Bebs nummer 2!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

Ox. skriver:

Åha MS må da også efterhånden være SÅ spændt??

Det er hun også..

I dag sagde hun: "Lu elger Tille" Elger=Elsker! Såå sødt.. Det rører mit moder hjerte DYBT!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Diana...

Ox. skriver:

Nej hun er godt nok også smuk!

Jeg tænker også at hun kommer til som min. at være ca 2½ alt efter hvor hurtigt det kommer til at ske, måske endda mere

Vil heller ikke selv have at der kommer alt for mange år imellem dem, og selvfølgelig har vi talt om for og imod med Jonas sygdom(me) osv, men han vil rigtig gerne, og heldigvis har vi familie rundt om os, som gør alt hvad de kan for at hjælpe, Lilje er i DP og det er heller ikke hver dag han har det skidt ...

Pt er det hans hukommelse de er ved at tjekke, da de mener at korttidshukommelsen har taget skade pga hjernebetændelsen, men det går han så igennem nogle psykoterapeutiske samtaler på Vejle Sygehus for ...  

Jeg synes det er fantastisk han vil en mere tros hans sygdomme. Og det er den bedste gave i kan give til det lille vidunder i har der hjemme. 

Jeg har tit tænkt på om i nogen sinde fandt ud af hvad det var han fejlet det var så hjernebetændelse? Du skriver sygdomme hvad var de andet hvis jeg må spørge. Er han "helt" frisk igen eller døger han stadig? Håber det ok jeg spørg.

Anmeld

7. februar 2011

Mormilla

Min søn bliver 3 her til maj og jeg har termin d.7 april. Ville gerne ha haft nummer 2 lidt før men mistede 3 gange

Anmeld

7. februar 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Sjl-msl-Mkl skriver:

ØH hvorfor laver du denne  til MariaMiss' indlæg? Jeg synes da, at det er et meget relevant spørgsmål, og må erkende, at jeg tænkte det samme? Helbred, økonomi mm. er da ting man SKAL tænke over inden man overvejer at sætte (flere) børn i verden?

Til trådstarter - jeg har ikke stemt. Vores søn er 3 1/2 år, og har ikke været gravid siden vi fik ham.

Anmeld

7. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

SØS skriver:

ØH hvorfor laver du denne  til MariaMiss' indlæg? Jeg synes da, at det er et meget relevant spørgsmål, og må erkende, at jeg tænkte det samme? Helbred, økonomi mm. er da ting man SKAL tænke over inden man overvejer at sætte (flere) børn i verden?

Til trådstarter - jeg har ikke stemt. Vores søn er 3 1/2 år, og har ikke været gravid siden vi fik ham.

Fordi jeg tænker at der nok er noget som hun og andre ikke ved.. Jeg synes det er synd at der ikke bliver svaret på det TS` emne omhandler.. Og ydermere kan man godt nyde det, men stadig have 2 børn - det er da meget sigende om dem at de vil have 2 børn, de kan jo også støtte hinanden..

Anmeld

7. februar 2011

mariamiss6

Ox. skriver:

Jo han er syg, men han er oppegående og har været det siden hans sidste indlæggelse i efteråret, meget af tiden ihvertfald ..

Han har hans dårlige dage hvor han er meget træt, og meget af dagen væk.

Men jo - det kunne da nemt ske det ville være bedre, men jeg må indrømme jeg helst heller ikke vil vente for mange år, da jeg står med 2 operationer som jeg først 'må' få lavet efter jeg er færdig med at få børn, som også volder meget smerte, så for mit vedkommende, ahr jeg heller ikke lyst til at gå flere år med det

Okay. Jamen det er jo helt op til jer. I ved bedst selv hvad i kan magte jo.

Jeg tænkte bare at hele det forrige år havde været så hårdt for jer, så i måske trængte til lidt ro nu.

Men hvis i mener i kan magte det, så er en baby vel lige så velkommen nu som senere...

Der er 19 måneder imellem mine drenge. Det har været hårdt, men jeg krydser for at de får super meget glæde af hinanden allerede fra om lidt, og fremover....

Anmeld

7. februar 2011

mariamiss6

gitte&christopher skriver:

??????????????????????????

Hvad med at bruge ord i stedet for, så man ved hvad du stiller spørgsmålstegn ved???

Anmeld

7. februar 2011

mariamiss6

Sjl-msl-Mkl skriver:

Kunne du overveje at bruge ord i stedet for, så man ved hvad du snakker om?

Anmeld

7. februar 2011

iris-mor

Før vi fik børn ville jeg gerne have 4.

Men efter den første fødsel var jeg færdig med det. Det endte i akut kejsersnit. Så hun er opdraget som enebarn.

Da jeg så for godt 2 år siden fandt ud af at man kan få kejsersnit på mors ønske var jeg klar og gravid inden for 2 måneder.

Så nu har vi to pragtfulde tøser en på 5½ og den lille der lige er fyldt 1 år. - Set i bakspejlet ville jeg gerne have haft dem tættere.

Anmeld

7. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

mariamiss6 skriver:

Kunne du overveje at bruge ord i stedet for, så man ved hvad du snakker om?

Synes det var en skod kommentar og lave.. Det siger vel sig selv ved blot og sætte denne på: "".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.