror de får så meget glæde af hinanden når der ikke er længere mellem. Jeg havde meget svært ved at jeg blev gravid men når jeg nu sidder med hende i armene og kikker på hende kan jeg slet ikke forstå mine tanker under graviditeten. 

Nej hun er godt nok også smuk!

Jeg tænker også at hun kommer til som min. at være ca 2½ alt efter hvor hurtigt det kommer til at ske, måske endda mere

Vil heller ikke selv have at der kommer alt for mange år imellem dem, og selvfølgelig har vi talt om for og imod med Jonas sygdom(me) osv, men han vil rigtig gerne, og heldigvis har vi familie rundt om os, som gør alt hvad de kan for at hjælpe, Lilje er i DP og det er heller ikke hver dag han har det skidt ...

Pt er det hans hukommelse de er ved at tjekke, da de mener at korttidshukommelsen har taget skade pga hjernebetændelsen, men det går han så igennem nogle psykoterapeutiske samtaler på Vejle Sygehus for ...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

MissGeoh

Ox. skriver:

Nej hun er godt nok også smuk!

Jeg tænker også at hun kommer til som min. at være ca 2½ alt efter hvor hurtigt det kommer til at ske, måske endda mere

Vil heller ikke selv have at der kommer alt for mange år imellem dem, og selvfølgelig har vi talt om for og imod med Jonas sygdom(me) osv, men han vil rigtig gerne, og heldigvis har vi familie rundt om os, som gør alt hvad de kan for at hjælpe, Lilje er i DP og det er heller ikke hver dag han har det skidt ...

Pt er det hans hukommelse de er ved at tjekke, da de mener at korttidshukommelsen har taget skade pga hjernebetændelsen, men det går han så igennem nogle psykoterapeutiske samtaler på Vejle Sygehus for ...  

Iiih smukke da..

Jeg vil også!

Anmeld

7. februar 2011

Ox.

MissGeoh skriver:

Iiih smukke da..

Jeg vil også!

Igang med jer søde! hehe

Ville Claus ikke også gerne?

Anmeld

7. februar 2011

MissGeoh

Ox. skriver:

Igang med jer søde! hehe

Ville Claus ikke også gerne?

Jo han vil også meget gerne.. Han snakker tit om det.. 

Men der sker bare intet. :/

Anmeld

7. februar 2011

Ox.

MissGeoh skriver:

Jo han vil også meget gerne.. Han snakker tit om det.. 

Men der sker bare intet. :/

Årh smuksak - krydser hvad jeg kan for jer

Anmeld

7. februar 2011

Christopher&Andreas

mariamiss6 skriver:

Jeg stiller mig lige lidt "kritisk" spørgende til det her....

Er det ikke dig, hvis' mand er meget syg?

Var det ikke bedre, at nyde hende et par år endnu, og så er hun måske bedre i stand til at hjælpe lidt til, eller forstå at mor skal hjælpe baby, fordi man bedre kan forklare hende det. Her mener jeg hvis far ikke rigtig er i stand til at hjælpe så meget....

??????????????????????????

Anmeld

7. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

Her gik der 2 år plus et par mdr.

Anmeld

7. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

mariamiss6 skriver:

Jeg stiller mig lige lidt "kritisk" spørgende til det her....

Er det ikke dig, hvis' mand er meget syg?

Var det ikke bedre, at nyde hende et par år endnu, og så er hun måske bedre i stand til at hjælpe lidt til, eller forstå at mor skal hjælpe baby, fordi man bedre kan forklare hende det. Her mener jeg hvis far ikke rigtig er i stand til at hjælpe så meget....

Anmeld

7. februar 2011

MissGeoh

Ox. skriver:

Årh smuksak - krydser hvad jeg kan for jer

Taak smukke. <3

Anmeld

7. februar 2011

Ox.

Sjl-msl-Mkl skriver:

Her gik der 2 år plus et par mdr.

Åha MS må da også efterhånden være SÅ spændt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.