Bebs nummer 2!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor lang tid gik der før i var gravide med nummer 2?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.006 visninger
51 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Ox.

Nåååå de damer!

Nu blev både herren og jeg skruk igen!

Lilje er pt 18 måneder, så vi synes det er en fin alder hun min. når at få, skulle jeg gå hen og blive gravid med det samme ..

Men så kommer mit spørgsmål, hvor lang tid gik der da i prøvede at få nummer 2, før den var der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

mariamiss6

Ox. skriver:

Nåååå de damer!

Nu blev både herren og jeg skruk igen!

Lilje er pt 18 måneder, så vi synes det er en fin alder hun min. når at få, skulle jeg gå hen og blive gravid med det samme ..

Men så kommer mit spørgsmål, hvor lang tid gik der da i prøvede at få nummer 2, før den var der?

Jeg stiller mig lige lidt "kritisk" spørgende til det her....

Er det ikke dig, hvis' mand er meget syg?

Var det ikke bedre, at nyde hende et par år endnu, og så er hun måske bedre i stand til at hjælpe lidt til, eller forstå at mor skal hjælpe baby, fordi man bedre kan forklare hende det. Her mener jeg hvis far ikke rigtig er i stand til at hjælpe så meget....

Anmeld

7. februar 2011

celkt

lol

ja, nu har vi jo sådan set ikke prøvet på det da vi lavede nummer to... hihi... Men da det var 3 gang vi dyrkede sex efter at vi havde fået numemr 1, vil jeg tillade mig at stemme 0-2 måneder...

Anmeld

7. februar 2011

Diana...

1+ men det var nu ikke planlagt men der er en god alder mellem dem synes jeg han bliver 2 lige om lidt og der hun ca en måned +. DEJLIGT og Lucas er tosset med hende som du jo har kunne læse på FB. Ihh hvor vi elsker FB var 

Hvor spændende at i snakker om nr 2 det da bare helt fantastisk  Glæder mig til at høre mere. 

Anmeld

7. februar 2011

Ciss

Ville gerne have to tætte, da jeg selv er efternøler og gerne skulle have haft en søsken som var tættere på mig i alder.

Det gik i første forsøg. Virker somom kroppen havde lært sig, hvordan det hele fungerer....

Anmeld

7. februar 2011

ekzunz

Lukas var ca. 6 mdr. da jeg blev gravid med Klara. Der er 15 1/2 md. imellem. Det var ikke planlagt, men jeg synes det har fungeret rigtigt godt.

Anmeld

7. februar 2011

Ox.

mariamiss6 skriver:

Jeg stiller mig lige lidt "kritisk" spørgende til det her....

Er det ikke dig, hvis' mand er meget syg?

Var det ikke bedre, at nyde hende et par år endnu, og så er hun måske bedre i stand til at hjælpe lidt til, eller forstå at mor skal hjælpe baby, fordi man bedre kan forklare hende det. Her mener jeg hvis far ikke rigtig er i stand til at hjælpe så meget....

Jo han er syg, men han er oppegående og har været det siden hans sidste indlæggelse i efteråret, meget af tiden ihvertfald ..

Han har hans dårlige dage hvor han er meget træt, og sover meget af dagen væk.

Men jo - det kunne da nemt ske det ville være bedre, men jeg må indrømme jeg helst heller ikke vil vente for mange år, da jeg står med 2 operationer som jeg først 'må' få lavet efter jeg er færdig med at få børn, som også volder meget smerte, så for mit vedkommende, ahr jeg heller ikke lyst til at gå flere år med det

Anmeld

7. februar 2011

Lilac

Vi begyndte på nr. 2 da vores den ældste var omkring 2 år... synes ikke vi havde overskuddet før...

Anmeld

7. februar 2011

Ox.

Diana... skriver:

1+ men det var nu ikke planlagt men der er en god alder mellem dem synes jeg han bliver 2 lige om lidt og der hun ca en måned +. DEJLIGT og Lucas er tosset med hende som du jo har kunne læse på FB. Ihh hvor vi elsker FB var 

Hvor spændende at i snakker om nr 2 det da bare helt fantastisk  Glæder mig til at høre mere. 

Ja man kan jo se hvor det stråler ud af ham at være blevet storebror!  Og ja We FB hehe!

Det har faktisk mest været Jonas der har snakket om det, hvor jeg har været meget tilbageholden, men nu har han så småt fået mig lokket med på vognen, det er jo så dejligt

Anmeld

7. februar 2011

Diana...

Ox. skriver:

Ja man kan jo se hvor det stråler ud af ham at være blevet storebror!  Og ja We FB hehe!

Det har faktisk mest været Jonas der har snakket om det, hvor jeg har været meget tilbageholden, men nu har han så småt fået mig lokket med på vognen, det er jo så dejligt

Det er nemlig bare dejligt. Og jeg tror de får så meget glæde af hinanden når der ikke er længere mellem. Jeg havde meget svært ved at jeg blev gravid men når jeg nu sidder med hende i armene og kikker på hende kan jeg slet ikke forstå mine tanker under graviditeten. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.