Lille hunkat borgives (kom så jyder, der bor i hus..!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. marts 2011

sweet

Mirakel skriver:

Tak for tippet  Jeg opretter en annonce nu

kunne nemlig se inde på dba nu at der er flere der søger kat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Gittemor09

ærgeligt at jylland og lolland ligger så langt fra hinanden... bor nemlig selv på landet, har heste, hunde og andre katte.... og hun ville få mulighed for både og være udenfor og inde hos mig, datteren og vores to katteglade hunde øv øv øv øv

Anmeld

1. marts 2011

PernilleB

Jeg gad virkelig godt have hende..!! Huner da bare for dejlig..!! Jeg går alligevel hjemme dagen lang så ville have godt af lidt selvskab..

Anmeld

1. marts 2011

Noneother

PernilleB skriver:

Jeg gad virkelig godt have hende..!! Huner da bare for dejlig..!! Jeg går alligevel hjemme dagen lang så ville have godt af lidt selvskab..

Mine dreng er osse rigtig glad for kattene.  Så go´for it.
En kat er dejligt selskab.

Anmeld

1. marts 2011

MamaLook

Gittemor09 skriver:

ærgeligt at jylland og lolland ligger så langt fra hinanden... bor nemlig selv på landet, har heste, hunde og andre katte.... og hun ville få mulighed for både og være udenfor og inde hos mig, datteren og vores to katteglade hunde øv øv øv øv

Ja ÆV altså  Det er da et perfekt katteliv

Du kender ingen, der bor i Jylland og snart skal til Sjælland/Lolland??

Anmeld

1. marts 2011

Gittemor09

Mirakel skriver:

Ja ÆV altså  Det er da et perfekt katteliv

Du kender ingen, der bor i Jylland og snart skal til Sjælland/Lolland??

min kærestes kusine bor selv i Århus og har lige været hernede i weekenden... men har bare først set dit indlæg nu.... øv og mange gange øv... elsker katte.. og hun er bare så bedårende..

og kender desværre ikke andre der kommer på disse kanter...

Anmeld

1. marts 2011

MamaLook

PernilleB skriver:

Ærgeligt at du bor så langt væk

Hvis du kender nogen, der skal fra jylland til sjælland og kan tage hende med, må du lige skrive

Anmeld

1. marts 2011

MamaLook

Gittemor09 skriver:

min kærestes kusine bor selv i Århus og har lige været hernede i weekenden... men har bare først set dit indlæg nu.... øv og mange gange øv... elsker katte.. og hun er bare så bedårende..

og kender desværre ikke andre der kommer på disse kanter...

ihh altså  skal hun ikke snart besøge jer igen?? eller I skal besøge hende snart?? hehe. Ej det ville bare være perfekt, hvis hun kunne komme hen til jer. Så ville jeg vide, at hun har det godt

Anmeld

1. marts 2011

Gittemor09

Mirakel skriver:

ihh altså  skal hun ikke snart besøge jer igen?? eller I skal besøge hende snart?? hehe. Ej det ville bare være perfekt, hvis hun kunne komme hen til jer. Så ville jeg vide, at hun har det godt

nej, desværre... hun står og snart har termin, så hun kommer nok først efter sommer igen....

og vi skal desværre ikke på ferie i jylland i år...

synes bare det er rigtig ærligt.... hun ville få det rigtig godt her, og rigtig blive forkælet ligesom alle de andre dyr vi har..

Anmeld

1. marts 2011

kamillapetersen91

Mirakel skriver:

Jada, sagtens - hun har altid været indekat  i det 1,5 år, hun har levet  Hvor stor er din/jeres lejlighed??

Anne

92

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.